Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veikkauksen asiakaspalvelu soitti ja pyysi miestä puhelimeen

Vierailija
06.08.2019 |

Miksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole puheväleissä miehesi kanssa?

Vierailija
2/14 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kohta pakata laukkusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ukkos on ollu sinne syystä tai toisesta yhteydessä

Vierailija
4/14 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on töissä ja hänen puhelunsa tulevat minulle.

Vierailija
5/14 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitti sun puhelimeen ja pyysi miestä puhelimeen? Vai soitti miehen puhelimeen ja sinä vastasit? Vai teillä on edelleen lankapuhelin ja veikkaus soitti siihen? Jatkokysymykset riippuu sitten vastauksista edelliseen.

Vierailija
6/14 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Veikkausko soitti sun puhelimeen ja pyysivät sitten miestä puhumaan? Itsehän en olisi ilman kuulustelua luuria toiselle antanut. Mua kiinnostaa tietää miksi jotain toista henkilöä tavoitellaan mun numeron kautta :D 

Mitäs ukkos sanoi kun kysyit asiasta? Huom. provot tunnistaa siitä ettei yhteenkään kysymykseen tule vastausta.

Vierailija
7/14 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitti sun puhelimeen ja pyysi miestä puhelimeen? Vai soitti miehen puhelimeen ja sinä vastasit? Vai teillä on edelleen lankapuhelin ja veikkaus soitti siihen? Jatkokysymykset riippuu sitten vastauksista edelliseen.

Soitti miehen kännykkänumeroon mutta puhelut ohjautuu minulle kun minä vastaan meidän yhteisen firman puheluihin.

Vierailija
8/14 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on siis tämä:

1. miehesi tekee soitonsiirron numeroosi

2. taho xyz tavoittelee miestäsi, mutta puhelu tulee sinulle koska mies on tehnyt soitonsiirron!

3. taho xyz haluaa keskustella miehesi kanssa, ei sinun. Joten samainen taho pyytää miestäsi puhelimeen

4. syytä voit kysyä mieheltäsi aikanaan. Ehkä hän pelaa isosti tai häntä  haastatellaan jotain tutkimusta varten?

0. tämä on tärkein kohta. Mitä kehareita te ootte kun pitää siirrellä puheluita toisillenne työpäivän ajaksi?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
9/14 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on siis tämä:

1. miehesi tekee soitonsiirron numeroosi

2. taho xyz tavoittelee miestäsi, mutta puhelu tulee sinulle koska mies on tehnyt soitonsiirron!

3. taho xyz haluaa keskustella miehesi kanssa, ei sinun. Joten samainen taho pyytää miestäsi puhelimeen

4. syytä voit kysyä mieheltäsi aikanaan. Ehkä hän pelaa isosti tai häntä  haastatellaan jotain tutkimusta varten?

0. tämä on tärkein kohta. Mitä kehareita te ootte kun pitää siirrellä puheluita toisillenne työpäivän ajaksi?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun työni on vastata meidän yhteisen yrityksen puheluihin. Meillä on aina soitonsiirto mun numeroon.

Vierailija
10/14 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on peliongelmainen tai sitten voitti pääpotin.

Veikkaan ensimmäistä.

Mitä voitin?

Vierailija
11/14 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Näin on varmaan käynyt tai sitten se toinen vaihtoehto, joista kumpikaan ei kyllä hyvältä näytä, paitsi jos peilaa sitä aiempiin kokemuksiin, joiden kautta pystyt ehkä hahmottamaan millaista elämä todellisuudessa on eikä vain miltä se näyttää omien ja toisten harhojen kautta tarkasteltuna. Tai jotain.

Vierailija
12/14 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko on peliongelmainen tai sitten voitti pääpotin.

Veikkaan ensimmäistä.

Mitä voitin?

Ei hän nyt niin paljon pelaa että sen takia soitettaisiin

Vierailija
13/14 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehes on etuasiakas, sä et.

Vierailija
14/14 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on soitettu Veikkaukselta ja pyydetty tarkistamaan yhteystiedot. Liittyy kanta-asiakkuuteen. Haluavat siis pitää kanta-asiakasrekisterin ajan tasalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan