Oletko mielestäsi lihava normaalipainossa?
Ei bmin mukaan vaan pitäisikö sinun omasta mielestäsi pudottaa painoa normaalipainon sisällä tai alipainoon ollaksesi itsellesi ihannemitoissa?
Kommentit (35)
Ei onnekseni tarvitse pudottaa yhtään painoa, että olisin ihannepainossani. - En ihannoi tai keksi muutakaan syytä miksi haluaisin pudottaa painoani alipainon puolelle.
En mutta olen hoikka ylipainossa ts. bmi näyttää ylipainoa, mutta kaikki vaatteet joudun ostamaan slim-malleista. Jos ostan vyötärön kokoon sopivat housut, ne ylettyvät juuri puoleen sääreen, ja saadakseni pitkähihaisen paidan minun on ostettava päällä roikkuvia XXL-säkkejä.
Mun normaalipainon yläraja on noin 65 kg. Kyllä olen siinä painossa jo melkoinen kaljamaha ja pallonaama. Yleensä aikuisiällä painoni on vaihdellut 48-53 kg, ja tuo on ok. Kerran lihoin parisuhteen seurauksena (ravintola- ja baari-iltoja paljon) 65 kiloon ja olin melkoinen matami. Vaatekokokin 44-46.
Olen luonnostani lihaksikas ja normaalipainon ylärajoilla (2 kg alle ylipainon) vaatekokoni on 34 ja mitat noin 84-62-84. Eipä valittamista.
Olen 173cm ja painan 60kg. Tämä on minulle sopiva paino. Voisin periaatteessa lihoa yli kymmenen kiloa ja olla yhä normaalipainoinen, mutta näyttäisin kyllä melko paksulta.
Vierailija kirjoitti:
Olen 173cm ja painan 60kg. Tämä on minulle sopiva paino. Voisin periaatteessa lihoa yli kymmenen kiloa ja olla yhä normaalipainoinen, mutta näyttäisin kyllä melko paksulta.
On jännää ajatella miten tai kuinka suuri painoero voi olla kahdella (suunnilleen) saman mittaisella ihmisellä ja molemmat olla (ns.) normaalipainon rajoissa. - Käsitteenä "normaalipaino" on jotenkin "öö" minusta hieman outo.
En ole silloin lihava. En toki laihakaan mutta just se normaali.
164cm pitkä ja kun paino alkaa kutosella niin on hyvä.
Miten jonkun vaatekoko voi olla 44-46, 65 kiloisena normaalipainoisena?
Minun vaatekoko on 42-44 ja olen nyt 164cm ja 80 kiloa. Tai kai se riippuu mistä ostaa vaatteensa. Itse ostan pääosin vero modasta ja lindexilta ja vero modassa paidat ostan m-koossa, lindeksiltä pääosin L koossa. Farkut vero modasta ja tuumakoko 30 tai 31.
Olen 169 cm pitkä ja painoin 56 kg ja hameen alaosan koko oli 40 joten olen aika leveä ja roteva malliltani. Nykyisin BMI 40 (oli hirveä järkytys) ja painan 90kg. Minulla ei juuri ole löysää läskiä mutta sellaista kiinteää ja kovaa läskiä on, sekä raajojen sisäosissa vähän löysää mutta ulko-osat ovat kiinteät. Kaippa tuota läskiä sitten on tuon BMIn edestä mutta mikään "löllykkä" en ole vaan jotenkin vain isohkon ja leveän näköinen.
Paino 78kg, pituus 165cm, vyötärö 58cm, lantio 82, rinnanympärys 88. Koko 32 menee heittämällä päälle!
Vierailija kirjoitti:
En ole silloin lihava. En toki laihakaan mutta just se normaali.
164cm pitkä ja kun paino alkaa kutosella niin on hyvä.Miten jonkun vaatekoko voi olla 44-46, 65 kiloisena normaalipainoisena?
Minun vaatekoko on 42-44 ja olen nyt 164cm ja 80 kiloa. Tai kai se riippuu mistä ostaa vaatteensa. Itse ostan pääosin vero modasta ja lindexilta ja vero modassa paidat ostan m-koossa, lindeksiltä pääosin L koossa. Farkut vero modasta ja tuumakoko 30 tai 31.
Se vaikuttaa onko lihasta vai läskiä.
Vierailija kirjoitti:
Paino 78kg, pituus 165cm, vyötärö 58cm, lantio 82, rinnanympärys 88. Koko 32 menee heittämällä päälle!
Mahtaa olla melkoset muskelit sulla. Tai iso pää
Olen, vyötärö 83 cm raskauden jälkeen, vaikka BMI 23,5. Kyseessä on useamman eri lähteen mukaan terveyshaitta noilla mitoilla. Herkuton ja VHH dieetti menossa.
En haluaisi olla normaalipainoinen, näytän silloin todella pieneltä. Niin ja olen mies ja reisissä on aika paljon lihaksia, ei juur muualla.
Vierailija kirjoitti:
No tätä nyt ei usko kukaan! Mikä sussa muka painaa noin paljon? Pää?
Vierailija kirjoitti:
Anna ku arvaan - mittaat ite ja oot sokea?
Vierailija kirjoitti:
Miten jonkun vaatekoko voi olla 44-46, 65 kiloisena normaalipainoisena?
Olen se joka kertoi että mulla on. Syy on se että mulla läski kertyy lähes pelkästään vatsaan (vähän naamaan ja kaulaan myös), joten tuossa painossa pötsinympärys oli jo metrin. Ja ison vyötärönympäryksen takia pakko ostaa isoja kokoja, vaikka esim. raajat oli hoikat, takapuoli ja tissit pienet.
Olen, koska kaikki rasva on kasaantunut rintoihin ja näytän maatalon emännältä vaikka kuinka laihduttaisin >:-(
bmi on 15 ja oon ihan tyytyväinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla melkoset muskelit sulla. Tai iso pää
Panee tosiaan miettimään, että mihin kohtaa ne kilot ovat oikein kertyneet:DDDD
Kyllä. 158 cm, painan nyt piirun vajaa 53 kg.