Unohda microblading. Vaalennetut kulmakarvat tulevat muotiin!
Upsista vaan, jos on jo ehtinyt tatuoimaan kulmakarvansa. :D
Eikös tämäkin trendi muuten ollut jo jokunen vuosi sitten?
Ja eikö olisi helpompi ajaa kulmakarvat kokonaan pois à la Saimi Hoyer vai onko se sitten jo ihan eri look?
https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/7ec672cd-c57e-4235-a3af-c8783f952839
Kommentit (14)
Ihan kuin nämä trendsetterit kiusaisivat trendien mukaan hyppiviä ihmisiä. Aika radikaali tuokin muutos. Ensin tatuoidaan paksut ja tummat palkkikulmakarvat ja sitten ne yhtäkkiä pitäisikin saada katoamaan.
En innostu. Vesala näytti jo miten hirveältä tämä näyttää suomalaisella.
Noi blondatut japskit on aina yhtä huvittavan näköisiä.
Niin taisinkin nähdä Anna Puulla tai vastaavalla.
Muoti menee ja tulee taas bumerangina takaisin.
Ei kiitos!
Microblading oli ainakin minulle taivaan lahja, olen aina kärsinyt ohuista, harvoista kulmakarvoista.
Nyt kulmakarvat ovat luonnollisen näköiset (3D-karvatekniikka), sopivan paksuiset kasvojeni kokoa ja muotoa ajatellen, tehty kahdella eri sävyllä, näyttävät siistiltä enkä tarvitse enää kulmakynää, kulmakarvageeliä tai muuta! Säästän aikaa joka aamu, kulmakarvat näyttävät laitetuilta heti herätessä.
Kävin kokeneella ammattilaisella, ja maksoi 300 euroa.
Vierailija kirjoitti:
En innostu. Vesala näytti jo miten hirveältä tämä näyttää suomalaisella.
Sehän se olikin. Ei Anna Puu.
Ai että on ärsyttävä toi amerikkalaistyylinen 'rokata'.
"Chloe Sevigny rokkasi vaaleita kulmia jo vuonna 2003."
40+ tyytyväinen kirjoitti:
Ei kiitos!
Microblading oli ainakin minulle taivaan lahja, olen aina kärsinyt ohuista, harvoista kulmakarvoista.
Nyt kulmakarvat ovat luonnollisen näköiset (3D-karvatekniikka), sopivan paksuiset kasvojeni kokoa ja muotoa ajatellen, tehty kahdella eri sävyllä, näyttävät siistiltä enkä tarvitse enää kulmakynää, kulmakarvageeliä tai muuta! Säästän aikaa joka aamu, kulmakarvat näyttävät laitetuilta heti herätessä.
Missä, jos pk-seudulla?
Vierailija kirjoitti:
Noi blondatut japskit on aina yhtä huvittavan näköisiä.
Niin ovatkin, ja hiukset jää silti aina keltaisiksi ja mattaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos!
Missä, jos pk-seudulla?
Nordicshape, Espoo. Leppävaaran juna-aseman vieressä oleva Panorama-tower.
Siluetin entiset parhaimmat työntekijät perustivat oman kauneusklinikkansa. Kävin Nordicshapessa myös rasvajäädytyksessä ennen kesää, vatsasta ja jenkkakahvoista lähti monta senttiä pois. Suosittelen paikkaa.
Pitääkö tännekin tyrkytellä jotain muotisairautta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin nämä trendsetterit kiusaisivat trendien mukaan hyppiviä ihmisiä. Aika radikaali tuokin muutos. Ensin tatuoidaan paksut ja tummat palkkikulmakarvat ja sitten ne yhtäkkiä pitäisikin saada katoamaan.
Tyhmiä on helppo kiusata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos!
Missä, jos pk-seudulla?
Nordicshape, Espoo. Leppävaaran juna-aseman vieressä oleva Panorama-tower.
Siluetin entiset parhaimmat työntekijät perustivat oman kauneusklinikkansa. Kävin Nordicshapessa myös rasvajäädytyksessä ennen kesää, vatsasta ja jenkkakahvoista lähti monta senttiä pois. Suosittelen paikkaa.
taitaa olla sama paikka missä mun työkaveri kävi mikrobleidaamassa kulmakarvat. tuli todella hienot, siis kadehdittavat ja tosiaan ihan oikean näköiset karvat piirrettiin ihoon. hän kärsi kilpirauhasen vajaatoiminnasta joten omia kulmakarvoja oheni ja putosi. siksi päätti ottaa noi.
Kulmakarvapsykoosi se vain porskuttaa vahvana. Kertoo paljon ihmisestä, kun katsoo, minkälaisiksi muokatut kulmakarvat hänellä on.