Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luin väitteen, että alkuraskaus sekoitetaan usein flunssaan. Onko kellään muka flunssa ollut eka raskausoire?

Vierailija
06.08.2019 |

Ei minulla ainakaan, vaikka kolmesta kokemusta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palelee, väsyttää ja on lämpöä. Nää ainakin mulla. Ei tällä tarkoiteta, että nenä vuotaa tai kurkku on kipeä.

Vierailija
2/12 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo x 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta vatsataudiksi ja migreenikohtaukseksi kyllä. Ekassa raskaudessa yrjösin  vissiin viikon kunnes mies vei minut sairaalaan että mikä vatsatauti tuolla vaimolla mahtaa olla ja tokassa menin itse lääkäriin kun hirveä päänsärky, ehdin vetää kivasti määrätyjä nappeja ennenkuin tajusin ettei  menkkoja ole tullut.

Vierailija
4/12 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin lekurissa juurikin flunssaoireilun takia. Jälkikäteen selvisi, että olinkin raskaana.

T. onnellinen äiti

Vierailija
5/12 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli. Flunssa nyt 11 vuotias :D

Vierailija
6/12 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni oli vatsatauti samaan aikaan. Miehen vatsatauti kesti 2pvää, minun 2 vkoa. Toinen meistä oli raskaana.

Vierailija
7/12 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli alaselkä kipeäksi, luulin saaneen virtsatietulehduksen. Kuvittelin sen jo menneen munuaisiin,niin ikävältä tuntui.

Vierailija
8/12 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hip hei ! "vilkuttaa". Join vielä jotain pussipanadolia ja rommikaakaota, jälkeen päin hirveä ahdistus että mitä jos vauvalle tulee jotain seurauksia. Ei onneksi tullut, terve juuri ylä-asteelle siirtynyt nuori mies tämä flunssani.

Vierailija
9/12 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä raskaudessa minulla oli virtsiksen oireet mutta pissa puhdas, nyt jälkikäteen mietin että oli melkoinen moka etteivät samalla tehneet r-testiä! Söin turhaan ab-kuurin jonka lääkäri määräsi "jos sulla nyt kerran on noin pahat oireet".

Toisessa raskaudessa taas  oksensin ikkunasta kun mies keitti aamukahvia, ensin luulin saaneeni vatsataudin töistä mutta pian tajusin että mikä vatsatauti reagoi hajuihin :D Olo oli hyvä kunnes mies keitti kahvia tai naapuri tilasi kebabin.. yääärgh.

Vierailija
10/12 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis hyvin samanlaisia oireita kuin flunssassa, ainakin minulla. Joka paikkaa kolottaa, väsyttää, on pahoinvointia, sellanen tosi voimaton olo vaan. Tuntui, että vois nukkua vuorokauden ympäri. Näitä oloja on vielä edelleenkin. On myös usein sellanen tosi "krapulainen" olo, vaikka tietenkään mitään alkoholia en ole juonut, koska lokakuussa laskettu aika! Mutta sanottakoon, että en oo ollut raskauden aikana kertaakaan oikeassa flunssassa, vaikka kaikkea muuta vaivaa ja kolotusta kyllä on löytynyt. Mites teillä muilla? Oletteko sairastelleet flunssia raskausaikana?

Vierailija
11/12 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hiv-tartunnan ensioire myös! :O

Vierailija
12/12 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hirveä kurkkukipu koko alkuraskauden, väsytti ja närästi jne.

Siunausta kaikille raskaana oleville! Jumala punoo ihmettä sisällänne. :)