Inhosin Ringa Ropon leuhkuutta
HĂ€n pukeutui yksiosaiseen urheilupukuun saadakseen sponsoreita paremmin. Leuhka. đ Toivottavasti ei koskaan enÀÀ voita urheilukisoissa!
Mummo
Kommentit (31)
Ringa vaikuttaa tÀyspÀiseltÀ Àiti-ihmiseltÀ, hyvin miellyttÀvÀ nainen. Ja hÀnen tyttÀrensÀkin on fiksu js tosi kaunis.
N54
Vierailija kirjoitti:
TÀstÀ tulikin mieleen, kuka on tÀmÀn hetken "leuhkin" suomalaisurheilija? Mies tai nainen?
Karalahti on aina ollut. LÀtkÀnpelaajista löytyy muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Ella on kaunis.
En sanoisi. Ja tukka on kauhea.
Vierailija kirjoitti:
Ringa vaikuttaa tÀyspÀiseltÀ Àiti-ihmiseltÀ, hyvin miellyttÀvÀ nainen. Ja hÀnen tyttÀrensÀkin on fiksu js tosi kaunis.
N54
Minun mielestÀni Ringa vaikuttaa Àiti-ihmiseltÀ, jonka pitÀÀ antaa tyttÀrensÀ menestyÀ omana itsenÀÀn eikÀ Ringan tyttÀrenÀ. Ella on lahjakas nuori urheilija, jonka Àidin pitÀÀ hiljalleen vetÀytyÀ taka-alalle. Ella on nyt kiinnostava, Ringan pÀivÀt olivat jo viime vuosituhannella - toivottavasti Ringa on sisÀistÀnyt tÀmÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ringa on outo, hÀn on muka uskovainen, mutta pukeutui seksikkÀÀsti, jotta sai rahaa, sitten hÀn syyttÀÀ miehiÀ kun hÀnen por nopukunsa veti heitÀ katsomoon. No karma toimi, monella tapaa. Ristiriitaa varmasti oli hÀnellÀ omassa mielessÀÀnkin, koska lihoi muodottomaksi, mies lÀhti kÀvelemÀÀn.
Ai, sulla onkin pÀÀssÀ vikaa, anteeksi nöyrimmÀsti. Toivottavasti paranet pian.
KyllÀpÀs totuus sinuun kosahti.
Tottahan tuossa on joka sana, hurjaa kaksinaismoralismia uskovaiseksi tunnustautuvalta Ringalta.
Kuka sen kieltÀÀ, ettÀ uskovainen ei voi pukeutua miten haluaa? Itse olet tekopyhÀ.
En osaa sanoa oliko Ringa Ropo leuhka, mutta muistan kuinka lapsena 80-luvun lopulla siskoni kanssa kiistelimme siitÀ, kumpi on nÀtimpi, Ringa Ropo vai pikajuoksija Sisko Hanhijoki. Itse fanitin Hanhijokea. Ihailimme yleisurheilijoita.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Muistan Ringan yleisurheilupiireistÀ. Olin usein toimitsijana, joten pÀÀsin nÀkemÀÀn urheilijoita kulissien takanakin. SamanikÀisenÀ urheilijana sulauduin joukkoon hyvin.
Ringa tykkÀsi nÀyttellÀ kroppaansa ja taputella tiukkoihin housuihin pakattua peffaansa, mutta kiukutteli sitten, kun joku katsoi. Ihan sama meininki kuin nykynuorillakin. JulkisuudenvÀlttelemiseensÀ nÀhden Ringa pyrki esille monella keinolla, vaikkei lahjoja ollut vÀhÀÀkÀÀn, kuten oheisesta esityksestÀ kuulee:
Ringa ei ollut yksinÀÀn hankalahko urheilija. Noihin aikoihin pari kummallista ja ÀÀrimmÀisen leuhkaa miespuolista juoksijaa herÀtti pahennusta, ja aina niin iloinen ja riemukkaasti keskenÀÀn kikatteleva naisten keihÀskolmikko tosiasiassa murjotti tai repi toistensa hiuksia, kun ei kameroita ollut lÀhellÀ. Urheilijat ovat samanlaisia ihmisiÀ kuin me muutkin omilla työpaikoillamme.
Ella Junnila on onnistunut hoitamaan julkisuuskuvansa paremmin kuin ÀitinsÀ, ehkÀpÀ Ringa on osannut neuvoa, kun on itse kokenut kaikenlaista kantapÀÀn kautta.
Miten tÀmÀ leuhkuus siis ilmenee?
đ