Mies antoi tyrkyn näköiselle naiselle tietä
Olin siis kyydissä kun oikein paljastavasti pukeutunut nainen odotti suojatien edessä. Mies oikein viittoi tätä akkaa menemään tien yli. Nainen hymyili sellaista omahyväistä hymyä ja heilautti kättään miehelle ja mulle näytti oikein *ittumaisen katseen. Mieskin heilautti ja hymyili naiselle.
Miten kehtaa olla niin läpinäkyvä, mä istuin sentään kyydissä.
Kommentit (20)
Autoilija ei mitenkään "anna tietä" jalankulkijalle suojatiellä, vaan on ehdottoman väistämisvelvollinen.
Oli kadun reunassa sitten kaunotar tai 74-vuotias Arska.
Voi noita tyrkkyjä! Kaiken vievät meiltä tavallisilta siveiltä naisilta.
Entäs rillaattorimummot? Ajaa päältä varmaan?
Provolta vaikuttaa, mutta tuollaisia naisia kuin ap on oikeasti olemassa, esim. ex-vaimoni. Aina jos joku naispuolinen myyjä kaupassa tai jossain tapahtumassa erehtyi hymyilemään niin siitähän oli hel*etti heti irti miten hor*t yrittää vaan huijata avuillaan...
Itseasiassa miehet harrastaa tuota. En olis itse tajunnut, mutta pari eksää on huomauttanut että kävellessä saa tietä paljon helpommin kun kulkee nätin naisen kanssa jolla on hame päällä.
Kerran oli kesän tietyömaalla tiennäyttäjänä nainen jolla oli työliivit ja työhousut + bikinit, työliivit avoinna. Olin just veljen kyydissä silloin ja ajeltiin aika monta kertaa naisen ohi :D
Mutta entä sitten? Kyllä mäkin katon pari kertaa jos raksan ohi kulkiessa siellä heiluu hyväkuntoisia miehiä ilman paitaa, etkö sä?
No sanoin miehelle, etten hyväksy tuollaista flirttailua. Hänkin tietää mitä mieltä olen tuollaisista naisista ja sitten ihan kiusallaan tekee noin.
Miehes nussi mielessään tuota naista ja häpesi sinua
Mun mieheni ei huomaa naisia. Eipä se halua seksiäkään. Ihan kuin pystyyn kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Provolta vaikuttaa, mutta tuollaisia naisia kuin ap on oikeasti olemassa, esim. ex-vaimoni. Aina jos joku naispuolinen myyjä kaupassa tai jossain tapahtumassa erehtyi hymyilemään niin siitähän oli hel*etti heti irti miten hor*t yrittää vaan huijata avuillaan...
Taisit myös itse olla vähä awink awink.. akkas oli oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni ei huomaa naisia. Eipä se halua seksiäkään. Ihan kuin pystyyn kuollut.
Joo, paras olisi tietysti keskitien mies, ei kuolaaja eikä kuollut. Monet on epäonnisia parinvalinassa, hyviä ei riitä kaikille.
Vierailija kirjoitti:
No sanoin miehelle, etten hyväksy tuollaista flirttailua. Hänkin tietää mitä mieltä olen tuollaisista naisista ja sitten ihan kiusallaan tekee noin.
Vilauttele sinäkin ihan kiusallasi naapurille vähän reittä ja sivutissiä. Pistä meikkiä ja kiharaa ja hymy korviin asti.
Muutama vuosi sitten oli kuuma päivä ja olin lähdössä johonkin illanviettoon suoraan töistä. Vaihdoin hameen ja hihattoman paidan päälle ja lähdin kiirehtimään junalle. Kuorma-autokuski päästi minut iloisesti yli, vaikka minulle paloi punaiset valot ja hänelle vihreät :D
Ap missä itsetunto? Aikamoisia höpöjuttuja kuvittelet. Ei ohikulkijat ole sulle mitään velkaa
Vierailija kirjoitti:
Autoilija ei mitenkään "anna tietä" jalankulkijalle suojatiellä, vaan on ehdottoman väistämisvelvollinen.
Oli kadun reunassa sitten kaunotar tai 74-vuotias Arska.
Ot, mutta tätä on testattu aikaisemmin ja tulosten perusteella kauniille naisille annettiin helpommin tietä. Toki lain mukaan autoilijan pitää antaa jalankulkijan mennä aina, mutta aika harvinaista se on.
Voin myöntää miehenä ihan suoraan, että annan nuorille näteille hoikille naisille tietä todennäköisemmin.
0/5