Naiset! Mitä ammatteja ihailette naisilla?
Itse ihailen kaikkia ei niin yleisiä ammatteja naisilla. Erityisesti lentäjä, veturinkuljettaja, firman johtaja yms.
Kommentit (8)
En ihaile mitään ammattia kenelläkään sukupuolen perusteella.
Esim lentäjää en ole ikinä tavannut, joten kysymystulva olisi ihan sama haarovälistä riippumatta.
Täh? En yhtään mitään. Miksi minun pitäisi ihailla lapsellisesti jotain ammatteja?
Vierailija kirjoitti:
Sama vastaus kuin ap:lla.
Eli ap vastasi itselleen. Hienoa.
Ap, sinusta tulee firman johtaja, kun perustat osakeyhtiön, ei se sen enempää vaadi. Heinäkuun alusta alkaen ei ole vaadittu edes alkupääomaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, sinusta tulee firman johtaja, kun perustat osakeyhtiön, ei se sen enempää vaadi. Heinäkuun alusta alkaen ei ole vaadittu edes alkupääomaa.
Ap tarkoitti ”oikeaa” johtajaa joka taistellut tiensä ison firman johtoryhmään.
Olen itse naisjohtaja, johtoryhmä-VP, mutta vasta keskisuuressa 1300hlön firmassa. Tavoitteeni on olla sama ison pörssiyhtiön johtoryhmässä, joten sinne tähdätään ja sinne jo tiensä raivanneita ihailen kovasti. Ja nyt puhun nimenomaan teknologiateollisuudesta mussä naisen ei ole kovinkaan helppoa edetä. Julkinen puoli on ihan eri juttu, siellä pääsee urpotkin johtajaksi kun vaan puoluekirja on oikea.
Hoitajia. Siis, empaattisia hoitajia, eli katoavaa luonnonvaraa.
Ihailen oikeastaan kaikkia työssäkäyviä, koska omat voimavarani tai kiinnostukseni ei riitä siihen. Pakon edessä joudun vielä kuitenkin palaamaan työelämään, vaikka tuntemukseni on kuin linnaan joutuisi.
Sama vastaus kuin ap:lla.