Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele selvänäkijää/ennustajasta Helsingistä

Vierailija
05.08.2019 |

Tällainen tarvitsisi löytää...
Kuka olisi hyvä? Onko hinnasta tietoa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/19 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin Seija Laukkasta Vantaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene. Seija on ainoita jotka ovat oikeasti nähneet minulle...Ja mukava ihminen. 

Vierailija
4/19 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mi avoin ennustaa sinulle. Vain 54eur Min.

Vierailija
5/19 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene. Seija on ainoita jotka ovat oikeasti nähneet minulle...Ja mukava ihminen. 

Tietääkö liiankin hyvin?

Vierailija
6/19 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Rossi

Vierailija
7/19 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavita Pakarinen

Vierailija
8/19 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, vielä kaivataan

Vierailija
9/19 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/19 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miili jotain?

Vierailija
11/19 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa rahojasi ja pilaa mielenrauhaasi. Sua hävettää sitten, jos joskus tulet järkiisi.

Vierailija
12/19 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysele sikäläisistä AA-kerhoista Saria. Hän näkee koko elämäsi kaaren vain sinua koskettamalla.

Minullekin hän ennusti iloja sekä suruja ja molempia on ollut, joten Hän kyllä tietää mistä puhuu!

Vierailija
13/19 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ennustaa etänä, laita rahat tilille niin lähetän ennustuksen telepaattisesti!

Vierailija
14/19 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "näkijät" ovat joko a) höpsähtäneitä ja harhaisesti omiin "kykyihinsä" tai "lahjaansa" uskovia, b) rahastavia huijareita, c) sinänsä hyväntahtoisia ihmisiä jotka haluavat auttaa vaikka tietävät varsin hyvin ettei heillä mitään yliluonnollisia keinoja siihen ole. Yhdellekään noista ei kannata rahojaan tyrkyttää.

Vierailija
15/19 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljenny ja kuuntele omaa sisäistä ääntäsi. Parempaa ennustajaa et löydä.

Vierailija
16/19 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin ennustaa etänä, laita rahat tilille niin lähetän ennustuksen telepaattisesti!

Siis vähän tähän tyyliinhän jotkut "näkijät" toimivat ja kyllä, itsekin olen ollut nuorempana niin hölmö ja hukassa, että olen sähköposti-"tulkintoja" muutamalta tilannut (joo, vastaus ei sentään telepaattisesti tullut vaan meilissä kun tilaus oli ensin maksettu). Meiliosoitteen ja nimen perusteella asiakkaasta onkin helppo löytää somesta ym. kaikkea hyödyllistä infoa ja loruilla muuta sopivan ympäripyöreää ja monitulkintaista lisäksi.

Vierailija
17/19 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkijat jaottelevat ihmiset näiden asioiden suhteen vuohiin ja lampaisiin. Ensinmainitut ovat skeptisiä realisteja ja lampaat niitä, jotka ovat taipuvaisia uskomaan huuhaa-juttuihin. Ero on ennenkaikkea ajattelutavassa, ei niinkään älykkyydessä.

Vierailija
18/19 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että joillain on näkemisen lahja. Tuntuu vain siltä, ettei näitä näkijöitä löydä: tieto liikkuu puskaradion kautta. Oon itsekkin miettinyt näkijällä käymistä, täytyisi vaan löytää joku hyvä.

Vierailija
19/19 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että joillain on näkemisen lahja. Tuntuu vain siltä, ettei näitä näkijöitä löydä: tieto liikkuu puskaradion kautta. Oon itsekkin miettinyt näkijällä käymistä, täytyisi vaan löytää joku hyvä.

Näin minäkin olin ennen valmis uskomaan ja suhtauduin avoimin mielin, tyyliin "kaikkihan on mahdollista". Mutta ei se ole, huuhaata kaikki. Kokemuksen, asioista lueskelun ja järjenkäytön perusteella päädyin tähän näkemykseen. "Näkijät" kuuluvat juurikin joihinkin noista ylempänä luettelemistani kategorioista. Ennustaminen ei ole mahdollista, koska asioissa on niin paljon muuttujia ja ihmisillä vapaa tahto. En myöskään usko, että moni asia (jos mikään) elämässä olisi ennaltamäärätty ja kiveenhakattu tapahtuvaksi. Näinhän täytyisi olla, jos joku voisi ennustaa jotakin tapahtuvaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi