Saan huonoa palautetta työstä, jota inhoan
Miten jaksaa inhoamaansa työtä, josta saa huonoa palautetta? Olen tosi kuormittunut enkä jaksa tämän enempää. Pomo haluaa keskustella tilanteesta. Eikä hänelle nyt voi sanoa suoraan että siitä huonot tulokset johtuu että inhoan työtäni eikä ole motivaatiota. Mitä sitten sanon? Onko muilla vastaavia tilanteita..
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on tulostavoitteita, mutta ei niihin kukaan pääse näin kesäaikaan, kun tehtäviä ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi. Lomakausi? Saati sitten minä uutena työntekijänä, kun minut on prehdytetty vasta osaan.
Älä stressaa.
Itsekään en ole ollut vielä vuottakaan tässä työssä.. Kärsin jossain vaiheessa aika pahoista uniongelmista ja sen jälkeen rupesin ottamaan kevyemmin. No tulos sitten tämä. Olen päättänyt että en anna minkään työn vaikuttaa enää terveyteeni. Teen parhaani ja sen on riitettava. Ap
Hae vaan muita töitä. Kyllä edes siedettävä työ osuu vielä kohdalle. Jokaisessa haussa vain yksi saa työpaikan. Muut saa harjoitusta hakemusten teosta ja ehkä haastattelussa käynnistä. Sitkeyttä tarvitaan, älä anna periksi. Ja siihen asti kunnes saat toisen työn, yrität selvitä aamusta iltaan ja päivästä toiseen. Tämä loppuu aikanaan ja saat tilaisuuden loistaa sopivammassa työssä.
Vierailija kirjoitti:
Hae vaan muita töitä. Kyllä edes siedettävä työ osuu vielä kohdalle. Jokaisessa haussa vain yksi saa työpaikan. Muut saa harjoitusta hakemusten teosta ja ehkä haastattelussa käynnistä. Sitkeyttä tarvitaan, älä anna periksi. Ja siihen asti kunnes saat toisen työn, yrität selvitä aamusta iltaan ja päivästä toiseen. Tämä loppuu aikanaan ja saat tilaisuuden loistaa sopivammassa työssä.
Joo täytyy jaksaa hakea. Ja koittaa selvitä päivä kerrallaan siihen asti. Suurin haaveeni on, että pääsisin työssä käyttämään edes jotenkin joltain osin omia vahvuuksiani. Ap
Ikävämpää olisi jos saisit huonoa palautetta työstä jota rakastat. Toi on vaan merkki siitä, että ala ei oo sulle sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Ikävämpää olisi jos saisit huonoa palautetta työstä jota rakastat. Toi on vaan merkki siitä, että ala ei oo sulle sopiva.
Kiitos tästä näkökulmasta. Näinhän se on. Ap
"Hae uusia töitä ja käy haastattelussa", heh,
Itse olen yrittänyt tätä jo puolisen vuotta. Ei ole niin helppoa. Voi tulla pitkä odotus, ei kannata ylpistyä ainakaan. Vaikka kyllähän se ajatus uudesta työstä motivoi hieman.
Vierailija kirjoitti:
"Hae uusia töitä ja käy haastattelussa", heh,
Itse olen yrittänyt tätä jo puolisen vuotta. Ei ole niin helppoa. Voi tulla pitkä odotus, ei kannata ylpistyä ainakaan. Vaikka kyllähän se ajatus uudesta työstä motivoi hieman.
Joo sepä se, kävisikin niin helposti. Ja oma lukunsa se miten jaksat hakea muita töitä työpäivän jälkeen ja esiintyä eduksesi työhaastattelussa. Itse en saa ainakaan helposti vapaaksi päiviä tai osaa päivästä, että pääsisin työhaastatteluun. Ap
No, mä sain juuri huonoa palautetta työstäni, josta olin ihan innoissani ja yritin tosissani ja sain vielä mielestäni hyvän tuloksen aikaankin. Nyt se on täysin lytätty. Se siitä ja uudestaan ei edes voi yrittää.
Ymmärrän tällä hetkellä niitä alisuoriutujia, jotka ei alkuaankaan yritä. Ei ainakaan voi epäonnistua.
Vierailija kirjoitti:
No, mä sain juuri huonoa palautetta työstäni, josta olin ihan innoissani ja yritin tosissani ja sain vielä mielestäni hyvän tuloksen aikaankin. Nyt se on täysin lytätty. Se siitä ja uudestaan ei edes voi yrittää.
Ymmärrän tällä hetkellä niitä alisuoriutujia, jotka ei alkuaankaan yritä. Ei ainakaan voi epäonnistua.
Minkälaista työtä teet? Mitä palaute koski? Ikävää, että aina kuulee vaa ku menee huonosti, ei ikinä ku menee hyvin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista työtä teet? Mitä palaute koski? Ikävää, että aina kuulee vaa ku menee huonosti, ei ikinä ku menee hyvin. Ap
Se oli iso tutkimushankesuunnitelma.
Ikävää on myös se, tarpeeksi usein negaa kuultuaan positiivisia kommentteja ei enää usko, vaikka niitä saisikin.
Meilläkin on tulostavoitteita, mutta ei niihin kukaan pääse näin kesäaikaan, kun tehtäviä ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi. Lomakausi? Saati sitten minä uutena työntekijänä, kun minut on prehdytetty vasta osaan.
Älä stressaa.