Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä häpeää ohuita huuliani ja nenääni "Etkö sä vois meikata sillä tavalla niinkun esimerkiksi *Jonna"

Vierailija
05.08.2019 |

*Jonna on yhteinen kaverimme jolla on luonnostaan paksut huulet ja pieni ns. täydellinen nenä. Ei poikaystävä varmaan tajua, että joutuisin jatkuvasti meikkaamaan monta kertaa päivässä huulia ja lisäämään varjostuksia hänen mielestään liian leveään nenääni. Entäs jatkossa, pitäisi koko ajan meikata pitkin päivää mikä olisi aika työlästä.

Entäs jollain yhteisillä uinti/mökkireissuilla? Koko ajan nytkin häpeän kasvonpiirteitäni hänen kavereidensa seurassa ja peittelen naamaani pitämällä hiuksia auki kasvojen edessä tai kättä suun edessä kun hymyilen.

Kun sanoin että ei se ihan niin toimi, niin sanoi että kyllä nainen voisi vähän vaivaa nähdä, niin ne muutkin tekee.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joudut häpeämään itseäsi, niin olet täysin väärässä seurassa.

Oikea mies saa sut säteilemään ja tunnet itsesi kauniiksi ja varmaksi hänen seurassaan aina. Et ikinä joutuisi vertailemaan itseäsi muihin, vaan tietäisit olevasi miehelle se kaunein, olipa ulkonäkö mitä tahansa.

Jos se niin tykkää sen jonnan ulkonäöstä niin vapauta ihmeessä Jonnan perään, et tee tuolla keskenkasvuisella nulikalla yhtään mitään.

Kamala kun nuoret tytöt luulevat, että tuo käytös on ihan tavallista.

Vierailija
22/28 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kappas vaan "jonnan" kanssa täytyy sitten mennä yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, nyt oikeesti! Pitäkää parin päivän luova tauko provoissa, alkaa olla jo niin surkeaa settiä. Yksi säälipiste 1/5.

Mistä tunnette provot? Mun erään ystävän poikakaveri tokaisi tälle, että "voisit harkita jotain muuta hiustyyliä, kun näytät ihan Jack Nicholsonilta". Sitten mun ystävä googletti kyseisen miehen ja voitte arvata reaktion.

Millaiset ne kaverisi hiukset oikein sitten oli?!

Vierailija
24/28 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on selluliittia, raskausarpia, pienet rinnat, keho täynnä vanhoja viiltoarpia, kasvoissa arpia ja hyvin epäsymmetriset kasvot vanhan murtuman takia.

Silti mies sanoo joka päivä rakastavansa ja ihmettelee miten kaunis olen, olinpa sit täysin tälläytynyt meikissä ja mekosda tai just herännyt silmät rähmässä ja tukka pörrössä.

Sunkin kohdalle osuu vielä mies, joka kohtelee sua kuten naista kuuluukin.

Jätä tuon pennun mielipiteet omaan arvoonsa ja jätä se äitinsä helmoihin kasvamaan, sulle tulee vielä paljon parempaa.

Vierailija
25/28 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, nyt oikeesti! Pitäkää parin päivän luova tauko provoissa, alkaa olla jo niin surkeaa settiä. Yksi säälipiste 1/5.

Mistä tunnette provot? Mun erään ystävän poikakaveri tokaisi tälle, että "voisit harkita jotain muuta hiustyyliä, kun näytät ihan Jack Nicholsonilta". Sitten mun ystävä googletti kyseisen miehen ja voitte arvata reaktion.

Millaiset ne kaverisi hiukset oikein sitten oli?!

Melko lyhyet ja otsatukka. Kaikkein p***amaisinta tuossa oli, että mun ystävä oli aina kärsinyt omasta mielestä leveästä otsastaan ja sitten tämä älykääpiö meni vielä vertaamaan johonkin vanhaan ukkoon:(

Vierailija
26/28 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Oma poikaystäväni usein aamuisin muistuttaa, että voisin alkaa meikata jo, mieluiten mahd. pian herättyäni. Illalla taas haluaa etten pese meikkejä ennen kuin hän on mennyt nukkumaan. Kerran kännissä sanoi että näytän "ihan okoolta, joskus hyvin laitettuna jopa nätiltä" meikattuna, mutta ilman meikkiä olen sitten "melko epäviehättävän näköinen." Tämä on aiheuttanut mulle ihan kamalia itsetunto-ongelmia ja olen viillellyt sisäreisiäni ahdistuksissani, ja niitäkin jälkiä on poikaystävä kommentoinut, että näyttävät kamalilta, varsinkin kun reisissäni voisi olla vähemmän rasvaa... Ei tajua että itse on syypää tuohon. Tahtoisin pystyä eroamaan tuosta paskiaisesta, mutta toisaalta rakastan häntä liikaa. Meillä on kuitenkin aina välillä tosi hyviä keskusteluja ja muutenkin kivaa. Ja rumahan minä olen joka tapauksessa, enkä muuksi muutu ilman plastikkakirurgiaa ainakaan.

Vierailija
27/28 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tämä on totta, niin on varmaan päivän selvää, että mies ei ole rakastunut eikä kunnioita sinua pätkääkään.

Vierailija
28/28 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Oma poikaystäväni usein aamuisin muistuttaa, että voisin alkaa meikata jo, mieluiten mahd. pian herättyäni. Illalla taas haluaa etten pese meikkejä ennen kuin hän on mennyt nukkumaan. Kerran kännissä sanoi että näytän "ihan okoolta, joskus hyvin laitettuna jopa nätiltä" meikattuna, mutta ilman meikkiä olen sitten "melko epäviehättävän näköinen." Tämä on aiheuttanut mulle ihan kamalia itsetunto-ongelmia ja olen viillellyt sisäreisiäni ahdistuksissani, ja niitäkin jälkiä on poikaystävä kommentoinut, että näyttävät kamalilta, varsinkin kun reisissäni voisi olla vähemmän rasvaa... Ei tajua että itse on syypää tuohon. Tahtoisin pystyä eroamaan tuosta paskiaisesta, mutta toisaalta rakastan häntä liikaa. Meillä on kuitenkin aina välillä tosi hyviä keskusteluja ja muutenkin kivaa. Ja rumahan minä olen joka tapauksessa, enkä muuksi muutu ilman plastikkakirurgiaa ainakaan.

Älä ole tuollaisen idiootin kanssa. Tai vihjaa hänelle ainakin, että hänkin voisi vähänmeikata rumaa pärstäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän