Mitä tekisit jos huomenna saisit
Kommentit (7)
Olisin pettynyt. Miksi pitäisi vielä odottaa huomiseen?
Olisin silleen AHHHH TÄMÄ ON ELÄMÄÄ, keskittyisin nussimiseen ja sen jälkeen huutelisin asiasta kaikille kavereille jotka iloitsis mukana ja lähettelis kaikkia aiheeseen liittyviä giffejä ja biisejä (I just had sex jne.).
Se olisi siis suorastaan spektaakkeli.
Se tunne, kun mies on lähtenyt tai itse lähtenyt miehen luota, aurinko paistaa (jostain syystä näissä hetkissä paistaa aina aurinko!) ja jälkihehkut lämmittää pillussa, suu pyrkii kokoajan leveään hymyyn, kasvot hehkuu ja elämä tuntuu kevyeltä, laitan kavereille klassisen, koruttoman ”Sain munaa”-viestin jonka jälkeen kaikki pommittaa viestein ja puheluin ”MITÄ?! KERRO KAIKKI!”-kysymyksillä ja sitten sitä upeaa tarinaa kerrataan ja kerrataan.
Ja kaikki iloitsee. Yleensä näihin tosiaan liittyy joku mehevä tarina miten sinne panemaan päädyttiin, ja kun harvoin saan ja sitten ne on yleensä jotain vähän erikoisempia keissejä kun saan, niin ne on sellaisia koko kaveripiiriä koskettavia Suuria Päiviä kun nämä uutiset tulee.
Ja ihan tavanomaisen seksin ilman erityisiä keissejäkään onnistun kyllä onnessani mehustelemaan sellaiseksi pricelessiksi ”wowww”-tason tarinaksi jota kaikki sitten yhdessä elää ja hengittää.
Jos huomenna saan taas, niin panen tietenkin kuten aina ennenkin.
Huomenna en saa, mutta ylihuomenna saan taas oikein kunnolla. Tekisi mieli aina kuuluttaa sitä hyvää mieltä koko maailmalle, mutta en kyllä oikein kehtaa 🙊
Niin, miksi vasta huomenna?
No....nussisin ja olisin hyvällä mielellä. Mitäs muuta?
Meillä alkoi eilen seksikausi ja sain eilen, tänään ja huomenna + koko lopun viikkoa. Sitten katsotaan jatketaanko koko loppu kuu samaa rataa. Oli juhannuksesta saakka selibaattia kummallakin kun olimme lapsen takia lomalla eri aikoihin ja myös eri paikoissa. Toinen mökillä ja toinen töissä.....mutta kun huomenna saan ja on siis minun vuoro valita paikka ja tyyli, niin se tulee olemaan minulle eka orgasmi kielellä, jonka jälkeen takaapäin pano niin että nojaan tai makaan pöydällä.
Olisin pettynyt itseeni.