Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä se johtuu, että AS-henkilöt väitetysti näyttävät todellista ikäänsä nuoremmilta?

Vierailija
05.08.2019 |

Kuitenkin ainakin joidenkin tutkimusten perusteella AS-henkklöiden murrosikä alkaisi keskimääräistä aiemmin. Ainakin tietämäni aspergerpojat ovat olleet murrosiässä varhemmin kehittyneitä ja jotenkin muita ikäisiään poikia miehekkäämmän oloisia ja näköisiä.

Vai onko se niin, että vain murrosiässä assit näyttävät ikäistään vanhemmilta, mutta aikuisina nuoremmilta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on niilläkin yksilöllistä.

Vierailija
2/10 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, etteivät as- henkilöt ilmehdi paljon. Eli naama on hyvin peruslukemilla ( vrt jäämies) sanoo mitä tahansa. Ei tuu ilmeryppyjä, eikä naururyppyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/10 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla, että asperger-ihmisillä keskimäärin on terveellisemmät elämäntavat, tai siis ainakin keskimääräistä vähemmän epäterveellisiä elämäntapoja (alkoholi, tupakka, liikaa syöminen)?

Vierailija
4/10 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kyllä luullaan aina vanhemmaksi... t. Asperger

Vierailija
5/10 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset rakastavat heitä ja se pitää heidät nuorekkaina.

Vierailija
6/10 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistiyliherkkyys tuo myös tietoisuutta enemmän.

Vierailija
7/10 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä miksi lapsina vaikuttavat pikkuaikuisilta?

Vierailija
8/10 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä, etteivät as- henkilöt ilmehdi paljon. Eli naama on hyvin peruslukemilla ( vrt jäämies) sanoo mitä tahansa. Ei tuu ilmeryppyjä, eikä naururyppyjä.

Jep, muutama tuntemani as on just tällaisia. Seurustelin myös miehen kanssa, jolla oli lievä as ja naamalla sama ilme 24/7. :D Ei tarvii botoxia, jos naamaa ei liikuta. 

Vierailija
9/10 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tosiaan luullaan nuoremmaksi kuin olen, ja näköjään suhteessa sitä enemmän oikeaa nuoremmaksi, mitä vanhemmaksi tulen. Sama oli isälläni. Pojastani en itse pysty sanomaan. Jokin kasvonpiirteissä tekee sen, mutta se jokin tuskin liittyy aspergeriin sinänsä. Sen sijaan sitä varmaan tehostaa tietty aspergerista seuraava sosiaalinen epävarmuus tai tunnustelevuus. Arempi vaikuttaa nuoremmalta.

Vierailija
10/10 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönpöpön taas. Olen 53-vuotias ja näytän ihan siltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi