Laitan viimeiset rahani olueen
Kesäloman ensimmäinen päivä, tilillä rahaa 9,40e ja seuraava palkkapäivä ensi viikon torstaina. Tekisi niin mieli hakea viimeisillä rahoilla muutamat olut ja sipsipussi. Yksinäinen aikuinen nainen
Kommentit (18)
Se on kuin laittais rahaa pankkiin.
Eikö Kannattaisi alkaa TonkkaTätiksi ja hakea 3L viinaloora kaupasta ? Samalla rahalla saa enemmän lutkutettavaa kuin että ostaisi kaljaa.
Pikavippelii jha Lantsarottelle daikuireja juomaan.🌴😜
Ja se on fiilis mitä etsit + siinä on jotain niin oikeaa :)
Palauttamalla tyhjät tölkit saat vielä yhden.
Kyllä tuolla rahalla saa muutaman oluen ja sipsipussin. Jotenkihan se häätyy lomaa juhlistaa jos ei ole ketään kenen kans sitä vois viettää.
Nyt hoidat jostain 20 senttiä niin saat 0,75 litran pullon Gambiinaa, jossa paras hinta/känni-suhde.
Vierailija kirjoitti:
Nyt hoidat jostain 20 senttiä niin saat 0,75 litran pullon Gambiinaa, jossa paras hinta/känni-suhde.
Myydäänkö Gampuraa vielä Alkoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myydäänkö Gampuraa vielä Alkoissa?
Tottakai. Muovipullossa tosin.
Itse ruukaan aina joskus ottaa useamman kaljan sauna päälle, syödä sipsejä ja lukea netistä kaikkea mikä kiinnostaa. Olen myös yksinäinen, aikuiset lapset asuvat toisella puolella Suomea.
Auttaako juominen yksinäisyyteen, ihan uteliaisuuttani kysyn? Selvittääkö se paremmin tilanteen, kuin se että hakeutuisi ihmisten pariin? Voisiko se olla merkki alkoholismista ja toimia tekosyynä juomiselle?
Luulen että ap hakee hetkellistä unohdusta yksinäisyydestään. Emme voi tietää miksi hän kokee itsensä yksinäiseksi.
Mun isoveli on sellainen yksinäinen luuseri. Aina loman alkajaiseksi varaa ittellensä olutta laatikollisen, juo siitä ensimmäisenä iltana ja loput antaa mulle ja mun miehelle. On surkiaa katella tuollaista juoppoa, joka ikinen kesä sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Mun isoveli on sellainen yksinäinen luuseri. Aina loman alkajaiseksi varaa ittellensä olutta laatikollisen, juo siitä ensimmäisenä iltana ja loput antaa mulle ja mun miehelle. On surkiaa katella tuollaista juoppoa, joka ikinen kesä sama juttu.
lol.. niin et kukakohan siinä se luuseri. Ei ainakaan veli.
Ota samalla ostarilta joku miehentapainen mukaasi
Ok.