Jos tuntematon kysyisi sinulta Whatsappissa Instan tunnusta sekä salasanaa niin mitä vastaisit?
Kommentit (32)
Antaisin tietysti! Ei kai kukaan kysyisi ellei tarvitsisi tietoa! Kertoisin kaiken jos minulta pyydettäisiin.
Antaisin ja sen jälkeen laittaisin viestiä asiakaspalvelu suomelle https://m.facebook.com/aspasuomi/photos/a.1317068441651081/261933486142…
Käskisin tarkastamaan lääkityksen, koska ei mulla ole instaa..
En minä edes muista, mikä on instatilini salasana, joten olisi aika mahdoton tehtävä antaa sitä kenellekään.
Näinhän sunkin äiti opetti eikö opettanutkin, että aina annetaan kaikille tuntemattomille kyselijöille salaiset tunnukset, etenkin pankkitunnukset!
Blokkaisin, kuten teen kaikille muillekin ihmisille missä tahansa somessa, joitan en tunne entuudestaan livenä Suomen maaperältä.
Sanoisin että "seuraavaksi haluat kai yhden rieseneistäni"
Antaisin tunnukset kaikkiin palveluihin, kaikki tunnukset ja myös henkilötunnekseni.
Harmi kun kukaan ei koskaan kysy. :(
Vierailija kirjoitti:
Näinhän sunkin äiti opetti eikö opettanutkin, että aina annetaan kaikille tuntemattomille kyselijöille salaiset tunnukset, etenkin pankkitunnukset!
Mun äiti sanoi aina, että tuntemattomille ei saa antaa. Siksi esittelenkin itseni ana ensin.
En ole niin tyhmä että antaisin tunnukseni kellekkään.
Voi voi, kun kaikki eivät nyt ihan tajunneet, mihin tässä viitattiin...
Mä lähettäisin myös kotiavaimet perään.