Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisin kaverin kanssa joka tekee joskus ohareita?

Vierailija
05.08.2019 |

Meidän piti mennä lauantaina ulos, laitoin viestiä että koska nähdään. Ei vastannut mitään! Sitten katsoin facebookkia ja oli kuitenkin sinne päivittänyt jotain, joten ihan kunnossa siis oli. Ärsyttää...olisin voinut sopia jonkun toisen kanssa treffit jos olisin tiennyt ettei hän ole lähdössä ulos.

Mitä tekisitte tämmöisen kaverin kanssa? Hän on tosi mukava, mutta ei ole eka kerta kun tekee vastaavaa. Ei siis ole kovin luotettava :/

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan kannattaa mietiä varasuunnitelma joka kerta sen varalle että hän tekee oharit. 

Toinen vaihtoehto kutsua pari muutakin kaveria joten hänen poisjäämisensä ei haittaa.

Tai sitten sovit menoja hänen kanssa esim kotiisi niin ei tarvitse turhaan lähteä minnekään. 

Tai et sovi hänen kanssaan yhtään mitään.

Vierailija
2/18 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään viestiä en ole edeellenkään saanut.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ainakin reilusti, jos suuttuu, niin suuttuu. Ei kannata hankkia itselleen toistuvasti pahaa mieltä vain siksi, että ei halua suututtaa tai loukata jotain sellaista, joka loukkaa tahallaan sinua.

Toisaalta jos kaverisi on sellainen syrjään vetäytyvä/ahdistuvampi, niin ehkä voisit saada reilumman "ei" tai "joo" vastauksen, jos ensi kerralla kysyt vaikka että :"Moi! Puhuttiin aiemmin, että voitais nähdä lauantaina? Mitkä fiilikset on nyt, haluisitko lähteä johonkin?" tms.

Vierailija
4/18 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan kannattaa mietiä varasuunnitelma joka kerta sen varalle että hän tekee oharit. 

Toinen vaihtoehto kutsua pari muutakin kaveria joten hänen poisjäämisensä ei haittaa.

Tai sitten sovit menoja hänen kanssa esim kotiisi niin ei tarvitse turhaan lähteä minnekään. 

Tai et sovi hänen kanssaan yhtään mitään.

Joo, ei hirveesti huvita enää sopia mitään kun ei voi luottaa. Outoa käytöstä aikuiselta naiselta.

Ap

Vierailija
5/18 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän arvosta sinua, move on!

Vierailija
6/18 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että sinä olet B-suunnitelma, siis varalla jos ei mitään parempaa seuraa satu löytymään. Sinulla on täysi oikeus suuttua, jos kelvollista selitystä ei tule. Luotettavampiakin kavereita voisi yrittää hankkia.

Vierailija
7/18 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli aikanaan ohareita tekevä kaveri. Enkä tajua miksi joillekin on niin vaikea ilmoittaa että Hei, sori mä en nyt voikaan tulla. Oli syy mikä tahansa miksi ei tule niin parempi olisi ilmoittaa kuin olla vastaamatta mitään. Mä sanoin tälle kaverille monet kerrat että ei sun tarvitse syytä kertoa miks et tule, vaan riittää että ilmoittaa vaan ettei tulekaan.

Vierailija
8/18 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisin hänen kanssaan vain sellaista tekemistä, minkä tekisin myös siinä tapauksessa, ettei hän tulisikaan. 

Vierailija
9/18 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut ihminen voi toimia noin,Jos sitä jatkuisi monta kerta.En olis tuolla tavalla käyttäytyvän kaa tekemisissä.

Vierailija
10/18 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopisin hänen kanssaan vain sellaista tekemistä, minkä tekisin myös siinä tapauksessa, ettei hän tulisikaan. 

Joo, tyyliin kahvitella. Harmittaa kun mulla oli vika viikko kesälomaa ja nyt sitten lauantaina tuli oltua vain kotona.

Ap

Vierailija
11/18 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vaan voi laittaa jotain viestiä, ei vaan pysty ymmärtämään.

Ap

Vierailija
12/18 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopettaisin "kaveri" suhteen kaikessa hiljaisuudessa, niin olen tehnytkin, en sovi enää uusia tapaamisia ja jos ehdottaan niin keksin jotain menoa. Olen tuosta tavasta kyllä sanonutkin, mutta kun ei kiinnosta niin ei, yksipuolista teko ystävyyttä on turha yksin pitää pystyssä, näin se vain on. Välillä kaikille tulee esteitä, mutta niistä kuuluu ilmoittaa, ihan perus käytöstapoja.

Vierailija
13/18 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentunut ihminen voi toimia noin,Jos sitä jatkuisi monta kerta.En olis tuolla tavalla käyttäytyvän kaa tekemisissä.

Kyllä masentunutkin osaa käytöstavat, jos ei edes viitsi ilmoittaa niin kyllä se on vain ihmisen välinpitämättömyyttä ja kunnioituksen puutetta toista ihmistä "kaveria" kohtaan.

Vierailija
14/18 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lopettaisin "kaveri" suhteen kaikessa hiljaisuudessa, niin olen tehnytkin, en sovi enää uusia tapaamisia ja jos ehdottaan niin keksin jotain menoa. Olen tuosta tavasta kyllä sanonutkin, mutta kun ei kiinnosta niin ei, yksipuolista teko ystävyyttä on turha yksin pitää pystyssä, näin se vain on. Välillä kaikille tulee esteitä, mutta niistä kuuluu ilmoittaa, ihan perus käytöstapoja.

Kaikista huvittavinta tässä on se, että hän itse aktiivisesti ehdottelee ulos lähtemistä jne. On kausia kun kaikki on ok, sit taas välillä tuntuu kuin katoais kuin pieru saharaan.

Ap

Vierailija
15/18 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa tilanteessa sanoisin että voi vtun kyrbä minkä teit ja haista pska perään. Naiset ei vissiin voi näin suoraan sanoa. :)

Vierailija
16/18 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlainen ihmistyyppi tekee ohareita tai tulee myöhässä tapaamisiin. Sellainen, joka ei välitä toisten tunteista. Sellainen, jonka oma aika on arvokasta, mutta toisen ei. Tunsin myös sellaisen ihmisen, muuten aivan supermukava tyyppi, mutta täysin empatiakyvytön tässä suhteessa. Oli pakko katkaista välit lopulta.

Vierailija
17/18 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista huvittavinta tässä on se, että hän itse aktiivisesti ehdottelee ulos lähtemistä jne. On kausia kun kaikki on ok, sit taas välillä tuntuu kuin katoais kuin pieru saharaan.

Ap

Näinhän tuo omakin "kaveri" tuppasi tekemään, olin siis plan b jolle voi tehdä oharit jos sattuikin parempaa tulemaan, tietenkään asiasta ei edes ilmoitettu. 2 vuotta katsoin, sitten riitti. Vieläkin ehdottelee tapaamisia, mutta miksi sopisin ja kuluttaisin aikaani moiseen?

Vierailija
18/18 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Näinhän tuo omakin "kaveri" tuppasi tekemään, olin siis plan b jolle voi tehdä oharit jos sattuikin parempaa tulemaan, tietenkään asiasta ei edes ilmoitettu. 2 vuotta katsoin, sitten riitti. Vieläkin ehdottelee tapaamisia, mutta miksi sopisin ja kuluttaisin aikaani moiseen?

Joo, ihan totta. Eiköhän tää oo nähty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi