Exän käytös
Hän jätti minut neljä kuukautta sitten, täysin yllättäen. N. Kuukausi eron jälkeen hän alkoi pistää minulle viestejä. Sanoin lopulta, että parempi ettei hän ole yhteyksissä. Nyt hän tykkää joka ikisestä sosiaalisen median päivityksestäni. Jotenkin ärsyttää.
Minkä takia ihmiset käyttäytyvät näin?
Kommentit (13)
Ehkä haluaa olla ystävä, ehkä haluaisi jopa että suhde lämpenisi uudestaan. Mutta jos sinä et kerran halua olla yhteyksissä niin ei tarvitse. Eiköhän se siitä lopeta ajan kanssa.
Alkoi vissiin kaduttaa. Jos et halua palata vanhaan (ja ottaa riskiä että hetken päästä jättää sut taas varoittamatta), niin estä tyyppi joka paikassa niin ettei saa suhun enää kontaktia.
Jätti sinut, kun löysi jonkun "paremman" ja siitä ei sitten tullut mitään, niin halusi palata takaisin vanhaan tuttuun ja turvalliseen... Oliko exällä narsistisia piirteitä noin muuten? Oliko itsekäs ja ylimielinen ihminen?
Olisiko tullut katumapäälle ja haluaisi takaisin. Tai haluaa olla kaverit kaikesta huolimatta. Ei suhtaudu niin dramaattisesti asiaan kuin sinä, koska välitti vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tullut katumapäälle ja haluaisi takaisin. Tai haluaa olla kaverit kaikesta huolimatta. Ei suhtaudu niin dramaattisesti asiaan kuin sinä, koska välitti vähemmän.
Niin, jotenkin yliampuvaa tykätä kaikista päivityksistä. Se on jotenkin huomiota herättävää.
Vierailija kirjoitti:
Luuli löytäneensä paremman, mutta tulikin lempatuksi. Nyt katuu.
Ja toivoo, ettei ap tajua tätä.
Minulla alkoi jättäjä/pettäjä exä ottamaan yhteyttä ja tykkäilemään somepäivityksistäni silloin, kun tapasin nykyisen mieheni ja hänellä meni naisrintamalla huonosti. Se oli niin läpinäkyvää! Hän halusi tuhota uuden suhteeni keinolla millä hyvänsä, kun ei vaan kestänyt sitä ajatusta, että minä olen onnellinen ja minä olen löytänyt ihmisen, jonka kanssa on hyvä olla ja hän ei ollut löytänyt ketään. Oli siis kateellinen ja katkera.
Jotkut ihmiset nauttivat siitä tunteesta, kun voivat kontrolloida muita. Hän ehkä ajatteli, että on sinun niskan päällä, kun jätti ja kuvitteli, että palaat hänen luo taas, kun hän pyytää ja voi heittää sitten taas menemään...
Ei nyt välttämättä narsisti, mutta ainakin narsistisia piirteitä tuntuu olevan. Näillehän on aina eri säännöt kuin muille ja luulevat että voivat marssia toisten elämässä edestakaisin miten huvittaa. Kun itsellä ei ole mitään todellista tunne-elämää niin sehän ei tuollaiselle tunnu missään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi jättäjä/pettäjä exä ottamaan yhteyttä ja tykkäilemään somepäivityksistäni silloin, kun tapasin nykyisen mieheni ja hänellä meni naisrintamalla huonosti. Se oli niin läpinäkyvää! Hän halusi tuhota uuden suhteeni keinolla millä hyvänsä, kun ei vaan kestänyt sitä ajatusta, että minä olen onnellinen ja minä olen löytänyt ihmisen, jonka kanssa on hyvä olla ja hän ei ollut löytänyt ketään. Oli siis kateellinen ja katkera.
Minulle tällainen samanlainen exä sanoi oikein suoraan, että hän ihmettelee miten minä olen onnistunut löytämään jonkun ja hän ei :D
Poistat kaverilistoilta jos niillä vielä roikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt välttämättä narsisti, mutta ainakin narsistisia piirteitä tuntuu olevan. Näillehän on aina eri säännöt kuin muille ja luulevat että voivat marssia toisten elämässä edestakaisin miten huvittaa. Kun itsellä ei ole mitään todellista tunne-elämää niin sehän ei tuollaiselle tunnu missään.
Jep ja tuntevat menettävänsä jotain omaa mahtavuuttaan, kun se toinen löytääkin uuden eikä ole millään tasolla enää kiinnostunut/riippuvainen exästään. Voivat alkaa myös todella julmiksi esimerkiksi keksimään valheita uudesta kumppanista ja ihan päin näköä töksäyttää, että miten muka noin ruma ja hirveä ihminen voi löytää jonkun...
Luuli löytäneensä paremman, mutta tulikin lempatuksi. Nyt katuu.