Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua, haluan muuttaa pysyvästi pois Suomesta, mulla on 60 000 e rahaa

Vierailija
04.08.2019 |

Olen Suomessa työtön ja ulkomailta en takuulla saa oman alan töitä. Se liittyy kirjoittamiseen. Yliopistotutkinto on, mutta se ei anna työtä. Joko sekoan ja joudun psykoosiin Suomessa ja sen jälkeen laitokseen tai muutan ulkomaille ja olen onnellinen lyhyehkön elämäni loppuun asti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/9 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä että mistä maasta saa suht ok:n vuokra-asunnon esim 450 e kk? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjaan vuokralle. Tuu sitten muutaman vuoden kuluttua taksisin.

Vierailija
4/9 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 52 ja jos jaksan elää kymmenisen vuotta, ja vuokra esim 500 e kk se tekee 120x500 = 60 000. Eli siihen meni rahat. Mutta pienellä sijoitustuotolla saan lisää vielä muutaman vuoden. Ruokarahat pitää sitten löytää jostain muualta, paikallinen sosiaaliapu tms. Ja kun rahat loppuu, nirri pois ja sillä selvä. Suomeen en jää Itä-Helsingin räntäsateeseen tuota samaa tekemään.

Vierailija
5/9 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espanjaan vuokralle. Tuu sitten muutaman vuoden kuluttua taksisin.

Sijoitat sen rahan, elät tuotolla ja nostat työttömyyskorvausta ja asut halvan elintason maassa esim. Thaimaassa. Kaakkois-Aasiassa voit myös alkaa englannin opettajaksi, niistä on huutava pula. Ja sitten tuputat juttuja ja kuvia suomalaiseen mediaan, aina joku juttu ulkomailta menee läpi. Ulkomailla menet kimppaan jonkun vanhemman expatin kanssa ja annat hänen maksaa elinkustannuksia.

Vierailija
6/9 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mikä tahansa työ ei kävisi? Mistä rahat tuli?

Vierailija
7/9 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyselet apuja vauva palstalta 😂

Vierailija
8/9 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ihan sama missä ap asuu.

Vierailija
9/9 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattareihin vaan. Meksikossa vuokrasin 3h 65m2 rivarin 350e/kk. Tosin meksikoa en suosittele. Costa rica, columbia, chile parempi.

Kannattaa tehdä etätyötä. Tai perustaa kielikoulu ulkkareille tms. Ehkä tuo riittää johonkin franchising ravintolaan ostarilla. Tai vuokrata kämppiä, kalustaa, ja vuokraa airbnb ssä.

Varmaan etätyö paras. Palkkaat sitten jonkun paikallisen tekemään hommat ja vedät välistä.

Opi espanjaa jotta voit käyttää hyödyksi niitä jotka eivät osaa kieliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän