Kerro koulutuksesi ja mitä teet työksesi!
Olen 20-vuotias nainen joka ei kertakaikkiaan keksi mitä haluaisi elämältään. Mikään ei oikeastaan kiinnosta. Tällä hetkellä opiskelen insinööriksi, mutta motivaatio ei riitä opinnoista selviämiseen. Yritän siis löytää jonkin koulutusalan/ammatin, joka saisi minut edes vähän innostumaan. Kerro siis oma ammattisi!
Kommentit (14)
Vaikutat saamattomalta ja laiskalta nuorelta.
Milläs meinaat elää tulevaisuudessa, jos mihinkään ammattiin ei riitä kiinnostustua opiskella.
Vierailija kirjoitti:
En kerro ammattiani, koulutustani, työpaikkaani enkä palkkaani.
Ne ovat yksityisasioita, niitä ei tarvitse kertoa edes anonyymisti.
Oudohko kommentti. Eihän sinun TARVITSE kertoa täällä mitään, ei tämä mikään veroilmoitus ole, vaan ihan vapaaehtoinen keskustelupalsta.
Vttulääkäri ja nykyään tutkin kulleja.
Koulutukseltani olen rakennusmies. Työtehtäväni on vastaava (rakennus)työnjohtaja.
Agateemicco kirjoitti:
Imetkö niitä kans?
Vierailija kirjoitti:
Agateemicco kirjoitti:
Imetkö niitä kans?
Tottaaakaaaait.
Ihan hyvä kysymys, miks kommentit on tällaista kakkaa? T. Opiskelen vielä.
Amis Kouvolassa, ja elän yhteiskunnan tukemana. Kaikki rahat menee tatskoihin ja hiusten värjäämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä kysymys, miks kommentit on tällaista kakkaa? T. Opiskelen vielä.
Kysyitkö tosissasi? Kello on yli yhdeksän iltana jolloin useimmilla kesäloma loppuu. Taidat olla aika naiivi...
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat saamattomalta ja laiskalta nuorelta.
Milläs meinaat elää tulevaisuudessa, jos mihinkään ammattiin ei riitä kiinnostustua opiskella.
Olenko saamaton ja laiska nuori jos kävin lukion ja kirjoitin hyvin arvosanoin ja siitä lähdin suoraan opiskelemaan korkeakouluun ilman minkäänlaisia välivuosia ja töitä olen painanut kaikki kesät ja opiskelujen ohella olen niitä koko ajan tehnyt myös? Ihan itse tienaamillani rahoilla tälläkin hetkellä elän. Milläs luulit? Se eka opiskelupaikan valinta ei vain osunut kohdalleen, enkä tiedä mikä kiinnostaa. Ehkä olenkin suorittanut elämääni niin kovalla tahdilla, etten ole ehtinyt miettiä, mitä haluan? Mieti mummeli sitä!
Fm yleinen historia pääaineena ja media-alan erikoisammattitutkinto valokuvauksen osaamisalalta. Enimmäkseen teen töitä freelance-toimittajana + lisäksi muita sekalaisia kulttuurialan hommia (museopuolen hankkeita, käsikirjoittamista ja tapahtumien tuottamista).
En kerro ammattiani, koulutustani, työpaikkaani enkä palkkaani.
Ne ovat yksityisasioita, niitä ei tarvitse kertoa edes anonyymisti.