Olisiko kamala teko jos "huiputtaisin" mieheni
Ennustajan luo.
Tai pyytäisin ennustajan johonkin nuotiopaikalle jossa käymme usein. O ko kamala teko.
Kommentit (10)
Tiedän että hän saisi avun. Menetti 3 läheistä.
Kävin itse ensin kyseisellä ennustaja lla ja kaikki osui oikeaan.
Siis meinaatko, että tällä ennustajalla on sen verran suuret hengenvoimat, että voisi ottaa yhteyttä miehesi kuolleisiin läheisiin, ja tämä auttaisi miestäsi suruprosessissa?
Älä lähde nyt leikkimään tällaisilla adooilla ollenkaan. Varsinkaan tässä tilanteessa, eller halua lopullisesti sekoittaa miehesi päätä ja upottaa syvemmälle suota.
Terapiaan!
Jospa kunnioittaisit miehesi toiveita etkä veisi häntä huijarin vastaanotolle, vaan ehdottaisit vaikka terapiaa tai kriisituen keskusteluapua?
Saayug kirjoitti:
Siis meinaatko, että tällä ennustajalla on sen verran suuret hengenvoimat, että voisi ottaa yhteyttä miehesi kuolleisiin läheisiin, ja tämä auttaisi miestäsi suruprosessissa?
Uskomatonta mutta totta. Näin kävi minulle.
En huijarille veisi. Siksi itse testasin ensin.
Vierailija kirjoitti:
Saayug kirjoitti:
En huijarille veisi. Siksi itse testasin ensin.
Kaikki ennustajat vaan ovat valitettavasti huijareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saayug kirjoitti:
En huijarille veisi. Siksi itse testasin ensin.Kaikki ennustajat vaan ovat valitettavasti huijareita.
En ilmoittautunut hänelle omalla nimelläni, en siis kertonut nimeä, en mitään tietoja etukäteen.
Itsekin aistin asioita, joten tiedän hänen olevan aito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saayug kirjoitti:
En huijarille veisi. Siksi itse testasin ensin.Kaikki ennustajat vaan ovat valitettavasti huijareita.
En ilmoittautunut hänelle omalla nimelläni, en siis kertonut nimeä, en mitään tietoja etukäteen.
Itsekin aistin asioita, joten tiedän hänen olevan aito.
Joo ei. Joko olet trolli, epätoivoisesti mainostava ennustaja tai ehkä vain hieman yksinkertainen. Olen pahoillani, että miehesi (mikäli todellinen) on menettänyt monta läheistä, toivottavasti hän saa apua surunsa käsittelyyn ja pystyy jatkamaan elämää parhaansa mukaan. Vie hänet oikean avun piiriin.
Onko miehesikin taikauskoinen vai onko hän normaali?
Riippuu vähän siitä.