Aika usein miehet katselevat autoaan kun jättävät sen
Kommentit (23)
Koska se on rakas ja näyttää niin hyvältä.
Mä teen tätä vieläkin vaikka auton ostin 2014.
Sairastahan tuo on, mutta minkäs teet.
No niinpä. Mikä siinä oikein on. 😂
Haluan nähdä, onko se yhtä komea kuin ennenkin eli onko markkina-arvoni yhtä iso vielä.
Minäkin katson, vaikka olen nainen. Usein lähden jo kävelemään, kun painan ovet lukkoon "kaukosäätimestä". Katson, että vilkahtaako valot ja jääkö varashälyttimen valo vilkkumaan.
Ite tsekkaan mikä lotja on vieressä ja jos on lapsiperheen auto kirjoitan rekkarin ylös niin löytää maksajan kun on ovet lommoilla takaisin tullessa
Katson, ettei sieltä mikään roiku tai vuoda tms. Alkaa ikääntyneessä kaunottaressa olla jo kaikenlaista jännää.
Yleensä katson ettei ajovalot ole jääneet päälle.
Minulla on ollut jo yli kolmekymmentä vuotta tapana kävellä auton ympäri aina, kun jätän sen kotipihalle tai kaupungille ja kun saavun sen luokse. Osaksi tuo kai on ihailua, osaksi turvallisuuskysymys. Tapa vain vahvistui, kun muutama vuosi sitten joku kävi asettelemassa naapuriston autojen renkaiden alle ruuveja ja nauloja pystyyn.
Ai niin, olen kyllä nainen.
Kyllä se on vaan hyvän näköinen eikä muodot muutu vuosien kuluessakaan.
Tapahan tuosta on tullut, nukkumaan mennessäkin katson vielä portaiden yläpäästä pihalle.
E82 BMW.
Huutista autoaan nuoleskeleville "miehille." Todellisuudessa ovat pikkupoikia miehen raameissa. Hyvä ettei kuola valu kun tsiikaillaan rahoitusliikkeen autoa/sitä tuontiautoa ties missä. Peniksen jatkehan auto näille on.
Siksi että huomaan jos joku on naarmuttanut autoani kun palaan takaisin.
Peniksen jatkeesta puhuvat vain kateelliset persaukiset miehet.
Minäkin ihailen meidän kaunista Opeliamme aina niin tullessa kuin lähtiessänikin :D. T. Nainen
Itse ihailen pyörääni. Lokasuojaton, kapearenkainen pyörä on takaa jotenkin kiihottavan näköinen.
Tarkistan, ettei mitään varsstetrava vahingossa jäänyt sisälle, tulihan se käsijarru varmasti, tarkistan lukituksen jne
Miehet panee autoja ja ne on suhteessa! Autolla niitten mielestä ulkonäkö ja ne ostaa sen takia auton sen takia ne käy pesee sen ja hinkkaa sitä koko ajan ja autolla muka silmät ja suu ja korvat!!??
Vierailija kirjoitti:
Peniksen jatkeesta puhuvat vain kateelliset persaukiset miehet.
Ei vaan sellaiset jolla on henkistä ja fyysistä omaisuutta enemmän. Peniksen jatkeen kiistäjät voi jatkaa sille rahoitusliikkeen nimissä olevalle koslalle runkkimista niin paljon kuin huvittaa. Jos satutkin omistamaan auton niin se on sitten juuri sellainen bensalenkkarien mälläämä tuontiauto BMV jolle runkitaan ringissä kavereiden kanssa vähän kun on olutta (kaljaa) alla. Tuunailemisiin. VRUUUM VRUUUM Vaan sinne. SUTIIKO!??!?
Vähän sama kun bussissa yleensä naiset pois jäädessään katsovat penkkiä jossa ovat istuneet,
tuleeko niillä ikävä sitä?
Minun mies ainakin tarkistaa, että onhan ovet lukossa (sen näkee peilien asennosta).