En virkisty muiden seurassa :(
Huomaan viettäväni viikonloput ja vapaa-ajat yksin ja se johtuu siitä, että ollessani muiden ihmisten kanssa en tunne virkistyväni, voivani hyvin ja nauttivani vaan kokoajan mietin milloin pääsen omaan rauhaan josta nautin. Muiden seura väsyttää. Muita yhtä outoja?
Kommentit (15)
Samaa, tykkään istuskella yksin kotona omiani puuhaillen.
Ei tuossa ole mitään outoa! Me ihmiset olemme niin erilaisia. Minä viihdyn myös oikein hyvin yksin, se on ihan parasta :D
Me samanlaiset ollaan introvertteja ja se on ihan ookoo.
Jos olet ennen viihtynyt ja nyt sosiaalisuus uuvuttaa, voi olla masennuksesta kysymys. Jos taas olet aina ollut mieluummin yksin, ei ole syytä huoleen.
Joo en virkisty muiden seurassa. Olen introvertti.
Täällä myös introvertti. Olen todella paljon yksin, ja se on mukavaa.
Minäkin tykkään olla yksin, ihmisten seura rasittaa. Joskus nuorempana jaksoin kyläillä ystävien luona ja sopia tapaamisia mutta en enää vuosikausiin.
Tykkään olla itsekseni. Toisinaan kumminkin tylsistyn ja etsin seuraa. Pian huomaan, että kaipaan takaisin omiin oloihini. Seura tekee tehtävänsä.
Introvertti minäkin. Nyt oli muutama päivä ihmisjoukoissa oloa ja olen aivan poikki. En nauti ihmisten seurasta, paitsi harvojen todella läheisten, enkä heitäkään jaksaisi ilman kunnon lepoaikoja, eli yksinoloa, välillä.
Noin yleisesti ihmisten kanssa oleminen on äärimmäisen uuvuttavaa. En osaa small talkia, ja olen hirveän huono esittämään, että olisin kiinnostunut ihmisten jutuista.
Miksi olette sitten täällä keskustelemassa, jos ihmiset puuduttavat? Miksette tee biisejä tai kirjoita romaaneja?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olette sitten täällä keskustelemassa, jos ihmiset puuduttavat? Miksette tee biisejä tai kirjoita romaaneja?
Voin samalla tehdä mitä huvittaa, kun kommentoin täällä tai luen näitä keskusteluja. Vastaan tänne silloin kun itselleni sopii, eikä kukaan kysy suoraan täällä minulta mitään. Voin sulkea läppärini koska tahansa, enkä loukkaa ketään jne.
Vierailija kirjoitti:
En kestä näitä dorkia kommentteja joita aina saa lukea introverttikeskustelun yhteydessä. Introvertit nauttii kirjottamisesta. Siitä myös, että saa vaihtaa ajatuksia, mutta ei tarvi olla fyysisesti samassa tilassa. Noin. Oliko tarpeeksi selkeästi selitetty?
Ulkona oleminen ihmisvilinässä vie valtavan määrän energiaa. Sen jälkeen nukuttaa. Kotona sängyllä makoillen energiat palaa <3
Olen yksin, mutta en yksinäinen. Ja nautin siitä.
On meitä muitakin. En tykkää kyläillä enkä kutsu vieraita kotiini. Rakastan yksin oloa ja omaa rauhaa. En kuitenkaan ole erakko mutta seuraa vain sopivasti ja omien kanssa. Muutenkin minusta ns.kyläily on ihan last season, tuijotella kahvikuppeja ja kökkiä jossain kylässä, ei kiitos !