Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun töihinpaluu suututtaa, itkettää ja masentaa..

Vierailija
04.08.2019 |

Kannattaisiko ottaa vaan lopputili vai jatkaa hammasta purren vuodesta toiseen..?

Kun töihinpaluu suututtaa, itkettää ja masentaa..

Vaihtoehdot

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla mahdollista sulla heittäytyä tyhjän päälle kun kerran lopputili on vaihtoehtona.

Eli vastaukseni, ota lopputili.

Itse tekisin sen heti jos olisi taloudellisesti mahdollista, mutta pakko se vaan on purra hammasta ja jatkaa vuodesta toiseen. Uuttakaan ei näytä löytyvän.

Vierailija
2/30 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla mahdollista sulla heittäytyä tyhjän päälle kun kerran lopputili on vaihtoehtona.

Itse tekisin sen heti jos olisi taloudellisesti mahdollista, mutta pakko se vaan on purra hammasta ja jatkaa vuodesta toiseen. Uuttakaan ei näytä löytyvän.

Eikö kaikilla ole ? Suomessa on tuet sitä varten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lopputili. Minä tein samoin ja oli yksi elämäni parhaimpia päätöksiä! Ei elämän kuulu olla kärsimystä.

Vierailija
4/30 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota loparit ennenku menetät mielentervetesi! Se ei ole kiva juttu se ja toipuminen on pitkä!

Vierailija
5/30 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota lopputili. Minä tein samoin ja oli yksi elämäni parhaimpia päätöksiä! Ei elämän kuulu olla kärsimystä.

Kauan kesti että löysit töitä ja miten sait rahaa?

Vierailija
6/30 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loparit todellakin.. ei ole normaalia itkeä töihin paluuta :D

Tuo reaktio on kehosi viesti sinulle siitä, että kaikki ei ole hyvin

Vierailija
7/30 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Loistoidea,jäädään kaikki kotiin makaamaan,onhan meillä tuet!

Eiku- kukas ne maksaakaan sitten jos kaikki makaavat kotona?

Minäkään en työstäni varsinaisesti nauti mutta saan siitä sen verran hyvää palkkaa ettei yhtään kiinnostaisi enempää loisimista mahdollistaa.

Vierailija
8/30 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkään työn takia ei kannata menettää hermojaan eikä terveyttään.

Siksi tuista syystä otan aina määräaikaisen pestin jos paikka ei olekaan hyvä (pk)

Vierailija
9/30 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitkö aktiivisesti uutta työtä? Kannattaa olla ensin uusi työpaikka valmiina ja sitten otat loparit. Mutta etsi sitä uutta työtä aktiivisesti!! Ei tuollaiseen paikkaan pidä jäädä. Ja jos olo on tosi kurja niin hae ihan oikeasti saikkua!

Vierailija
10/30 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että mitä enemmän vtuttaa, sitä pienemmäksi alenee minimisumma, millä olisi valmis aloittamaan uuden elämän muualla. Minä ajattelin 10 v sitten, että n 1 miljoonasta ottaisin lopputilin. Nyt summa on kutistunut n 50 000 euroon.

Vierailija
11/30 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ajattelit elää, kun saat karenssin? Toisekseen töissä ollessa on helpompaa vaihtaa työpaikkaa kuin löytää sellainen työttömänä.

Vierailija
12/30 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut karenssista?

-1

Vierailija
13/30 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Loistoidea,jäädään kaikki kotiin makaamaan,onhan meillä tuet!

Eiku- kukas ne maksaakaan sitten jos kaikki makaavat kotona?

Minäkään en työstäni varsinaisesti nauti mutta saan siitä sen verran hyvää palkkaa ettei yhtään kiinnostaisi enempää loisimista mahdollistaa.

No hyvä sulle jos saat työstäs kunnon korvauksen! Suurin osa työntekijöistä elää naurettavan pienellä palkalla ja saman rahan saa kotona makaamaalla.

Vierailija
14/30 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsitkö aktiivisesti uutta työtä? Kannattaa olla ensin uusi työpaikka valmiina ja sitten otat loparit. Mutta etsi sitä uutta työtä aktiivisesti!! Ei tuollaiseen paikkaan pidä jäädä. Ja jos olo on tosi kurja niin hae ihan oikeasti saikkua!

Sairaslomalaiset leimataan monissa paikoissa

Vierailija
15/30 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut karenssista?

-1

Oletko kuullut sosiaalitoimesta? :)

Vierailija
16/30 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mee mihinkään töihin alle 2500e kuukausiliksalla, ja tuokin on aivan ehdoton minimipalkka.

Vierailija
17/30 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loparit :)

Vierailija
18/30 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaat nykyiseen työhösi mutta etsit aktiivisesti samalla uutta työpaikkaa. Yhteiskunnallamme ei olisi varaa elättää kaikkia jotka jättäytyvät pois työelämästä koska ei halua olla juuri siinä omassa nykyisessä paikassaan. Eli ensin turvaat sen pystyt jatkossakin itse elättämään itsesi ja vaihdat työpaikkaa sitten kun uusi löytyy. Ja niille huutelijoille että miksi pitää olla työssä joka ahdistaa ja menee mielenterveys, niin sekö ei sitte ahdista että on työttömänä määrittelemättömän ajan, ei tietoa saako enää koskaan töitä ja elintasoa putoaa?

Vierailija
19/30 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään töitä. Ainakaan sellaisia kunnon töitä joista maksetaan ja saadaan nautintoa.

Kannattaa ottaa maksimilaina, irtisanoutua ja lähteä vaikka viidakkoon elelemään lainrahoilla kyläpäällikön elämää. Alkuasukkaat pitää jumalana, eikä länsimainen ihminen enää saastuta työllään:)

Tuskin kukaan tulee indonesian tai thaimaan viidakoihin hakemaan lainoja takaisin?

Vierailija
20/30 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkään työn takia ei kannata menettää hermojaan eikä terveyttään.

Siksi tuista syystä otan aina määräaikaisen pestin jos paikka ei olekaan hyvä (pk)

Just näin minäkin teen, en halua koskaan vakituista työpaikkaa, sillä lähteminen on hankalaa ja kallista, sillä useimmat työpaikat on niin huonosti hoidettu että on kiitollinen kun pääsee helposti pois. Minulle oltiin jopa kateellisia edellisessä työpaikassani, kun pystyin lopettamaan ilman karenssia. Ensin halusin sinne vakityöhön mutta kun tilanne muuttui, huokaisin helpotuksesta kun pääsin pois vain lopettamalla eräänä päivänä. Sanoin pomolle että voi pyyhkiä takalistonsa tarjotulla nollasopimuksella.