Lapsen kaveri lähti itkien kotiin, sen jälkeen kun olin karjunut rikotuista pihakoristeista. Mitään ei tuonne pihalle voi laittaa, kaikki pitää rikkoa!
Vaikka olen sanonut että niihin ei kosketa, niin eikös siellä kohta ole kaikki pienet patsaat ja lyhdyt säpäleinä. En todellakaan jaksa lässyttää enää että vahinkoja sattuu sillä nuo eivät ole vahinkoja. Perkeleen pässit kun mitään ei kuunella, ei uskota! Oma lapsi on 8, kaveri 6.
Kommentit (27)
Ja jos ne roinat on kaiteella, niin todennäköisesti seuraavaksi ap olisi itse huitaissut ne alas.
Äly hoi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helevetin krääsää kasaat puutarhaas?? Ihan oikein tekivät tenavat,niin olisin minäkin lyönyt säpäleiksi kaikki järkyttävän rumat "koristeet"
Teillä ei varmaan välitetä siitä, mikä on omaa ja mikä ei. Kaikkeen, mihin ulottuu, voi koskea ja myös kokeilla. Tiedän paljon lapsia, jotka tulevat tuollaisista kodeista Maskuun sohvalle hyppimään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helevetin krääsää kasaat puutarhaas?? Ihan oikein tekivät tenavat,niin olisin minäkin lyönyt säpäleiksi kaikki järkyttävän rumat "koristeet"
Ap:llä on oikeus laittaa pihalleen just niitä koristeita mitä tykkää. Laita sinä omallesi mistä sinä tykkäät. Ja millään käytöshäiriöisellä penskalla ei ole oikeutta rikkoa yhtään mitään. Lasku vanhemmille perässä ja pennulle porttikielto.
Ensi kerralla annat selkään, luulisi oppivan tavoille.
Vedä turpaan seuraavalla kerralla niin oppii olemaan rikkomatta tavatoitasi. Ei huuto noihin idiootteihin tehoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ei oikein tahdo muistaa. Kuudenvanhalle raivoaminen ei ole oikein reilua. Et ole itse onnistunut tekemään eroa aikuisten ja lasten tavaroiden välillä selväksi.
Tupn ikäinen kyllä tasan tarkkaan tietää, mitä saa tehdä ja mitä ei.
Juu, niin tietää vanhemmatkin, mutta silti tekevät väärin.
Kuka erottaa jostain ruohon joukosta jotkut keramiikkakääpiöt, ja miksi pitää sirotella lasiesineitä ihmisten tielle?
Laita ap hilusi vaikka puihin roikkumaan tai eristä niille selkeä alue. Näytä lapsille lähin leikkikenttä. Ja relaa, mitä htin väliä on joillakin savitontuilla?
Lapselle ja tämän kaverille oli kuitenkin sanottu ettei siellä pihalla leikitä ja hyvin tiesivät että siellä pihalla on herkästi rikkimeneviä koriste-esineitä. Silti AP:n käskyä uhmaten sinne pihalle oli menty leikkimään. Lapset olisivat voineet vaikka suunnata potkimaan palloa lähimmälle hiekkakentälle missä aivan varmasti olis ollut muitakin lapsia potkimassa palloa. Piha ei ole mikään leikkipaikka.
Olisit tyytyväinen! Puutarhasi on nyt paljon tyylikkäämpi ilman moista krääsää. Kynttilälyhdyt talvella ja pimeissä illoissa ovat ok, jos ne ovat tyylikkäitä.