" Kaikki miehet haluavat anaaliseksiä" - miksi minä törmään vain poikkeuksiin, jotka EIVÄT SITÄ HALUA?
Voisin silloin tällöin harrastaa anaaliseksiäkin, mutta yksikään kumppanini ei ole oikein sille lämmennyt.
Olen seurustellut viiden miehen kanssa ja heistä kolmelle on ajatus peppuseksistä ollut todella vastenmielinen. Kaksi on sitä halunnut kokeilla, mutta todenneet viimeistään muutaman kerran jälkeen, että " yäk, pippeliin tulee kakkaa, vastenmielistä" .
Tapaanko vain poikkeuksia, jotka vahvistavat säännön? Ei niin, että asia ongelma olisi...
Kommentit (15)
Mulla on ollut parikymmentä partneria ja vain YKSI on lämmennyt peppuseksille. Ei sillä, että se muakaan kiinnostaisi. Yih!
Onneksi on siis " poikkeuksiakin" .
N30+
Taitaa olla legendaa, että " kaikki miehet" haluaisivat sitä. Minulla on ollut 15 seksikumppania, heistä 3 kanssa olen harrastanut anaaliseksiä (yksi opetti, toinen suostui vain koska minä halusin, kolmannen eli nykyisen kanssa haluttiin molemmat). Muut eivät ole olleet ollenkaan kiinnostuneita. Yksi kyllä puhui siitä, mutten tiennyt halusiko se sitä oikeasti, taisi vain puheet riittää.
Meillä minä olen se osapuoli, joka haluaa pyllyseksiä ja vaimoni taas ei. Siksi me harrastetaan aika harvoin pyllyseksiä. Yleisesti ottaen meidän kokeilumme on ollut todella siistejä tapauksia eli vehkeet ovat pysyneet siistinä, mutta ei mua ny pieni lika hetkauttaisi.
/micin pikkuserkku
14v anaaliseksiä silloin tällöin harrastanut eikä kertaakaan ole ollut kalu kakassa.
N30
Minun kokemukseni mukaan miehet eivät niinkään kammoksu likaa vaan sitä, että se on " homojen hommaa" . Kannattaisi edes kokeilla - minäkin muutin käsitykseni täysin vasta ensimmäisen kokeilun jälkeen.
N30
eiköhän se ole yleisempää että nainen ei halua peppuseksiä
mutta ei ketään voi väkisin vaan kyllä se halu taäytyy tulla itsestään
Silloin rakastelu on rakastelua ei SEKSIÄ
-mici-
" Useimmat miehet haluavat kokeilla anaaliseksiä"
Itse uskon että ainakin osa näistä homofoobikoista oikeasti haluaisivat kokeilla mutta pokka ei riitä vaikka vaimo pyytäisi.
Joitakin mieheiä myös ehkä nolottaa jos nainen sitä pyytää, olettavat silloin että nainen on kokeneempi siinä -> kiusallista??
Ja en sitten tiedä haluavatko kaikki miehet sitä kokoajan, itse ainakin haluaisin kokeilla, mutta vaimo ei halua edes asiasta keskustella.
ja vaikka en ole koskaan pulloharjalla paikkojani hoonannut niin siltikään ei ole ollut kalu koskaan kakassa. Freak of nature vai olisikohan sullakin aika tsekata tuo ravintopuoli ymv niin ei tarvitsisi päätä aukoa katkeruuksissaan:p
N30
Pysytään nyt sentään tosiasioissa. Peräsuoli ja peräaukko kuuluu suolistoon. Mutta ihan samaa mieltä olen, että jos vatsa toimii hyvin, ei anaaliseksissä kakka näy eikä haise. Se on ummetuksen merkki, jos peräsuolessa on tavaraa muulloin kuin kakkahädän hetkellä.
Mua nimittäin ahdistaa just tuo, että se paska haisee ja sotkee... Muuten olis ihan kiva, kokeiltu on, mutta juuri tuon takia ei oikein minua innosta...
T:eräs toinen joka epäilee sitä täydellistä siisteyttä...
Vierailija:
14v anaaliseksiä silloin tällöin harrastanut eikä kertaakaan ole ollut kalu kakassa.
N30
t.ap
P.S. MInulla on ollut reilu 20 seksikumppania yhteensä ja heistä on ainoastaan yksi ollut " pyllymies" - eli on halunnut joka kerta myös anaaliin (harrastimme muutaman kerran seksiä)
kovin montaa miestä, jotka olisivat parin kokeilun jälkeen halunneet enää peppuseksiä. Ja naisystävilläni on myös samanlaisia kokemuksia.
ja useimmat miehet joiden kanssa olen ollut, haluavat tosi romanttista seksiä (siis paijaamista ja kädestä pitämistä + paljon hellyyttä) - ja he kokevat ettei anaalipano siihen kuulu.
Eihän se nyt NIIN likaista ole, että lakanat sotkeentuvat, mutta saattaa siinä pippeli haista peräaukolle ja sitä rataa. Toki jos haluaa tehdä perusteellisen suolihuuhtelun, se voi auttaa? Kukaties?
ap
pakko saada maistaa, mutta maku karvas.
saman oon kokenu.
itse tykkäisin mutta mies ei.
ensin vongataan, ja siihen se jää.