Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelma!Lähteäkö tuulettumaan kamujen kans, vai jäädäkö kotiin?

Vierailija
23.07.2008 |

.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tuossa jo tfeffaamassa kamuja, mutta piti tulla takas kotiin vahtimaan lapsen unta, kun mies käy hakemassa ystävänsä töistä. Olisi mahdollisuus mennä takas, mutta en tiedä mennäkö vai ei. Harvoin kyllä käyn, siis sen jälkeen kun tulin äidiksi pari vuotta sitten en ole käynyt juurikaan. Mietin vaan, että oisko sittenkin kivempaa viettää ilta kotosalla miehen kans. Ja onkohan ystävät jo siinä vaiheessa, kun pääsen kaupungille takas, niin ihan humalassa ja eri aaltopituudella, Itse kun olen absolutisti. Ja jaksanko enää lähteä polkemaan takas sinne, vaikka ei tästä kyllä mene sinne pyörällä kuin kymppi minsa. Vaikka kiva oli kyllä käydä ja porista, mutta onko se sitten enää kun kävi välillä kotona.

Vierailija
2/4 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...itse en ole 8 vuoteen päässyt muihin kuin työpaikan illanviettoihin, koska se on ollut 3 vk etukäteen tiedossa ja olen ehtinyt tilata MLL:n hoitsun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa voit viettää iltaa vaikka sit huomenna :D

Vierailija
4/4 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä taida lähtä. Joku toinen kerta sitte.

Huomen olen itse iltavuorossa ja mies menee käymään aamupäivällä töissä.

Hoidetaan lasta vuorotellen kotona ja ollaan vuorotellen töissä.

Oliskin kiva jos ois saanut vaan olla siellä kamujen kans käymättä välillä kotona, mutta miehen oli pakko käydä hakeen kamu töistä. Arvasin että kun pitää tulla välillä kotiin, niin alkaa laiskottaan niin että ei jaksa enää lähtä. Eikä saatu ketään muuta vahtimaan lapsen unta siksi aikaa, mies kävis ja mun ei tarvis tulla takas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän