Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yhden illan juttu koskaan varastut sinulta lähtiessään?

Vierailija
04.08.2019 |

Ekaa kertaa elämässä yövieras oli minun luona. Oli lähtenyt ennen kuin nousin sängystä. Vähän kuumottaa, kun en tiedä hänestä kuin etunimen, mutta nopeasti tutkittuna kaikki arvoesineet tallella. Onko teiltä koskaan hävinnyt mitään tavaroita?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran otin baarista mukaan kivan isänmaallisen oloisen kaverin (oli ihan Soldiers of Odin – Riihimäki huppari ja leijona koru). Aamulla oli kadonnut mukanaan: tamponit (käyttämättömät), sähköhammasharja, iso sisustus viuhka seinältä, juustohöylä ja korkkinen pannunalusta. 

Jälkikäteen miettinyt että mitäköhän se noilla tekee

Vierailija
2/13 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan mitään viety, mutta siitä on jo kyllä yli kymmenen vuotta kun on ollut "yövieras" viimeksi, eikä kotona mitään arvokasta ollut silloin. Nykyään en kyllä tuntemattomia kotiini päästäisi, kun epärehellisiä ihmisiä tuntuu olevan enemmän kuin rehellisiä. Puhelimet, läppäri, tabletti on helposti vietävissä ja jos lompakonkin vielä joku veis niin lirissä olisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/13 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo! Mene ap äitisi v i t t u u n !

Hanki apua.

Vierailija
5/13 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran itse vein jääkaapista kaksi siideriä. 

Siis niin kauhee darra, että oli pakko. Kello oli kuusi aamulla ja mistään en olisi saanut juotavaa. Mun piti mennä lapsia vastaan ottamaan ja lähdettävä oli siis näin aikaisin. 

Jätin kyllä kaksi tälle toisellekin, kun epäilen samaa tilannetta hänen kohdallaan :D

Mutta ei ole koskaan tietääkseni multa viety mitään. Ihan on ollut kerran pari sataa pöydälläkin koskematta, kun on hipsinyt himaansa. Harva suomalainen on varas. Ja suomalaisia mulla vain on ollut. 

Vierailija
6/13 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat lähteneet baarihoitojen myötä:

-arvonnassa voitettu huuliharppu

-verkkovirralla toimiva sätkänkäärimiskone (kromattu)

-kesämökkini laiturissa kiinni ollut Ugandalainen mukavuuslippulaiva

-vaaleanpunainen yliviivaustussi (kuivunut)

-alpakannahasta valmistettu tuohivirsu (leveä lesti)

-keskeneräinen kantele

-purkillinen virtahevon orvaskettä

-jatkovarrellinen geigermittari 

Vierailija
7/13 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai onko? Teidän pitäisi selittää miten tehtiin ihmiskunnan historian pedifiilisin varkaus varastetulla avaimella sen sijaan että kyselette idiootteja tahallisia väsyttäviä kysymyksiä psykologisen alapeukutuksen toimesta että voisitte mielellä imetä energiaa muista palstailijista. Aloituksen tekijä on idiootti.

*pedofiilisin*

Vierailija
8/13 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis niin kauhee darra, että oli pakko. Kello oli kuusi aamulla ja mistään en olisi saanut juotavaa. Mun piti mennä lapsia vastaan ottamaan ja lähdettävä oli siis näin aikaisin. 

Jätin kyllä kaksi tälle toisellekin, kun epäilen samaa tilannetta hänen kohdallaan :D

Mutta ei ole koskaan tietääkseni multa viety mitään. Ihan on ollut kerran pari sataa pöydälläkin koskematta, kun on hipsinyt himaansa. Harva suomalainen on varas. Ja suomalaisia mulla vain on ollut. 

Annatpa halvalla, 200 e 😵

Vierailija
9/13 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annatpa halvalla, 200 e 😵

Siis ne oli odottamassa eteisen lipaston päällä lapsia. Satanen kummallekin. 

Oltiin siis mun kotona. Nyt et tainnut tajuta juttua vai kirjoitinko epäselvästi? Tämä siiderijuttu oli miehen kotona ja "varastin". Setelit oli mun kotona ja niihin ei ollut koskettu. 

Vierailija
10/13 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs daami oli kovin vastahakoinen lähtemään jatkoille, mutta lupasin hänelle parisataa taskurahaa yöstä niin mieli muuttui. Kurvattiin neidon kämpille jatkamaan iltaa. Daami voivotteli jossain kohtaa että eipä oisi uskonut maksusta joskus seksiä harrastavan, joten kun heräsin aamuyöstä ja poistuessani kämpiltä näin keittiössä neljä antamaani 50€ seteliä päätin napata ne mukaani ja pelastaa naisen kunnian! Nyt hän ei joutunut miettimään harrastaneensa seksiä rahasta.

Vierailija
11/13 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat lähteneet baarihoitojen myötä:

-arvonnassa voitettu huuliharppu

-verkkovirralla toimiva sätkänkäärimiskone (kromattu)

-kesämökkini laiturissa kiinni ollut Ugandalainen mukavuuslippulaiva

-vaaleanpunainen yliviivaustussi (kuivunut)

-alpakannahasta valmistettu tuohivirsu (leveä lesti)

-keskeneräinen kantele

-purkillinen virtahevon orvaskettä

-jatkovarrellinen geigermittari 

-kangaspuut

-luistin

Vierailija
12/13 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä.

Vierailija