Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla itsellä soittokokemusta sekä pianosta että viulusta..

Mietteliäs
04.08.2019 |

kertokaa hyviä ja huonoja puolia kyseiseen soittimeen liittyen opintojen edetessä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin viulua, pianoa on helpompi harjoitella itsenäisesti.

Vierailija
22/23 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulu ei kärsi ja on hyvin helppoa vielä tässä vaiheessa. Viikossa on 2 soittotuntia, orkesteri, teoria, sekä vuoden aikana useita esityksiä. Tämän lisäksi kilpaurheiluharrastus, joka vie paljon aikaa.

Vierailija kirjoitti:

Kärsiikö koulu vai miksi pitäisi karsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viulu on upea soitin :) Soitin itse päälle 20 vuotta viulua. Viulussa sekä monissa muissa soittimissa on se huono puoli että eivät oikein sovi kerrostaloon. Sain itse hoidettua soittimella tutkinnot loppuun vielä kun asuin rivitalossa. Nyt myöhemmin, kun varaa ei ole ja ollut jatkuvasti muuttoja eri kerrostaloihin joissa osassa jo omasta takaa melukaaos käynnissä, on soitto jäänyt. Nyt about 5 vuotta kun olen edes koskenut koko soittimeen. Joskus tulee niitä hetkiä kun funtsin että se olisi voinut olla mun ammatti. Mutta kun hyväksyy reaaliteetit, mitä ne on ja ettei kaikille yksinkertaisesti siunaannu sitä mahdollisuutta, että voisi pitää aktiivisesti soittotaitoa yllä( ei varaa omakotitaloon tai useampana päivänä viikossa bändikämppään) niin helpottaa. Nyt se soittointo on about kadonnut kokonaan jo muutenkin. Tuolla se viulu on nurkassa, viritystapit ja kaula vissiin jo täysin vinksallaan kun en ole soitinta jaksanut enää huoltaakkaan.... Jos on vakaa talous ja aikaa sekä mahdollisuus investoida soittamiseen niin suosittelen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi