Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko erehtynyt jotain henkilöä homoseksuaaliksi noloin tai muuten ikävin seurauksin?

Vierailija
03.08.2019 |

Heteroksi on moni luullut virheellisesti, olen kuullut näitä tarinoita, mutta millaisia tilanteita teillä on tästä asetelmasta?

Minua nolottaa kun luulin julkihomoksi yhtä työpaikan uutta miestä, ja tällä viikolla kuulin hänen puhuvan vaimostaan. Onneksi en ehtinyt sanoa mitään homouteen viittavaa. Nyt en enää edes näe häntä niin homomaisena. Outoa!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuaalisuudessa ei ole  mitään sen enempää hävettävää kuin heteroudessakaan. Olen luullut yhtä miestä homoksi, mutta olisin ollut kyllä vähän yllättynyt jos hän siitä olisi suuttunut. Mitä siinä suuttumisen aihetta on?

Vierailija
2/26 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on luultu lesboksi, itse asiassa mua on varmasti luultu enemmän lesboksi kuin heteroksi. Mutta en mä oo siitä ottanut itseeni, ettei sillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan erehtynyt

Vierailija
4/26 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kerran vahingossa iskeä heteronaista, koska luulin että hän olisi myös naisiin päin kallellaan. Noh, sellaista sattuu!

Vierailija
5/26 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla sille ihmiselle kriisi, jos saa itselleen ristiriitaista palautetta omasta seksuaalisuudesta. Vaikka homoudessa mitään noloa ei olekaan. Onhan sukupuolikin arka asia, vaikka sukupuolet eivät noloja olekaan.

Vierailija
6/26 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoseksuaalisuudessa ei ole  mitään sen enempää hävettävää kuin heteroudessakaan. Olen luullut yhtä miestä homoksi, mutta olisin ollut kyllä vähän yllättynyt jos hän siitä olisi suuttunut. Mitä siinä suuttumisen aihetta on?

Ennen, ja joissain kulttuureissa edelleen, homous tarkoittaa miehuudesta luopumista, koska alistut miehille sängyssä.

Vierailija
7/26 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti muiden seksuaalisuutta kovinkaan paljoa. Itseäni on kylläkin luultu homoksi muutaman kerran.

Vierailija
8/26 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen, ja joissain kulttuureissa edelleen, homous tarkoittaa miehuudesta luopumista, koska alistut miehille sängyssä.

Miksi seksin pitäisi olla jomman kumman osapuolen alistumista?

Vierailija
9/26 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, sillä ei minua kiinnosta toisten ihmisten seksuaalinen suuntautuminen. En edes keskustele sellaisista asioista vieraiden tai edes puolituttujen kanssa, joissa se voisi jotenkin ilmetä. Puolisosta puhuttaessa edelleen on perusoletus se, että hän on eri sukupuolta, jos ei erikseen puhuta miehestä tai vaimosta.

Vierailija
10/26 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen on kulttuureita jossa nähdään että vain bottom on homo ja häntä laitteleva voi säilyttää heteron ja samalla "miehisyyden" leimansa. 

Vierailija
11/26 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaverini suuttui minulle, kun luulin häntä homoksi. Meillä oli alun tutustumisessa pientä flirttiä, mutta suhde ei edennyt sen pidemmälle. Sitten heitin vähän siihen suuntaan, että luulin häntä ensin homoksi. Hän suuttui niin pahasti, ettei puhunut minulle puoleen vuoteen. Sitten puolen vuoden jälkeen paljasti olevansa homo, mutta ei ollut uskaltanut myöntää asiaa itselleenkään, ennen kuin päätyi sänkyyn miehen kanssa. Pahoitteli sitten jälkeen päin, että oli ylipäätään suuttunut minulle ja minä olin nähnyt hänessä jotain sellaista, mitä ei itsekään ollut huomannut.

Vierailija
12/26 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen on kulttuureita jossa nähdään että vain bottom on homo ja häntä laitteleva voi säilyttää heteron ja samalla "miehisyyden" leimansa. 

Arabikulttuuri?

Vierailija
13/26 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se sitä tietenkään ole normaaleissa suhteissa tai kulttuureissa.

Vierailija
14/26 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arabikulttuuri?

Varmaan, mutta mulle tuli mieleen yks venezuelalainen saippuasarja, missä jotain luultiin homoksi ja se sai raivarit ja huusi, että aikoo "todistaa olevansa mies".

Vierailija
15/26 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin homoista erehtyy.

Vierailija
16/26 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se usein ole, mutta toisaalta osa feminiinisistä homoista ja transvestiiteista saa jotain kiksejä nimenomaan alistumisesta.

Vierailija
17/26 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arabikulttuuri?

Varmaan, mutta mulle tuli mieleen yks venezuelalainen saippuasarja, missä jotain luultiin homoksi ja se sai raivarit ja huusi, että aikoo "todistaa olevansa mies".

Tai siis, vastasin väärään viestiin.

Vierailija
18/26 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arabikulttuuri?

Välimeren maat. Jo muinaiset roomalaiset.

Vierailija
19/26 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ole suututtanut se, että minua on luultu homoksi. Sem sijaan en ole tiennyt itkeä vai nauraa silloin kun on kerrottu syy sille, miksi joku on halunnut uskoa minun olevan homo. - Tässä kohtaa varmaan saattaa olla jotain tekemistä erityisesti populaari kulttuurilla, joka josta voi toki poimia kliseitä siitä miltä homo näyttää tai mahd. kuullostaa (jne). - Jos sitten "erehdyt" itse heteromiehenä poimimaan sieltä tyyliisi vaikutteita, niin ei ole voinut välttyä siltä, etteikö joku halunnut uskoa, että olet hänestä homo. Toisaalta "homoksi leimaamiseen" on saattanut riittää pienemmätkin poikeammat ulkosiessa olemuksessa tai tyylissä, koska perinteinen miesten tyyli on varsin konservatiivinen. Joten jos mies on halunnut erottua tyylillisesti muista niin tämä on ahatimmissa mielissä tulkittu ei sopivaksi, josta ei ole enää pitkä matka siihen, että olsi sanottu homoksi, kun ei ole muuta osattu ja ennakkoluuloilta kyetty.  

Vierailija
20/26 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on töissä eräs mies, josta olin aivan satavarma, että on homo. Kuulin myöhemmin, että hänellä on vaimo ja liuta lapsia ja se tieto yllätti. On oikein stereotyyppisen homon näköinen maneereita ja puhetyyliä myöten. Onneksi minulla ei ole tapana udella ihmisten seksuaalisuudesta, kun asia ei minulle millään tavalla kuulu. Tämän viestin kirjoittaminenkin jo nolottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän