Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten esiintyä sängyssä kauniina ja viehättävänä?

Vierailija
03.08.2019 |

Siis kumppanin kanssa. Hiukset, meikki, kallis ja upea yöasu? Vai pesettekö meikit pois ja pukeudutte vanhaan nallepyjamaan? Viimeksi mainittu ainakin on total turn-off!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä istahdan sängylle ja alan nypräämään jotain peiton tupsua. Väräijän. Punastun. Yleensä mies istuu viereeni ja tuijottaa minua. Vahingossakaan en katso silmiin. Kavahdan hiukan miehen lähestymisyrityksiä.

Tämä saa aikaan sen, että mies kaataa minut sängylle ja suutelee intohimoisesti ja riisuu kaikki vaatteeni. Kohta ollaan tositoimissa.

Tämä toimii aina.

Aloitat ehkä nypräämällä väärää tupsua. Vaikka jatko onkin mitä on.

Vierailija
42/51 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan hengitys ei haise niin kaikki hyvin.

Muuten voi olla peseytymättä? Suuvedellä kurlaus ja sukellus sänkyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu fiiliksestä. Joskus laitan läpinäkyvät mustat alushousut ja rintaliivit ja menen venyttelemään sängylle kontilleen kissa-kameli-kissa venytystä, koiraa tai selälleen takareiden venytystä. Usein pyydän mieheltä apua jalan venytyksissä.

Vierailija
44/51 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ilman meikkiä, mutta siistin karvoituksen ja käyn suihkussa sekä laitan söpöt pikkuhousut ja tavallisen ihonmyötäisen topin ilman rintsikoita, joskus vielä polvisukat. Siinäpä se, mies tykkää.

"söpöt pikkuhousut" *oksennus* onko niissä sydämenkuvia? :D

Sydänkuvioiset kuulostaa lasten alushousuilta, eipä ole sellaisia tapana käyttää.

Mulle näin aikuisena ihmisenä söpöt alushousut on ihan vaan jotkut sellaiset tavalliset nätit alushousut, jotka eivät ole mitkään muotoilevat beiget maxisloggit tai kuluneimmat vanhat alkkarit laatikon pohjalta. Eivät siis myöskään seksikaupan narustringit tai pitsihepeneet.

Jos sulla tulee pelkästään sanasta "söpö" oksennus, taidat olla joku hienhajuinen rekkalepakko. :)

Vierailija
45/51 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti suihkunraikkaana tunnen oloni viehättäväksi, jolloin myös olen sitä.

Vierailija
46/51 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Virallinen oikea vastaus” on tietenkin, että suihkun raikkaana, meikittä ja ilman mitään asusteita. Tätä vahvistetaan yleensä sillä, että ”ainakin mun mies on ollut ihan kiihkossa”.

No lähtökohtaisesti mies nyt on kiihkossa, vaikka nainen olisi jätesäkkiin puettuna likaisena ja hikisenä.

Mutta totta kai miehet tykkää laitetusta naisesta myös sängyssä. Tähän on yksi vedenpitävä todiste: aikuisviihde. Sen ainoa tarkoitus on kiihottaa suurinta osaa miehistä ja siellä ei ”jostain syystä” kuitenkaan esiinnytä meikittä ja laittaitumattomana.

Jokainen tehkööt omat päätelmänsä, ilman klassista selitystä, jonka jo mainitsin.

Vierailija
47/51 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa kauniin ja hoikan naisen joka huolehtii ulkoisesta habituksestaan. Luulisi olevan jo sanomattakin selvä asia!

Vierailija
48/51 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan "paikat" on puhtaat. Molemmilla. 

T. Lekuri

Vierailija
49/51 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan molemmat reilusti ylipainoisia joten ne hommat on jääneet vähemmälle :/

No voi harmi. Meillä minä olen läski, mies normaalipainossa. Molemmat kyllä lihaksikkaita. Seksiä on paljon, nyt kun lapset isompia, niin vieläkin enemmän. Paras vaate on itseluottamus, on äärimmäisen kiihottavaa, kun ihminen luottaa itseensä. Saan helposti ja monta kertaa. Se on kuulemma kaunista ja seksikästä, olen kuullut nykyiseltä mieheltä ja nuorempanakin.

Vierailija
50/51 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan molemmat reilusti ylipainoisia joten ne hommat on jääneet vähemmälle :/

No voi harmi. Meillä minä olen läski, mies normaalipainossa. Molemmat kyllä lihaksikkaita. Seksiä on paljon, nyt kun lapset isompia, niin vieläkin enemmän. Paras vaate on itseluottamus, on äärimmäisen kiihottavaa, kun ihminen luottaa itseensä. Saan helposti ja monta kertaa. Se on kuulemma kaunista ja seksikästä, olen kuullut nykyiseltä mieheltä ja nuorempanakin.

Olisipa minullakin noin upea vaimo.

M50

Vierailija
51/51 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammuta valot.