Miten esiintyä sängyssä kauniina ja viehättävänä?
Siis kumppanin kanssa. Hiukset, meikki, kallis ja upea yöasu? Vai pesettekö meikit pois ja pukeudutte vanhaan nallepyjamaan? Viimeksi mainittu ainakin on total turn-off!
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Kunhan hengitys ei haise niin kaikki hyvin.
Muuten voi olla peseytymättä? Suuvedellä kurlaus ja sukellus sänkyyn.
Riippuu fiiliksestä. Joskus laitan läpinäkyvät mustat alushousut ja rintaliivit ja menen venyttelemään sängylle kontilleen kissa-kameli-kissa venytystä, koiraa tai selälleen takareiden venytystä. Usein pyydän mieheltä apua jalan venytyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ilman meikkiä, mutta siistin karvoituksen ja käyn suihkussa sekä laitan söpöt pikkuhousut ja tavallisen ihonmyötäisen topin ilman rintsikoita, joskus vielä polvisukat. Siinäpä se, mies tykkää.
"söpöt pikkuhousut" *oksennus* onko niissä sydämenkuvia? :D
Sydänkuvioiset kuulostaa lasten alushousuilta, eipä ole sellaisia tapana käyttää.
Mulle näin aikuisena ihmisenä söpöt alushousut on ihan vaan jotkut sellaiset tavalliset nätit alushousut, jotka eivät ole mitkään muotoilevat beiget maxisloggit tai kuluneimmat vanhat alkkarit laatikon pohjalta. Eivät siis myöskään seksikaupan narustringit tai pitsihepeneet.
Jos sulla tulee pelkästään sanasta "söpö" oksennus, taidat olla joku hienhajuinen rekkalepakko. :)
Alasti suihkunraikkaana tunnen oloni viehättäväksi, jolloin myös olen sitä.
”Virallinen oikea vastaus” on tietenkin, että suihkun raikkaana, meikittä ja ilman mitään asusteita. Tätä vahvistetaan yleensä sillä, että ”ainakin mun mies on ollut ihan kiihkossa”.
No lähtökohtaisesti mies nyt on kiihkossa, vaikka nainen olisi jätesäkkiin puettuna likaisena ja hikisenä.
Mutta totta kai miehet tykkää laitetusta naisesta myös sängyssä. Tähän on yksi vedenpitävä todiste: aikuisviihde. Sen ainoa tarkoitus on kiihottaa suurinta osaa miehistä ja siellä ei ”jostain syystä” kuitenkaan esiinnytä meikittä ja laittaitumattomana.
Jokainen tehkööt omat päätelmänsä, ilman klassista selitystä, jonka jo mainitsin.
Miehet haluaa kauniin ja hoikan naisen joka huolehtii ulkoisesta habituksestaan. Luulisi olevan jo sanomattakin selvä asia!
Kunhan "paikat" on puhtaat. Molemmilla.
T. Lekuri
Vierailija kirjoitti:
Ollaan molemmat reilusti ylipainoisia joten ne hommat on jääneet vähemmälle :/
No voi harmi. Meillä minä olen läski, mies normaalipainossa. Molemmat kyllä lihaksikkaita. Seksiä on paljon, nyt kun lapset isompia, niin vieläkin enemmän. Paras vaate on itseluottamus, on äärimmäisen kiihottavaa, kun ihminen luottaa itseensä. Saan helposti ja monta kertaa. Se on kuulemma kaunista ja seksikästä, olen kuullut nykyiseltä mieheltä ja nuorempanakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan molemmat reilusti ylipainoisia joten ne hommat on jääneet vähemmälle :/
No voi harmi. Meillä minä olen läski, mies normaalipainossa. Molemmat kyllä lihaksikkaita. Seksiä on paljon, nyt kun lapset isompia, niin vieläkin enemmän. Paras vaate on itseluottamus, on äärimmäisen kiihottavaa, kun ihminen luottaa itseensä. Saan helposti ja monta kertaa. Se on kuulemma kaunista ja seksikästä, olen kuullut nykyiseltä mieheltä ja nuorempanakin.
Olisipa minullakin noin upea vaimo.
M50
Aloitat ehkä nypräämällä väärää tupsua. Vaikka jatko onkin mitä on.