Minkä ikäisenä biletys on "säälittävää" ?
Näin 29v naiselle alkaa jo tulemaan huvittuneita kommentteja, kun kertoo , että on käynyt yöelämässä taas. Kaikki ystävät on tämän jo lopettaneet.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Ainoa kerta kun säälin ketään bilettäjää, oli mummotunnelissa. +40v mies, jolla ei ollut perhettä eikä kumppania. Hengasi muutaman ystävänsä kanssa. Naamasta näki, että kävi viihteellä vähän liian usein. Piti itseään vielä nuorena aikuisena. Yritti iskeä minua, taisin olla silloin 23v. Ne jutut jota puhui oli tylsää egotrippailua. Tarinoiden takaa paistoi selvästi syvä yksinäisyys ja tunne elämän tarkoituksettomuudesta. Helppoa hukuttaa tunteet viinaan.
Minä en ainakaan kaipaa lapsia saadakseni elämääni tarkoitusta. Lapset pikemminkin estäisivät minua toteuttamasta kaikkea sitä, mitä elämältä todella haluan. -Mies
Vierailija kirjoitti:
Käyn keikoilla, joskus ulkona duunikavereiden kanssa karaokessa.
Miehen kanssa joskus harvoin laivalla ollaan biletetty (ollaan 50+). Mutta en siis käy stadin ns yökerhoissa tanssimassa neljään asti.
Räkäposkiöverikännissä kuka tahansa on idiootti.
Onneksi stadissa on muutamia paikkoja joihin keski-iän ylittäneet voivat mennä pitämään hauskaa 😏. Ja katsastamaan vastakkaista sukupuolta (tai kuka nyt ketäkin)
Sehän se täällä maaseudulla on. Missän ei ole enää sellaista tanssiravintolaa, minne voisi mennä vanhempanakin. En ole koskaan tykännyt istua pubeissa enkä varsinkaan laulaa tai edes kuunnella karaokea. Tanssimista olen aina rakastanut. Humppaa, tangoa tai diskoa, mitä vaan. Ja en tosiaankaan alkoholisoitunut, vaikka kävin kerran kuussa ravintolassa. Kun en ikinä kotona muuten juonutkaan.
Itse tunsin itseni 25v jälkeen vanhaksi baareissa...Muuten kai ikä on vaan numero...Tai ehkä se biletys loppu 25 ja alkaa taas 40+?
Vierailija kirjoitti:
Ei se iästä riipu, vasn käytöksestä. Jos on tapana vetää hirveät lärvit, eikä hallitse itseään ja aiheuttaa häiriötä ja mielipahaa muille ihmisille, niin kyllä se on säälittävää jos ei lopeta tai ymmärrä hakeutua hoitoon.
Oli sitten 18 v tai 50 v.Minä aion bilettää niin kauan kuin jaksan!
Hyvä, tällaisesta puheesta meikäläinenkin tykkää.
Ikä on vain pelkkiä numeroita.
Se on "säälittävää" ainoastaan "nolojen" mielestä. ;)
Ei koskaan ole liian vanha "bilettääkseen"! Minkä ihmeen takia sille olisi jokin ikäraja? Itse olen kohta 60-vuotias ja käyn diskossa tanssimassa silloin tällöin, etenkin matkoillani suurkaupungeissa. Olen homo, eikä meikäläisten piireissä ole ikärajaa "bilettämiseen". Heteroiden elämä vaikuttaa tylsältä, jos 30 v. on jo liian vanha. Silloinhan on nuori vielä! Kotonako pitäisi sitten olla aina?
Vierailija kirjoitti:
Ne katseet tulee siitä biletys sanan käytöstä. Ei voi puhua pissistä tuon ikäisenä, jos haluaa edes jonkintasoista arvostusta.
Ei kaivata lasten arvostusta. Tässä kohtaa. Ihmeen rajoittunutta, kuin suoraan lestadiolaisseuduilta. Sitten vielä, ihan vanhimmat eivät ole bilettäneet lastentarhasta alkaen, ei avioliiton ja lasten aikana, siksikin voi olla jopa hauskempaa taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa kerta kun säälin ketään bilettäjää, oli mummotunnelissa. +40v mies, jolla ei ollut perhettä eikä kumppania. Hengasi muutaman ystävänsä kanssa. Naamasta näki, että kävi viihteellä vähän liian usein. Piti itseään vielä nuorena aikuisena. Yritti iskeä minua, taisin olla silloin 23v. Ne jutut jota puhui oli tylsää egotrippailua. Tarinoiden takaa paistoi selvästi syvä yksinäisyys ja tunne elämän tarkoituksettomuudesta. Helppoa hukuttaa tunteet viinaan.
Miksi menet mummotunneliin tuon ikäisenä? Sehän on nimenomaan pöhöttyneiden keski-ikäisten seksiaddiktien oma kaukalo. Olisiko se jotenkin parempi roikkua mummotunnelissa, jos olisi perhe ja kumppani?
Ei ole keski-ikäisten pöhöttyneiden seksiaddiktien oma kaukalo. On paljon pöhöttymättömiä ei-keski-ikäisiä ei-seksiaddiktejakin.
Olen 27-vuotias bilettäjä, ja niin on onneksi suurin osa kavereistakin. Koskaan ei ole liian vanha, niin kauan mennään kuin huvittaa. BAILANDOOO!
Ei se iästä riipu, vasn käytöksestä. Jos on tapana vetää hirveät lärvit, eikä hallitse itseään ja aiheuttaa häiriötä ja mielipahaa muille ihmisille, niin kyllä se on säälittävää jos ei lopeta tai ymmärrä hakeutua hoitoon.
Oli sitten 18 v tai 50 v.
Minä aion bilettää niin kauan kuin jaksan!