Minkä ikäisenä biletys on "säälittävää" ?
Näin 29v naiselle alkaa jo tulemaan huvittuneita kommentteja, kun kertoo , että on käynyt yöelämässä taas. Kaikki ystävät on tämän jo lopettaneet.
Kommentit (51)
Ne katseet tulee siitä biletys sanan käytöstä. Ei voi puhua pissistä tuon ikäisenä, jos haluaa edes jonkintasoista arvostusta.
Mun piti mennä mummotunneliin eilen. Elän täysillä . Olen yli 50.
Ja ei kiinnosta pätkääkään mitä joku muu asiasta ajattelee.
En ole ajatellut lopettaa terasseilla istumista ja konserteissa ja festareilla käyntiä ainakaan niin kauan kun pystyn ilman avustajaa liikkumaan.
Sitten täytynee yrittää saada avustaja innostumaan asiasta.
Seuraakin olisin tänä kesänä melko varmasti löytänyt jos olisin ollut tarpeessa.
Täältä tulee lopullinen totuus: 0-18 v. ja 24-> todella noloa ja säälittävää käydä ravintoloissa drinksuilla ja tanssimassa.
Alaikäisillä nyt vaan ei ole mitään asiaa aikuisten paikkoihin ja yli 24 v. menee bilettämään sillä riskillä että jonkun mielestä se ei ole "aikuismaista" ja kypsää käytöstä (tosin toisten tekemisten kyttääminen ja arvostelu se vasta onkin noloa).
Meidän baarissa keski-ikä jotain 50v.
Tyrant kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biletyksestä puhuminen on aina säälittävää ja junttimaista. Voi käydä radalla, bailaamassa, huutamassa, dokaamassa tai mitä vaan mutta bilettäminen on aina säälittävää.
No nuo kaikki mainitsemasi kuulostivat kyllä aivan yhtä juntille ja jopa säälittäviltä ilmaisuilta samalle asialle.
Aivan. Pitää sanoa aikuiseen tyyliin pistäydyin yö-elämässä tai kävin ulkona tai tuulettumassa yms.
Lopetin sen puuhan 22 vuotiaana, kun olin bailannut aivan liikaa 16 vuotiasta lähtien, kun aloin ravintoloissa käymään. Sen jälkeen sellaisen ajatteleminenkin tuntui ällöltä. Tanssiminen näyttää mielestäni ihan nololta ja se, että sen pitäisi olla "hauskaa", on jotenkin tosi kaukaa haettu juttu. Myös viinan ryyppääminen oli niin tylsää ja typerää.
Kävin työkavereiden kanssa vuosi sitten risteilyllä ja meillä oli ihan hauskaa, sillä paineita ei ollut, kukaan ei ollut mikään imusika viinan suhteen, bändi oli hyvä ja hengasimme lähinnä omalla porukalla emmekä jaksaneet kauan kuunnella mitään seuraamme yrittäneitä dokuja äijiä.
Ei ole mitään ikää milloin homma olisi ohi, se riippuu itsestä ja muiden tekemiset eivät minua kiinnosta.
24v+ epäilyttävää, 28v+ säälittävää, 35v+ kassialma, pubiruusu, täys juoppo. Toivoton tapaus.
Olin kai 51 kun olin viimeisen kerran ravintolassa tanssimassa. Me sanottiin joskus, että oltiin kapakassa. Vanhukset siis. Viimeisellä kerralla aloin tuntea olevani väärässä paikassa, vaikka kuinka rakastin tanssimista. Tuohon tunteeseen vaikutti kyllä myös syöpä, johon sairastuin juuri vähän ennen viiskymppisiäni. Hoitojen jälkeen olin jotenkin väsynyt ja vanhentunut enemmän kuin oikeasti ikää olikaan tullut. Jos olisi ollut mieskaveri, olisin kyllä parina vielä varmaan käynytkin ulkona, mutta yksin ei enää huvittanut lähteä.
Minusta tämä on kuitenkin ihan jokaisen henkilökohtainen juttu, kukin tekee niinkuin haluaa. Ja jos haluaa vielä "bilettää" niin sitten vaan bilettää!
Joskus yli 70-vuotiaana ehkä. Ei siinä sinänsä silloinkaan mitään säälittävää ole, muuta kuin se että saman ikäisiä ei ole missään, ja joutuu oleskelemaan paikassa, jossa kaikki ovat kymmeniä vuosia nuorempia.
Mistä niitä puolisoita pitäisi etsiä? Tai hoitoja? Oletteko te täysin sekaisin? Tänä päivänä mennään naimisiin 32 vuotiaana, vähintään siihen asti ja +5v. on täysin ok käydä ulkona.
Sun ystävät on sitten tätiytyneitä tai jopa mummoutuneita tylsimyksiä, joita en katselisi. Tylsimysnainen on turn off. T: Mies
Vierailija kirjoitti:
Meidän baarissa keski-ikä jotain 50v.
Ehkä biletys ei ole oikea sana lähiöpubin asiakkaille, jotka ovat 90%:sti yli 45v paatuneita juoppoja, jotka viettävät siellä aikaansa 6 päivää viikossa.
Vierailija kirjoitti:
24v+ epäilyttävää, 28v+ säälittävää, 35v+ kassialma, pubiruusu, täys juoppo. Toivoton tapaus.
24-vuotiaista hyvin monet vielä opiskelevat ja opiskelijoilla on bileitä harva se päivä. Joten miksi 24-vuotiaan bilettäminen on epäilyttävää.
Ainoa kerta kun säälin ketään bilettäjää, oli mummotunnelissa. +40v mies, jolla ei ollut perhettä eikä kumppania. Hengasi muutaman ystävänsä kanssa. Naamasta näki, että kävi viihteellä vähän liian usein. Piti itseään vielä nuorena aikuisena. Yritti iskeä minua, taisin olla silloin 23v. Ne jutut jota puhui oli tylsää egotrippailua. Tarinoiden takaa paistoi selvästi syvä yksinäisyys ja tunne elämän tarkoituksettomuudesta. Helppoa hukuttaa tunteet viinaan.
kyse on enemmänki siitä, kuinka usein bilettää. Jos sitä tekee joka viikonloppu, niin se on mielestäni säälittävää oli minkä ikäinen tahansa. Kyllä viisikymppinenkin voi bilettää kerran-kaksi vuodessa eikä siinä mitään pahaa ole.
Käyn keikoilla, joskus ulkona duunikavereiden kanssa karaokessa.
Miehen kanssa joskus harvoin laivalla ollaan biletetty (ollaan 50+). Mutta en siis käy stadin ns yökerhoissa tanssimassa neljään asti.
Räkäposkiöverikännissä kuka tahansa on idiootti.
Onneksi stadissa on muutamia paikkoja joihin keski-iän ylittäneet voivat mennä pitämään hauskaa 😏. Ja katsastamaan vastakkaista sukupuolta (tai kuka nyt ketäkin)
Mä olin viime kesänä rock-festareilla, joissa osa oli vanhuksia, avustajan kanssa ja kävelykepin tai rollaattorin avulla kulkivat.
Joten sanoisin, että haluamaansa elämäntapaa ei kannata hylätä iän takia.
Ennen keski-ikäiset kävi tansseissa, miksei nyt keski-ikäiset voisi käydä ”tansseissa”?
Vierailija kirjoitti:
Ainoa kerta kun säälin ketään bilettäjää, oli mummotunnelissa. +40v mies, jolla ei ollut perhettä eikä kumppania. Hengasi muutaman ystävänsä kanssa. Naamasta näki, että kävi viihteellä vähän liian usein. Piti itseään vielä nuorena aikuisena. Yritti iskeä minua, taisin olla silloin 23v. Ne jutut jota puhui oli tylsää egotrippailua. Tarinoiden takaa paistoi selvästi syvä yksinäisyys ja tunne elämän tarkoituksettomuudesta. Helppoa hukuttaa tunteet viinaan.
Miksi menet mummotunneliin tuon ikäisenä? Sehän on nimenomaan pöhöttyneiden keski-ikäisten seksiaddiktien oma kaukalo. Olisiko se jotenkin parempi roikkua mummotunnelissa, jos olisi perhe ja kumppani?
Minusta on taas säälittävää ja junttimaista haukkua jotakin sanontaa säälittäväksi ja junttimaiseksi.
Se on vaan sana, mikä ihme siinä voi olla hävettävää? Jotkin sinun itsesi luomat mielikuvat vain