Gallup: Oletko leikkinyt sidontaleikkejä sänkypuuhissa
Itse pidän valtavasti siitä että minut kiinnitetään sänkyyn, pöytään, tuoliin tjm. niin että olen täysin mieheni armoilla.
Meillä tähän touhuun käytetään käsirautoja, sekä nahkaisia käsi ja nilkka kahleita.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaisi ajatus, että jos vaikka mies saisi sydärin, en pääsisi irti.
Monissa käsiraudoissa on turvamekanismi, eli ne saa hätätilanteessa auki ilman avaintakin.
N44v kirjoitti:
Testaamaan vaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en suostuisi itse sidotuksi, mutta tahtoisin kyllä sitoa mieheni. Miehen käsiä olen kyllä joskus painanut tyynyn alle, kun olen päällä. Kutittelen myös miestäni... En ole itse sidotuksi tulemisesta haaveillut. Luulen, että joku pakovietti iskisi päälle, jos yritettäis. Ihan kamalaa!
Ei kun rohkeasti kokeilemaan miehes luultavasti innostuu asiasta. Sido aluksi silmät ja kerro että tiedossa yllätys . Sukkahousut ja aamutakin vyö on hyvä aloitus väline 😊
Tänään tuossa taas painoin ratsastaessa kädet sinne tyynyjen alle, pyyhe oli vieressä ja se silmille, painoin sitä pyyhettä pään sivuille. Tykkäs kyllä, tuli hyvin nopeasti tän jälkeen. Suosittelen muitakin naisia kokeilemaan tätä. Oli hyvä lopetus pitkälle, ihanalle rakastelulle.
Miksi et kysy ihan rohkeasti että mitä tykkäisi jos sitoisit kädet jollain? Saattaisi pitää vielä paljon enemmänkin.
Me olemme kokeilleet molemmin päin. Itse pidän pehmeistä käsi ja jalkakahleista, mies taas siitä että olisi oikeat avaimella lukittavat käsiraudat. Nyt on kompromissina lukolliset nahkaiset, mutta niistäkin jää ranteisiin ja nilkkoihin jälkiä kun kiihkouksissani "riuhdon" itseäni vapaaksi. En vain pysty hillitsemään itseäni ja olenkin joskus raapinut mieheni selkään kunnon jäljet kynsilläni. Olenkin sanonut että käsiäni ei saa irroittaa ennenkuin olen rauhoittunut vaikka kuinka pyytäisin. Emme siis käytä turvasanaa.
Vierailija kirjoitti:
Me olemme kokeilleet molemmin päin. Itse pidän pehmeistä käsi ja jalkakahleista, mies taas siitä että olisi oikeat avaimella lukittavat käsiraudat. Nyt on kompromissina lukolliset nahkaiset, mutta niistäkin jää ranteisiin ja nilkkoihin jälkiä kun kiihkouksissani "riuhdon" itseäni vapaaksi. En vain pysty hillitsemään itseäni ja olenkin joskus raapinut mieheni selkään kunnon jäljet kynsilläni. Olenkin sanonut että käsiäni ei saa irroittaa ennenkuin olen rauhoittunut vaikka kuinka pyytäisin. Emme siis käytä turvasanaa.
En uskaltaisi ilman turvasanaa kokeilla.
Näyttäisi olevan sidontaleikit tai halut siihen TOSI yleisiä. Vain alle joka kymmenes ei ole kiinnostunut aiheesta.
Olen ja meinaan tänäänkin sitouttaa vaimoni seksiin :)
Olen aina halunnut tulla sidotuksi, mutta en ole koskaan uskaltanut ehdottaa kenellekään.
Olen ollut sidottuna.
Ensin mieheni kans opeteltiin, jase sai minut kiimaan.
Ja olin vieraille miehille sidottuna. Luoja sitä tunnetta, sydän jyskytti ja valuin.
Teki mieli karata tilanteesta, mutta kuitenkin toteutimme.
Kun on jalat levälleen sidottu eikä voi mitää tehdä kun riuhtoa itseä irti. Se on ihan muuta kun lahnana olla. Onneksi olimme mökki olosuhteissa ja nuoret miehet olivat tosi fiksuja.
Ja saivat takuulla takaisin vähintään sen mitä antoivat.
Mieheni oli mukana joten minulla oli turvallista tilanteessa, tuskin muuten olisin uskaltanut.
Ihmettelen suuresti miksi täällä kirjoittaan negatiivisesti, ei ainakaan minun nauttiminen pitäisi kellekään kuulua.
Tiedostan toki sen että jotku voi tehdä tuota vastentahtoisesti. Se ei ole millään tavalla sallittua.
Enkä usko että on sitominen kovinkaan harvinaista.
Onneksi pariskunnat uskaltavat
kokeilla muutakin kun pimeässä peiton alla pikaisesti.
On leikitty sidontaleikkejä, mutta enimmäkseen sängyn ulkopuolella. Runsaasti erilaisia köysiä, hihnoja, kahleita jne. löytyy. Ja ehkä kerran kuussa on se tahti kun sidon puolisoni. Silloin on lupa kiusata ja kiusoitella. Piiskausta, kutittelua, vibran käyttöä ja kaikkea mahdollista.
M42
Olen kokeillut, ei harrasteta sitä usein, ei ole mitään varsinaista fetissiä. Joskus kuitenkin virkistää ja on omalla tavallaan kuumaa.