Onko suojelevainen ja huolehtiva mies turn off?
Kommentit (17)
Miksi spämmäät samaa otsikkoa? Ei ole, mutta sinä alat olla.
Ei, jos se ei ole huolehtimiseen peitettyä mustasukkaisuutta. Kuten mustasukkaisen miehen sairaimmat aivoitukset-ketjusta voi lukea, sitäkin se voi varsinkin aluksi olla.
Oikeaa huolehtimista on esimerkiksi se, jonka joku kertoi radiossa: isä oli aina pitänyt auton puhtaana, että äiti ei likaa vaatteitaan. Ylenpalttista huolehtimista olisi se, että ei antaisi edes ajaa itse, kun voisi ajella ties mihin.
Minulle kelpaisi,jos se ei mene liiallisuuksiin.Eikä motiivina ole mustasukkaisuus.
Ei, jos ei ole piilotettua kontrollinhalua. Sopivissa mittasuhteissa tuo on ihanaa <3.
Ei, jos se kohdistuu lapsiin. Mä aikuisena en tarvitse holhousta.
Miehekäs suojelevaisuus on ihanaa, mutta sellainen kanamainen hössötys: "onko sulla kulta nyt tarpeeksi vaatetta" yms. ISO turnof!
Ei, tuollainen mies olisi ihana :)
Ei todellakaan! Ihana mies on kumppaninsa huomioiva, huolehtiva ja omistautunut. Vaasassa ei ole tällaisia miehiä.
Ei tietenkään. Sellaisen just haluaisin.
Minä en ymmärrä miksi aikuista ihmistä pitäisi huolehtia ja suojella. Kuulostaa kontrolloivalta paskiaiselta.
Ihana...pitää löytyä äijää, lihasta ja taitoa arvostaa naista.
Minulle on. Nykyinen miesystäväni ajattelee olevansa herrasmiesmäinen, mutta minusta hän käyttäytyy holhoavasti. Hän esimerkiksi pysäyttää minut aina tarttumalla käsivarteeni, kun olemme kävellessämme ylittämässä tietä. Samoin hän ei pidä siitä, jos liikun yksinäni ulkona pimeällä. "Olemalla huolissaan turvallisuudestani" hän syyllistää minua jättämään illanviettoja ja tapahtumia väliin. Samoin jos vaikka kannan jotain vähänkään raskaampaa, ottaa hän suurieleisesti kantamuksen itselleen minulta kysymättä.
Jotkut naiset ehkä nauttivat tällaisesta, mutta minua se ärsyttää. Olemme jo lähes nelikymppisiä, ja minä olen elänyt suurimman osan tähän astisesta elämästäni yksin ilman miestä. Olen oppinut hyvin itsenäiseksi, enkä pidä siitä, että tekemisiini puututaan. Olen myös fyysisesti aika vahva, eikä usein tule vastaan tilanteita, joissa en selviäisi omin voimin. Kykenen kyllä pyytämään apua tarvittaessa.
Suojeleva turn on, huolehtiva turn off.
On. Tulisi tunne, että mies pitää minua jonain vajaamielisenä holhottavana jota on siksi suojeltava. Ei missään nimessä jatkoon.
Mitä ne käytännössä tarkoittaa? Miten tällainen mies siis käyttäytyy?
Mitä, jos hän kysyy aina ennen rakastelun aloittamista, että eihän satu? Jakanee mielipiteitä.
On.