Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milläköhän perusteella pettäminen olisi mukamas väärin?

Pettäjä ja ylpeä siitä
03.08.2019 |

Pettäminen ei ole laitonta ja kumppanilla on täys oikeus omaan kehoon sekä omaan seksuaalisuuteen. Joten perustelkaas että miten pettäminen olisi muka väärin? Mielipide, arvot, uskonto tai tunteet eivät kelpaa perusteluina koska niillä vois perustella vääräks ihan mitä tahansa. Aika jännää että kumppanin OIKEUDET tuntuvat unohtuman kun mennään parisuhteeseen. Ei parisuhde saa riistää mitään oikeuksia. Minulla on parisuhteen aikana täysi oikeus omaan seksuaalisuuteen ja jos haluan panna muita nii mulla on siihen oikeus.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa on joku ihme omistamisen kulttuuri ja liian monet luulevat että kumppani olisi jotain omaisuutta. TÄMÄ ON SAIRASTA! Ne jotka väittävät pettämistä vääräksi ovat itse narsisteja jotka haluavat rajoittaa kumppanin elämää. 

Vierailija
2/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran kaikki on mielestäsi sallittu mitä ei ole erikseen lailla kielletty, on aika vaikea selittää. Mutta perustelepa miksi sinulla olisi oikeus seksuaalisuuteen? Mielipide, arvot, uskonto tai tunteet eivät kelpaa perusteluina koska niillä vois perustella vääräks ihan mitä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pettämistä jos nuolee takaa päin.

Vierailija
4/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kiva on

Vierailija
5/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteleminen ja pettäminen, oli seksuaalista tai ei? No ap voi vaikka miettiä sitä siellä yksiössään. Ei taida tulla ajankohtaiseksi.

Vierailija
6/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on väärin koska olet ihan itse mennyt partnerisi kanssa sopimukseen siitä, että te harrastatte seksiä vain keskenänne, ja kolmannen osapuolen kanssa seksiä harrastava pettää tämän sopimuksen. Tämmöinen sopimus on meidän kulttuurissa ilmplisiittisenä seurustelusuhteissa, ellei muuta sovita.

Voit toki sopia muuta, esimerkiksi, että teillä on avoin suhde, ja voitte halutessanne sekstata kenen kanssa sattuu huvittamaan. Silloin ei enää ole kyse pettämisestä, koska toiminta on ihan sen mukaista, mitä olette sopineetkin. Siinä ei ole mitäön pahaa, jos teillä tämmöinen sopimus on.

Vierailija
7/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on väärin, koska petät kumppanisi luottamuksen. Niinhän tuo nimikin jo sanoo. Silloin muiden paneskelu ei ole väärin, jos se on sovittu juttu. En väännä tästä sen enempää, kun ilmeisesti et ymmärrä tunne-elämän päälle ollenkaan, etkä ole koskaan rakastanut. Luulisi silloin olevan ihan itsestään selvää.

Vierailija
8/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on väärin, koska petät kumppanisi luottamuksen. Niinhän tuo nimikin jo sanoo. Silloin muiden paneskelu ei ole väärin, jos se on sovittu juttu. En väännä tästä sen enempää, kun ilmeisesti et ymmärrä tunne-elämän päälle ollenkaan, etkä ole koskaan rakastanut. Luulisi silloin olevan ihan itsestään selvää.

Onko liiketoiminta kans väärin kun siinä ei tunteita ajatella. Mulla ei ole mitään velvollisuutta elää toisten tunteiden orjana. 

Vierailija
9/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on väärin koska olet ihan itse mennyt partnerisi kanssa sopimukseen siitä, että te harrastatte seksiä vain keskenänne, ja kolmannen osapuolen kanssa seksiä harrastava pettää tämän sopimuksen. Tämmöinen sopimus on meidän kulttuurissa ilmplisiittisenä seurustelusuhteissa, ellei muuta sovita.

Voit toki sopia muuta, esimerkiksi, että teillä on avoin suhde, ja voitte halutessanne sekstata kenen kanssa sattuu huvittamaan. Silloin ei enää ole kyse pettämisestä, koska toiminta on ihan sen mukaista, mitä olette sopineetkin. Siinä ei ole mitäön pahaa, jos teillä tämmöinen sopimus on.

Mun ei tarvii minkään kulttuurin mukaan elää joten argumenttisi on HYLÄTTY. Ja en ole myöskään tilivelvollinen kumppanille panoistani. 

Vierailija
10/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolison kanssa on sovittu että ei olla avoimessa suhteessa niin silloin se on sopimuksen pettämistä.

Vierailija
11/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran kaikki on mielestäsi sallittu mitä ei ole erikseen lailla kielletty, on aika vaikea selittää. Mutta perustelepa miksi sinulla olisi oikeus seksuaalisuuteen? Mielipide, arvot, uskonto tai tunteet eivät kelpaa perusteluina koska niillä vois perustella vääräks ihan mitä tahansa.

Ihan siksi koska se on laissa ja ihmisoikeuksissa määritelty asia että mulla on oikeus omaan seksuaalisuuteen. Onko seksuaalioikeudet ihan vieras käsite? 

Vierailija
12/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus petät. Kumppanilla on myös oikeus päättää parisuhde milloin tahtoo.

Vierailija
13/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puolison kanssa on sovittu että ei olla avoimessa suhteessa niin silloin se on sopimuksen pettämistä.

Mikä sopimus missä? En oo koskaan parisuhteessa sellasta dokumenttia allekirjottanu missä sanoisin noin. 

Vierailija
14/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitinkö että eroaminen ois väärin?? En voi pakottaa toista olemaan suhteessa kanssani jos hän ei halua. 

Vierailija
15/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet arvopohjasi myös tämän osalta kumppanilleni selväksi tuonut, jos hän on sen hyväksynyt, niin senkun kynnät menemään.

Vierailija
16/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olet arvopohjasi myös tämän osalta kumppanilleni selväksi tuonut, jos hän on sen hyväksynyt, niin senkun kynnät menemään.

Ja miksi mun pitäis sitä erikseen esille tuoda? 

Vierailija
17/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa on joku ihme omistamisen kulttuuri ja liian monet luulevat että kumppani olisi jotain omaisuutta. TÄMÄ ON SAIRASTA! Ne jotka väittävät pettämistä vääräksi ovat itse narsisteja jotka haluavat rajoittaa kumppanin elämää. 

SOPIMUSRIKKOMUS ! 

Vierailija
18/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SOPIMUSRIKKOMUS ! 

Tollasia paskasopimuksia EI TARVITSE NOUDATTAA. 

Vierailija
19/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitinkö että eroaminen ois väärin?? En voi pakottaa toista olemaan suhteessa kanssani jos hän ei halua. 

Juu et. Ei sinua kukaan tolkun ihminen kauan katselisikaan, saati huolisi parisuhteeseen. Jatka vaan fantasioitasi hikkykomerossasi.

Vierailija
20/37 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle on siis ok käyttää kondomia koko ajan, koska kumppanisi makaa jatkuvasti muidenkin kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme