Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies petti, soitanko naiselle

Ucuxxxuz
03.08.2019 |

Mies jäi kiinni pettämisestä, mulla on tiedossa naisen nimi.
Meille tuli avioero pitkän liiton ja kahden lapsen jälkeen.
Mies ei halua kertoa tästä suhteesta mitään, mutta en pääse siitä itse yli. Asumme vielä yhdessä koska asunto ei ole vielä mennyt kaupaksi.

Tekisi niin mieli soittaa tuolle naiselle ja kysyä milloin suhde alkanut jne..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesikö toinen nainen että mies on varattu? En antaisi hänelle sitä tyydytystä että vollotan hänelle tuskaani.

Vierailija
2/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin ku sinusta tuntuu hyvältä ratkasulta.Se toinen voi olla rehellinen ja kertoa.Tai sitten ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mies siis tietää että mulla on tämän naisen nimi tiedossa ja todennäköisesti on häntä ehtinyt jo varoitella. Nainen ei asu samalla paikkakunnalla.

En tiedä mitä tekisin, tämä epätietoisuus on ihan järkyttävää.

Vierailija
4/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko siinä mitään järkeä että soittaa. Itse soittaisin varmasti, en voisi estää itseäni. Mutta voin kuvitella että asiat menisivät siitä vain enemmän sotkuun.. esim jos nainen on tyly, sanoo ettei halua ikinä puhua kanssani ja älä soittele tänne. Saisin siitä hirveät raivarit ja ties mitä.

Vierailija
5/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tiesikö nainen mieheni olevan varattu. Näyttää olevan sinkku jolla pari lasta kun somesta katselin.

Ja mies tai siis ex-mies ihan yhtä lailla syyllinen.

Mitä jos vaan laittaisin tekstiviestin, että pitäköön hyvänänsä.

Vierailija
6/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sulla alkamisajalla on? Petti mikä petti. Lopputulos on sama, oliko 5 vuotta vai 5 tuntia.

Haukkua sinä haluaisit, vaikka mies on se oikea kohde.

Vierailija
7/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran naisella on lapsia niin toki kannattaa käydä loppuun näiden lasten ja niiden isän kautta.

Vierailija
8/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin toinen nainen, en oletettavasti kertois yhtään mitään. Jos sä käyttäytyisit puhelimen toisessa päässä asiattomasti (niinkuin oletan) voisin jopa viskellä suolaa sun haavoille.

Vierailija
9/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo soita ja litteroi koko puhelu sitten tänne!

Utelias

Vierailija
10/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en soittelisi. Suunnilleen viimeinen asia olisi alkaa soitella toiselle naiselle. En haluaisi miestä takaisin, maito olisi jo kaatunut, eikä sitä enää takaisin saisi. Keskittyisin vain omaan ja lasteni elämään, hyvin päättäväisesti. Tuollaiseen negatiiviseen energiaan en hukkaisi voimavarojani, koska niitä tarvitaan kipeästi muuhun.

Vierailija
11/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet, että saisit naiselta mitään totuuksia?

Mies on jo ehtinyt varoittaa näistä ja tottakai nainen on miettinyt mitä sanoisi sulle että näyttäisi parhaalta mahdolliselta hänen kannaltaan.

Ja jos olet jo erosta päättänyt, niin mitä väliä?

Eteenpäin vaan.

Vierailija
12/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että anna olla. Kaduttaa kympillä, nyt kun erosta jo liki 30 vuotta, että tuli aikoinaan soitettua.

Keskity siihen, että saat oman elämäsi kuntoon ja tee miehelle heti selväksi, että hänen tulee kantaa lapsista vastuuta vähintään 50 %, kun kerran perheen haluaa rikkoa.

Vierailija
13/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kokemus miehestä joka pitkän liiton aikana petti ilmeisesti koko ajan. Kun korttitalo kaatui ja ero tuli eteen, minulla piinasi jatkuvasti tunne että haluan tietää kaiken hänen syrjähypyistään, ja kuvittelin jotenkin että hän kertoisi minulle. Se tunne meni ohitse. En saa koskaan tietää kaikkea, tiedän vain että on pettänyt ja paljon, mutta pystyn jatkamaan elämääni (tosin en ole sen jälkeen kyennyt suhteeseen kenenkään kanssa).

Eli halu tietää kaikki kuuluu shokkivaiheeseen. Se menee ohi aikanaan. Älä ainakaan hätiköi soittamisen kanssa, jos siihen päädytkin.

Vierailija
14/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Sain tietää tästä noin kuukausi sitten ja tunteet heittelee edelleen. Varsinkin kun asutaan tulevan exän kanssa vielä yhdessä..

Ehkä maltan nyt mieleni soittamisen kanssa, voinhan tehdä sen myöhemminkin kun omat tunteet ovat tasoittuneet. Toisaalta, en ehkä kuitenkaan uskoisi tämän naisen puheita millään lailla ja jäisin edelleen epätietoisuuteen ja voisi olla että tulisi vain enemmän epätietoisuutta.

Ap.

Vierailija
15/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttuni stalkkaa exänsä ja tämän uuden vaimon elämää, vaikka erosta on yli 10 vuotta. Se on järkyttävää, kun annetaan elämän mennä hukkaan tuolla tavalla. He eivät asu samalla paikkakunnalla, eivätkä törmäile toisiinsa koskaan missään, kun yhteisiä lapsiakaan ei ole. Älä soita on neuvoni. Ja yritä olla ensalkuun tapaamatta miestäkään. Lasten haut ja viemiset hoitakaa muuten kuin tapaamalla. Autosta ulos vaan ja ovelle.