Mies tulisitko iskemään minua baarissa?
Olen nuorehko, rehevä, hymyileväinen lyhyehkäjiuksinen nainen. Muodot on kohdillaan ja istun ystävän kanssa baaritiskillä. Tulisitko juttelemaan? Päällä on farkut ja toppi/paita.
Kommentit (30)
Ai niin! Ja hiukset on ihan luonnollisen väriset enkä juo alkoholipitoisia juomia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ai niin! Ja hiukset on ihan luonnollisen väriset enkä juo alkoholipitoisia juomia.
Ap
Mitä hittoa teet baarissa sitten? Mene kahvilaan istumaan äläkä vie tiskitilaa meiltä alkoholia haluavilta.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Istut baarissa odottamassa iskijää etkä juo alkoholia? Susta saa jotakuinkin maksullisen seuralaisen kuvan näillä spekseillä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja seksiähän ei avioliiton ulkopuolella harrasteta, eihän?
Ymmärrän hyvin kaverisi läsnäolon vieressä, en minäkään nyt treffeille lähtisi ilman esiliinaa!
Muuten saattaisin tullakin, mutta minusta baarit jo itsessään ja niissä käyminen varsinkin, on syntiä.
Seurakunnan hartauskerhossa kahvikupillisen äärellä saattaisin vihjaavasti keskustella niistä tietyistä raamatun jakeista kanssasi.
Siunausta sinulle ja ihramakkaroillesi, Jumala rakastaa kaikkia! 🍆🍑
Vierailija kirjoitti:
Hiukset siis sen mittaiset että saa ponnarille ja asun stadissa. En ole kiinnostunut tinderistä. Aiemmin on kyllä ollut innokkaita miehiä tarjolla, olen vastikään eronnut pitkästä suhteesta ja en ole käynyt baarissa lähes 10 vuoteen.
Ystäväni on minua noin 20 cm pidempi ja isompikokoinen muutenkin kuin minä.
Ap
Miksi tinder ei kelpaa kun kuitenkin olet kullia siellä baarissa hakemassa?
Tinderistä saisit sen helpommalla.
En yritä iskeä naisia enää. Ei jaksa kuunnella sitä "painu *******".
Hiukset siis sen mittaiset että saa ponnarille ja asun stadissa. En ole kiinnostunut tinderistä. Aiemmin on kyllä ollut innokkaita miehiä tarjolla, olen vastikään eronnut pitkästä suhteesta ja en ole käynyt baarissa lähes 10 vuoteen.
Ystäväni on minua noin 20 cm pidempi ja isompikokoinen muutenkin kuin minä.
Ap