Olen jättänyt elämässäni onneksi edes yhden virheen tekemättä -Ei yhtään tatuointia!
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
"You don't put a bumper sticker on a Ferrari."
Tää on hyvä :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi tatuoiduilla menee aina herne nenään, kun joku puhuu tatuoinneista. Outoa loukkaantumista. Ensin otetaan tatuointeja, sanotaan että vain itseä varten, sitten loukkaannutaan kun muut ei halua ottaa???
Minkä takia niiden tatuoimattomien tarvitsee jatkuvasti jauhaa tatuoinneista, kun ei ne tatuoidut sitä tee? Tatuoidut eivät myöskään yleisesti huutele että "HYIV hirveen näköstä tollanen paljas tatuoimaton iho, ihan hävettää kaikkien tatuoimattomien puolesta!!"
Toisilla on käytöstavat sentään, vaikka iho olisi "pilattu".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matala tusinakoulutustaso, esim. lähärit, ja ylidramaattinen luonne korreloi useasti tatuointien kanssa.
Ei aina, mutta usein.
No korreloiko tuommoinen vittumainen ja kusinen luonne sitten hyvän koulutuksen kanssa?
Hillitty käytös, taidealan ammatti. Mutta omaan nahkaan en kenenkään taidetta halua.
Yleensä kovaäänisimmät, äkkipikaiset, ei niin lukeneet/hömelömmät ihmiset on niitä eniten tatuoituja.
Toki joka asiassa on poikkeuksiakin.
Ei tatskoja. En polta tupakkaa. Ei huumeita. En ole pervo. Tällä pääsee elämässä jo pitkälle ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matala tusinakoulutustaso, esim. lähärit, ja ylidramaattinen luonne korreloi useasti tatuointien kanssa.
Ei aina, mutta usein.
No korreloiko tuommoinen vittumainen ja kusinen luonne sitten hyvän koulutuksen kanssa?
Hillitty käytös, taidealan ammatti. Mutta omaan nahkaan en kenenkään taidetta halua.
Yleensä kovaäänisimmät, äkkipikaiset, ei niin lukeneet/hömelömmät ihmiset on niitä eniten tatuoituja.
No, minä olen akateeminen nainen, jolla on pieni tatska. Itsestäni en osaa sanoa, mutta äitini, joka omaa tuommoisen "tusina-ammatin", kuten lähäri ja on tatuoitu kyllä, on mitä lämpimin ja mukavin ihminen.
Sinä voit ulospäin olla "hillitty", mutta sisältä kuplit halveksuntaa muita ihmisiä kohtaan ja hykertelet omaa "paremmuuttasi". Ja se on sanalla sanoen kuvottavaa.
Tyttö 22v. just kiitti meitä vanhempia siitä kun ei annettu hänen teininä ottaa tatskoja ja lävistyksiä ym.
Moni hänen ystävänsä nyt katuu näitä teiniaikojen valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aina, mutta usein.
No, minä olen akateeminen nainen, jolla on pieni tatska. Itsestäni en osaa sanoa, mutta äitini, joka omaa tuommoisen "tusina-ammatin", kuten lähäri ja on tatuoitu kyllä, on mitä lämpimin ja mukavin ihminen.
Sinä voit ulospäin olla "hillitty", mutta sisältä kuplit halveksuntaa muita ihmisiä kohtaan ja hykertelet omaa "paremmuuttasi". Ja se on sanalla sanoen kuvottavaa.
En sanokaan että tatuointi pilaisi koko ihmisen, tietyt ominaisuudet vaan usein korreloivat.
Ja sanotaan nyt vielä kolmannen kerran että poikkeuksia toki on.
Samat sanat kuin aloittajalla.
Ei tatuointeja.
Hyi ja yrjö.
Tatuoinnit on roskasakin arvomerkkejä. Mitä järkyttävämpi elämä, sitä enemmän ja järkyttävämpi tatuointi.
Niillä kerrotaan oman elämän traumoja kuvin, kun ei osata kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit on roskasakin arvomerkkejä. Mitä järkyttävämpi elämä, sitä enemmän ja järkyttävämpi tatuointi.
Niillä kerrotaan oman elämän traumoja kuvin, kun ei osata kirjoittaa.
Eikä osata piirtääkään vaan joku muu on tatuoinnin piirtänyt.
Minullakin on kropassa kolme pistettä. Tietäjät tietää miksi.
Ei mullakaan mut olenkin Sitoutumiskammoinen. Joku feikkitatu vois ollakin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Sädetyspisteet. Mullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sädetyspisteet. Mullakin.
Pitääkö nämä tatuoida pysyviksi? Eikö ole muuta tapaa merkata? :O
Vierailija kirjoitti:
Kaikista pahin virhe tosin on tapahtunut, eli kaltaisesi idiootin syntymä.
Joo, joka tapauksessa ap, olet nolo , vaikka tatuoisit vaginaasi .
Vierailija kirjoitti:
Miksi tatuoiduilla menee aina herne nenään, kun joku puhuu tatuoinneista. Outoa loukkaantumista. Ensin otetaan tatuointeja, sanotaan että vain itseä varten, sitten loukkaannutaan kun muut ei halua ottaa???
Johtunee siitä, että tatuointeja aina haukutaan ja kutsutaan virheeksi, ja päivitellään miten kukaan ikinä voi niitä ottaa? Tai että kaikki tatuointeja ottaneet ovat hirveitä wt-juntteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista pahin virhe tosin on tapahtunut, eli kaltaisesi idiootin syntymä.
Mene takaisin peruskouluun opettelemaan pilkkusäännöt.
...eli, tai, vai, mutta, vaan, siksi, siis...
Enemmän minua harmittaa nuoruuden masennuksessa käsivarsille aiheutetut pahat arvet, kuin festareilla kännissä otettu pieni perhonen kaulassani. Onhan se kliseinen ja paikka vähän tyhmä, mutta kuitenkin nätimpi kuin arpiset käsivarret!
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan mut olenkin Sitoutumiskammoinen. Joku feikkitatu vois ollakin joskus.
Täällä toinen samanlainen! Näissä ap:n aloittamissa wt-kokoontumisajoissa, joissa wt haukuu toisiaan, kuten tavallista, minä olen siellä tatskattomien leirissä - ja se vähän vtuttaa, koska ne kaikkein kivimmat ja mielenkiintoisimmat tyypit on tietysti siellä tatskallisten leirissä. Ja minä olen tatskaton vai siksi, etten pysty sitoutumaan, olen paitsi tatskaton, myös parisuhteeton, lapseton you name it. Mutta silti ei haluaisi leimautua (heh, no pun intended) ap:n kaltaisten sakkiin.
Sama ongelma oli wt:llä aikoinaan tupakan kanssa. Tupakoimattomat olivat niitä tylsiä ja ahdasmielisiä, kaikki parhaimmat jutut ja tyypit löytyi tupakkapaikalta, ja sinne sitä aina meni, vaikken itse pottanutkaan. Wt -porukkaa yritetään tehdä sovinnaiseksi ja vaarattomaksi. Tämä ap:n kaltainen porukka keksii jonkun keskiluokan jutun vuosien jälkeen ja alkaa tuputtamaan sitä 'oikeana' ja 'fiksuna' juttuna ja yrittää näin apinana erottautua muusta wt:stä. Näitä aina riittää. Sellaista itsensä nostamista kuvitellulle jalustalle. Oman aseman kieltämistä - minä en ole wt, kun niin sanon. Heh.
Tatuoinnit on wt:den keino tunnistaa toisensa. Silloin on helppo aloittaa yhteinen jutustelu kun on selvillä toisen kiinnostus ja sosiaalinen asema.