Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku ihmisen seksuaaliseen markkina-arvoon ja "tasoihin" perehtynyt selittää

Vierailija
03.08.2019 |

Mitä tästä asiasta intoilevat oikeastaan haluavat tapahtuvaksi? Itse tunnistan, että näitä asioita ja ilmiöitä tapahtuu, asia on kuvatunkaltaisena jotenkin olemassa, vaikka itse en ole sitä koskaan omassa elämässäni konkreettisesti tuntenut kokevani. Ihminen on eläin ja kaunis, menestyvä ihminen vetää toisiaan puoleensa kuin komea pyrstöviuhka riikinkanaa. Mutta siihen en ole päässyt ollenkaan kiinni, että mitä "ala" tason miehet ja naisten valikoivuudesta valittavat vastentahtoisesti selibaatissa elävät ehdottavat ratkaisuksi ongelmiinsa? Mitä keinoja on käytössä, jos joutuu tällaiseen tilanteeseen niin mikä on oikea tie?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietysti koittavat nostaa omaa markkina-arvoaan, se on selviö. Selibaatissa elävät haluavat koristaa siveellisyyttään ja seksuaalisesti aktiiviset sitä, kuinka heillä ei ole kuivaa päivää.

Tämä on uskonnollinen juttu naisten kohdalta. Naisen pitäisi olla samalla prostituutti ja neitsyt maria.

Omalta kohdaltani koitan sotkea pakkaa. Yhdessä laulussa sanotaan, että miesten ihanne on lady kaduilla ja friikki sängyssä. No, olen friikki kaduilla ja lady sängyssä.

Täten olen arvohierarkian alinta kastia 🤔

Vierailija
2/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kannatan siä, että tulisi tajuta, että mona kertaa. oikeastaa aina ns. tasoteoriat  vetävä mutkat suoriksi ja yksinkertaistavat enemmän ja vähemmän liian paljon, jotta niiden perusteella kannattaisi liiaksi selittää kenenkään yksilön asemaa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tasoista jankkaavat miehet yksinkertaisesti yliarvioivat oman tasonsa ja aliarvioivat naisenntason. Siksi he kokevat vääryyttä ja suuttuvat naisille, kun muka "samantasoiset" naiset ovst liian "nirsoja" eivätkä kelpuuta heitä.

Vierailija
4/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mitään muuta haluaisi kuin sitä, että sekä miehet että naiset olisivat rehellisiä ja tunnustaisivat tosiasita. Eikä homma aina menisi siihen v i t u n  jankkaamiseen kuinka eipäs juupas, ei ole mahdollista, lälläslää, ite oot, epistä en ala, byhyy nyyh snif jne. mankumiseen!

Minä tiedän kuinka asiat ovat, ja uskon että todella moni muukin aivot omaava yksilö on perillä näistä. Silti se aina v ituttaa kuinka selkeitä tosiasioita koitetaan kieltää, vääristellä ja viedä asiasta keskusteluakin sivuraiteille.

Totuus, se ei pala tulessakaan.

Vierailija
5/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne tasoista jankkaavat miehet yksinkertaisesti yliarvioivat oman tasonsa ja aliarvioivat naisenntason. Siksi he kokevat vääryyttä ja suuttuvat naisille, kun muka "samantasoiset" naiset ovst liian "nirsoja" eivätkä kelpuuta heitä.

Minä en ainakaan ole yliarvioinut omaa tasoani vaan aina ihmetellyt, miten olen onnistunut pääsemään parisuhteeseen niin ihastuttavien naisten kanssa.

Tasoteoriahan lähtee siitä, että joillain on parisuhdemarkkinoilla enemmän valinnanvaraa kuin toisilla. Se, että kelpaa monille ei kuitenkaan tarkoita, että kelpaisi läheskään kaikille. 

Miksi muuten vaikkapa Kimi Räikkösellä tai Sauli Niinistöllä ei ole paljon itseään vanhempaa, lihavaa ja rumaa kumppania? Johtuuko se vain sattumasta ja kemiasta?

Vierailija
6/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin nähdä taulukon, jossa on pisteytetty ihmisen ominaisuudet ja ulkonäkö. Haluaisin tietää tarkalleen oman tasoni.

Vierailija
7/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt, että u-li-nan tarkoitus on saada naiset antamaan palstamiehille. 🤔 Ei sitä voi muutenkaan käsittää.

Vierailija
8/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pätee vastavoiman laki. Ensin aseksuaali selibaatissa elävä on kummajainen, lopulta kaikki haluavat sitä.

Kristillinen ajatus: joka itsensä alentaa se ylennetään ja toisinpäin.

Vierailija
9/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä pätee vastavoiman laki. Ensin aseksuaali selibaatissa elävä on kummajainen, lopulta kaikki haluavat sitä.

Kristillinen ajatus: joka itsensä alentaa se ylennetään ja toisinpäin.

Just, ja miehet ovat, että et ole aseksuaali, et ole vain koskaan saanut kunnolla 😂

Tavallaan aseksuaali nainen olisi ihanne arvoineen, jos sen vivun voisi kääntää friikki asentoon.

No, olen wt kaduilla, ja lahna peiton alle piiloutuja sängyssä. Vanhapiika ja ikisinkku.

Vierailija
10/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, tiedän naisen, joka huutelee ja kommentoi toisten naisten perseitä ja rintoja avoimesti kadulla ja netissä. Puheet on jonkun naisen pyllystä, että ”Oho olipas pyllykäs nainen. Hyvähän se on pitää tavara tarjolla, eihän työmieskään työkalujaan piilottele.”

Mutta sitten esittää jotain siveyden sipulia ja ladyä seksiasioissa. Muka niin puhtoinen. Ilmeisesti hän purkaa jotain aggressioita.

Vierailija
11/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin nähdä taulukon, jossa on pisteytetty ihmisen ominaisuudet ja ulkonäkö. Haluaisin tietää tarkalleen oman tasoni.

http://i.imgur.com/0Ijt1.jpg

Ole hyvä.

Vierailija
12/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllähän niitä sivuja on mihin voi laittaa oman kuvan ja sitten muut pisteyttää.

Vierailija
13/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä.

Toi lista kuvaa täydellisesti miesten harhoja naisten suhteen. Ei ihme että ollaan katkeria. Somewhat attractive on oikeasti nätti nainen tasoltaan 6. Tavis on tasoa 5.

Vierailija
14/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä.

Toi lista kuvaa täydellisesti miesten harhoja naisten suhteen. Ei ihme että ollaan katkeria. Somewhat attractive on oikeasti nätti nainen tasoltaan 6. Tavis on tasoa 5.

Tarkoitan että todellisuudessa nätti on 6 tasoltaan tuon mukaan . Sitten nää itkee kun narukätinen nörtti joutuu tyytymään kasiin.

Vierailija
15/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä.

...siis mitä? Jos asteikko on 1-10 niin keskimääräinen viehättävyystaso on juurikin se 5, ja siitä ylöspäin on sitten "keskimääräistä viehättävämpi", eikö?

Vierailija
16/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten eri ihmiset käyttävät eri tasokriteereitä? 

Vierailija
17/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä.

...siis mitä? Jos asteikko on 1-10 niin keskimääräinen viehättävyystaso on juurikin se 5, ja siitä ylöspäin on sitten "keskimääräistä viehättävämpi", eikö?

Miksi sitten täällä omien sanojensa mukaan rumat miehet on kirjoittavat äärimmäisen katkerina jatkuvasti kuinka joutuvat tyytymään vitosen naiseen?

Vierailija
18/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän siinä taulukossa mitataan? Pituus, paino, rasvaprosentti?

Tuollaiset taulukot ovat ihan höpöhöpö-juttuja. Nyt olen tasoa 3, kasvattamalla pyllyn ja rinnat olisin tasoa 5. Kasvattamalla aivoja olisin tasoa 6.

Vierailija
19/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteoria ei huomioi edes ikää. 50++ puolisoni on parikymppisten silmissä nolla mutta ikäistensä silmissä saalis. Minulle täysi kymppi.

Vierailija
20/39 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi mieleen kun palstauli linkkasi tänne stockphoto-mallin kuvan (jossa naista kuvattiin beautiful woman) ja laittoi kitkerän kommentin että it-alalla toimiva ystävänsä ei saa parempaa kuin tällaisen 8- naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan