Kalastajan vaimo - ihana tyyppi, mutta miten hän uskaltaa kertoa elämästään niin avoimesti?
On hän kovin inspiroiva ja karismaattinennkin. Olen miettinyt kuitenkin, että hän aika avoimesti puhuu kaikesta blogissaan.
Kommentit (1199)
Vierailija kirjoitti:
Minua huvittaa kun tuo uusi mies on olevinaan niin vanhanaikainen, karski metsurimies, jonka pitää päästä tekemään käsillään asioita ja joka ei trendeistä tai somesta piittaa.
Ja sitten kun katsoo noita savuttavia, rätiseviä risukasoja joita se on tehnyt, ei voi kun ihmetellä mistä tuo kuvitelma metsien miehestä on muodostunut. Johanna varmaan fantasioi miehensä olevan joku tervaskanto, mutta totuus on kyllä ihan toinen. Näköjään tämän "somevastaisen, trendittömän" miehen kelpaa myös patsastella blogissa, päällään yhteistyönä saatuja, tämän vuoden malliston vaatteita. 😂
Kuka pöljä polttaa tuoretta katajaa nuotiossa?
https://www.menaiset.fi/blogit/kalastajan-vaimo/sunnuntailenkki-0 .
Kyllä niin surkeaa. V. 2016 Fitness-päiväkirjoissa kaikki oli niin hyvin ja oli niin kiitollinen perheestään. V. 2017 perhoset vatsassa ja nyt 2019 kaipaa exäänsä. Piti lasten koti hajottaa ja heti ottaa uus mies lasten elämään mukaan. Surullinen esimerkki siitä, kun ruoho on vihreämpää aidan toisella puolen (not!), mutta tehty mikä tehty.
Vierailija kirjoitti:
Joku ihmetteli pukeutumista. Asun itse meren rannalla, ja vaikka olis talvella plussaa, niin tuuli ja kosteus saa kelin tuntumaan kovinkin kylmältä. Mut toi postaus on lavastettu mainostarkoituksessa.
Hei, mäkin oon meren rannalla asunut ja se on totta että pakkanen osaa olla tosi pureva jos tuulee navakasti. Mutta en mä silti pakkaa kahta toppatakkia mukaan, jos lähden talon viereen tulille.
Blogista puuttuu nykyään aitous ihan kokonaan.
Otitteko kaikki kuitenkin osaa takkiarvontaan? Olishan se jotain saada takki KV:lta. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua huvittaa kun tuo uusi mies on olevinaan niin vanhanaikainen, karski metsurimies, jonka pitää päästä tekemään käsillään asioita ja joka ei trendeistä tai somesta piittaa.
Ja sitten kun katsoo noita savuttavia, rätiseviä risukasoja joita se on tehnyt, ei voi kun ihmetellä mistä tuo kuvitelma metsien miehestä on muodostunut. Johanna varmaan fantasioi miehensä olevan joku tervaskanto, mutta totuus on kyllä ihan toinen. Näköjään tämän "somevastaisen, trendittömän" miehen kelpaa myös patsastella blogissa, päällään yhteistyönä saatuja, tämän vuoden malliston vaatteita. 😂
Nimenomaan!! Selvästi se kalastaja on tehnyt silloin aikoinaan ne nuotiot ja nyt nää uusavuttomat eräjormat polttaa kaikkea mikä vaan palaa, ilmastosta viis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Sellainen, joka ei ymmärrä erästelystä mitään. 😂
Vierailija kirjoitti:
Otitteko kaikki kuitenkin osaa takkiarvontaan? Olishan se jotain saada takki KV:lta. 😁
No totta kai! 😂 mä oon muuten kerran, vuosia sitten, voittanutkin sen arpajaisissa 👌🏼
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan. Sen verran olen noita retkeilytarvikkeita ja ulkoiluvaatteita hankkinut ihan omilla ansioilla, ettei tarvitse kerjätä huonolaatuista halpisryysyjä bloggaajien #yhteistöiden kautta.
Eihän tuo takki sitä paitsi edes tule johannalta, vaan strombergiltä. Ei johanna sitä takkia ole maksanut, kuten ei muitakaan postauksessa pitämiään vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
En osallistunut, asun etelä-suomessa niin ei ole tarvetta noin paksulle takille. Yritän olla hankkimatta turhuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osallistunut, asun etelä-suomessa niin ei ole tarvetta noin paksulle takille. Yritän olla hankkimatta turhuuksia.
🏆👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Kyllä sen varmaan joku palstamamma voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi #yhteistyöpostaus julkaistu.
Mannekiineina lapset ja merirosvo.Tietysti uskottavampaa olisi, että näitä ulkoiluita näkyisi joskus muulloinkin kuin pelkästään silloin kun on saatu lisää roinaa jonkun #yhteistyön kautta, varsinkin kun väitetään että me ulkoillaan tosi paljon.
Sitä paitsi tuohan on se sama nuotio, joka sijaitsee ihan niiden talon vieressä. Sama paikka, jossa kävivät kuulemma aina asgeirin ja lasten kanssa sunnuntailenkillä. Näkyyy fitnesspäiväkirjoissa.
Se kyllä selittää sen, miksi näillä "himoulkoilijoilla" on retkellä mukana posliinimukit ja miksi noiden retkeilyvaatteet on kuivat, puhtaat ja rypyttömät. 🤣
Joo katsoin samaa, noissa kuvissa näkyy se sama kallion tehty boulderointiseinä. Fitnesspäiväkiruoissa Asgeir kiipesi kallion ylös, Johannan kauhistellessa, että siellä se nyt kiipeää.
Nyt blogissa kuva Olavista kiipeämässä samaa kalliota. No, pääasia että Olav on tyytyväinen päästyään taas blogiin pönöttämään omistamansa naisen kanssa.
Asgeirin kiivetessä kalliota ylös Fitnesspäiväkirjoissa Jossu sanoi: Nyt se tyhmä taas esittää.
Vierailija kirjoitti:
2.7 2017 oli törmätty naapurikaupungin tuttuun ja menty niin puihin että muisti esitellä vain Hilden, ei miestään.
Onhan tuon kesän postaukset ihan kamalaa luettavaa näin jälkikäteen.
Naiivius ja nolous maximus.Kommenttikentässä mammat kehuu ja kyselee avioelämä neuvoja samaan aikaan kun toisella perhoset pörrää vatsassa. Aika komedia.
Nyxän kannattaa lukea tuntosarvet pystyssä kääntäjän kanssa blogia (toki niin varmaan tekeekin) koska blogista on näemmä kaikki luettavissa, kun haluaa jakaa pieniä salaisuuksia niin äkkiä tulee lörpötelleeksi ohi suun.
Ihan järkyttäviä juttuja tosiaan kirjoitellut. Useaan otteeseen alentaa miestään blogissa. Ei ihme, jos mies on pahoittanut mielensä, on saattanut käydä lukemassa postauksia eron aikoina tai sen jälkeen. En minäkään arvostaisi, jos minusta kirjoitettaisiin tuollaista kaikkien luettavaksi. Pitäisi aikuisen naisen ymmärtää, että jotkut asiat (esim. parisuhteen tila) on hyvä pitää omana tietona. Tai jos on pakko puhua, niin puhuu vaikka ystäville eikä kirjoita nettiin kun sitä ei saa ikinä pois. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka pöljä polttaa mitään tuoretta puuta nuotiossa? Eihän siitä tule kuin savua. Hyvin harvat puulajit palaa hyvin tuoreena. Mutta eipä näiltä uusavuttomilta tosiaan voi paljoa vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vain johannan takia. Välillä tulee blogia selatessa mietittyä, olisiko olav lopulta edes kelvannut johannalle, jos hän ei olisi muuttanut ulkonäköään ja vaatetustaan aivan toisenlaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä setämies tuodaan näihin yhteistyöpostauksiin? Ilmaisten vaatteiden vuoksi? Eikö lääkärillä olisi varaa ostaa omat vaatteensa?
Kalastaja varmasti maksaa lasten vaatteet joten heitäkään ei olisi tarvinnut noihin epäpukeviin kaapuihin kietoa ilmaisen tavaran vuoksi.Yhteistyö oli selvästi merkitty koska se on ehto mainostamiseen silloin kun lehtitalo ei ole mukana mainostamisessa. Postaus ei esim. nouse lukulistoille vasn on ns. piilopostaus?
Luulen, että rahaa tärkeämpää merirosvolle on päästä blogiin esittelemään itseään..
Surullista, ettei edes blogi saa enää olla johannan oma juttu vaan siihenkin oli päästävä mukaan. Kuinka ihanaa onkaan, kun uusi mies ei yhtään seuraa blogeja/ole somessa eikä edes kiinnostunut moisesta..
Olavillahan oli kova kytö päästä blogiin ennen kuin johanna oli siihen valmis (tai ennen kuin olavin ulkonäkö oli valmis 🙄) siitähän oli postauskin, kun olav oli ehdottanut että johannahan voisi täyttää postauksen heidän yhteiskuvillaan, mutta johanna oli sanojensa mukaan kiittänyt ja kieltäytynyt kauniisti. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä setämies tuodaan näihin yhteistyöpostauksiin? Ilmaisten vaatteiden vuoksi? Eikö lääkärillä olisi varaa ostaa omat vaatteensa?
Kalastaja varmasti maksaa lasten vaatteet joten heitäkään ei olisi tarvinnut noihin epäpukeviin kaapuihin kietoa ilmaisen tavaran vuoksi.Yhteistyö oli selvästi merkitty koska se on ehto mainostamiseen silloin kun lehtitalo ei ole mukana mainostamisessa. Postaus ei esim. nouse lukulistoille vasn on ns. piilopostaus?
Luulen, että rahaa tärkeämpää merirosvolle on päästä blogiin esittelemään itseään..
Olavin naamasta paistaa ylpeys. Johannan elämä ei ole muuttunut mitenkään, arki on samaa, mies vaan on eri. Kuvissa voisi ihan yhtä hyvin olla kalastaja. Tosin kalastajan kanssa tekemistä näytti olevan muulloinkin kuin silloin kun blogiin tarvitaan yhteistyökuvia... 😅
Kyllä johannan elämä on ihan selvästi muuttunut aikaisempaan suhteeseen verrattuna. Hän valittaa ja itkee nykyään enemmän.
On kyllä kuvien laatu muuttunut radikaalisti! Veikkaan, että Kalastaja otti aiemmin kuvat ja/tai sääti kameran. Nyt puikoissa on varmaan uusi mies tai Johanna itse.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kuvien laatu muuttunut radikaalisti! Veikkaan, että Kalastaja otti aiemmin kuvat ja/tai sääti kameran. Nyt puikoissa on varmaan uusi mies tai Johanna itse.
Tämä, ja lisäksi veikkaan, että kamera on jäänyt erossa kalastajalle. Nyt on vain kännykkä, jolla räpsitään jotain. Kunhan on täytettä blogiin. Kuvien taso on laskenut todella roimasti.
Onkohan makkaroissa naudanlihaa? Kamalaa, ne päästöt...