Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olette kai jo tilanneet Anna Puun upean elämäkertakirjan? Ostakaa heti ennen kuin loppuu!

Vierailija
02.08.2019 |

Minä tilasin näitä 5 kpl, jakelen sukulaisille joululahjoiksi.
https://www.levykauppax.fi/book/anna_puu/mina_olen_anna_puu/

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoraan vaan euron alelaariin

Minua kyllä kiinnostaa tietä mikä on totuus kolmiodraaman Anna Puu - Jukka Immonen - Jenni Vartiainen takana. Tai neloisdraaman koska Anna oli myös avoliitossa aloittaessaan salasuhteen Jukan kanssa. Eiköhän tuossa kirjassa tätäkin aihetta käsitellä...

Varmaan käsitellään, Anna Puustjärven yksipuolisesta "sinä valitsit minut minut minut" näkövinkkelistä eli tosi todenperäisesti

Vierailija
22/31 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jimmi Hendriksson kirjoitti:

Kuka Anna Puu?

Se on se joka seukkasi sen ja sen kanssa sillä aikaa kun oli sen ja sen kanssa, kuka näitä muistelee.  Mutta on kuulemma kirja tulossa missä näitä muistuttelee ja levittelee. Ei kai paljon muusta sanottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä paljastettavaa sillä enää on kun joka ikisen roskalehden kannessa ja ohjelmassa on kaikki jo tilitetty.

Vierailija
24/31 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä saat olla mun kaa, mun kaa. Minut, minut, minä, minä, minulle, minulle. Voi hyvää päivää. Kuka kuuntelee tota kuraa.

Vierailija
25/31 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä paljastettavaa sillä enää on kun joka ikisen roskalehden kannessa ja ohjelmassa on kaikki jo tilitetty.

Aivan varmasti löytyy lisää likaisia yksityiskohtia Immosen ja Puun perheenjäsenten yksityiselämästä. "Sarjaseurustelijan" näkökulmasta (Annan oma ilmaus itsestään).

Vierailija
26/31 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi Suomen suosituimmista artisteista?No en jotenkin usko, on niin väkisinkin väännettyä ja nelosen ja radion suorittamaa pakkosyöttöä. Keikka ei myy, ei varmaan kirjakaan.

Vierailija
27/31 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain koittaa rahaa repiä .Ei kiinnosta, tiedossa jo mitä hää tuohuaa.

Vierailija
28/31 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi Suomen suosituimmista artisteista?No en jotenkin usko, on niin väkisinkin väännettyä ja nelosen ja radion suorittamaa pakkosyöttöä. Keikka ei myy, ei varmaan kirjakaan.

Keikka ei myy koska ei kukaan halua mennä katsomaan pylleröä foliossa, surkea tanssitaito ja taustanauhalta tulee laulu keikoilla. Kirja tulee varmasti myymään seksipaljastuksineen.

Vierailija
29/31 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoraan vaan euron alelaariin

Minua kyllä kiinnostaa tietä mikä on totuus kolmiodraaman Anna Puu - Jukka Immonen - Jenni Vartiainen takana. Tai neloisdraaman koska Anna oli myös avoliitossa aloittaessaan salasuhteen Jukan kanssa. Eiköhän tuossa kirjassa tätäkin aihetta käsitellä...

Varmaan käsitellään, Anna Puustjärven yksipuolisesta "sinä valitsit minut minut minut" näkövinkkelistä eli tosi todenperäisesti

Ei varmasti kerro mitään tuosta salasuhteestaan. Ei ole lupa kertoa Jennin asioista.

Vierailija
30/31 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ale-laarista löytyy lukuisia joulun jälkeen. Mutta käy myös kierrätettäväksi puuceessä.

Vierailija
31/31 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaikea keksiä, ketä kiinnostaisi Anna Puun elämäkerta tai paljastukset.

Musiikki on sellasta keskivertomusiikkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi