Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikka kaukana. Kertokaa kokemuksia.

Vierailija
02.08.2019 |

Juuri minulle sopiva ja ammattia vastaava työpaikka olisi tiedossa. Saan sen, jos vain ilmoitan. Mutta matkaan menisi tunti mennen tullen kahdella julkisella kulkuneuvolla. Pitäisi siis odotella ja vaihtaa välillä toiseen bussiin. Onko hirveän raskasta ja onko mitään järkeä? Pikkulapsia ei ole vaan nuorinkin jo teini.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normisettiä pk- seudulla.

Tietty otat.

Vierailija
2/8 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palkka on hyvä niin mene. Itse en menisi tällä nykyisellä palkalla; alle 2000€ bruttona kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kuljin tunnin suuntaansa omalla autolla vuosien ajan vuorotyössä. ei tuntunut raskaalta kun siihen tottui, mutta kun sain työn lähempää vaikka pienemmällä palkalla otin sen kun tuntui että aikaa menee hukkaan matkustaessa.  kun pääset julkisilla niin hyvä. tietysti se miten kauan joudut odottamaan vaihtoa ja pääseekö odottamaan sateen suojaan ja pakkasilla lämpimään.

Vierailija
4/8 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli tilanne sellainen, että kotona pk -seudulla oli tarjolla vain pätkätöitä (kausiluontoinen ala, max 7kk sopimuksia). Päätin sitten hakea vakkaripaikkaa 65 km:n päästä koska jatkuvat työttömyyspätkät alkoi käydä hermoille. Mietin kyllä että miten jaksan koska työpäivän pituus on 9 h plus matkat 2 h autolla (juna+bussi ei toimi). Ihan hyvin on kuitenkin mennyt, iltaisin olen aika väsynyt kyllä ja talvella ajaminen

pimeällä tiellä on stressaavaa. Kyseessä fyysisesti raskas ulkotyö. Mut olen niin onnellinen että vihdoin sain vakipaikan lukemattomien määräaikaisten jälkeen!

Vierailija
5/8 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse kuljin tunnin suuntaansa omalla autolla vuosien ajan vuorotyössä. ei tuntunut raskaalta kun siihen tottui, mutta kun sain työn lähempää vaikka pienemmällä palkalla otin sen kun tuntui että aikaa menee hukkaan matkustaessa.  kun pääset julkisilla niin hyvä. tietysti se miten kauan joudut odottamaan vaihtoa ja pääseekö odottamaan sateen suojaan ja pakkasilla lämpimään.

10-20 minuuttia pitäisi odottaa. Sadesuoja kyllä, mutta tavallinen ulkopysäkki.

ap

Vierailija
6/8 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pitkä ja rasittava matka, varsinkin jos tulee paljon askeleita kävellä pysäkkien / kohteitten välillä.

Vierailija
7/8 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukeminen lisääntyi kun tuli tunnin matka. Se taas mulle hyvä.

Vierailija
8/8 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tuossa mitään ongelmaa, kun voi käyttää julkisia. Toista se täällä susirajan takana. Itse ajat kelillä kuin kelillä. Ei mitenkään kivaa, voin kokemuksesta kertoa, mutta vaihtoehtoja ei paljon ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan