Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko maistaneet Fazerin TuttiFrutti -suklaata? Kannattiko?

Vierailija
02.08.2019 |

Oon ollu alkuvuoden herkkulakossa mut nyt oon alkanut seurustella ja sain lahjaksi levyn sitä! Siis päähän tässä irtoo kun haluis niin maistaa ja mua varten ostettu mut tarkotus oli lakkoilla ensi toukokuun synttäreille................. Päiväys taas ei riitä kuin jouluun! Mitä tekisitte??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto se on pahaa. Aidosti. Lahjoita naapurille.

Vierailija
2/7 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa ei ihan heti vanhene vaikka päivämäärä menisi (parasta ennen) ja toi TuttiFrutti oli pettymys, vaan jotain jelly bean karkkeja tungettu suklaan sekaan. Oli tosi imelää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään

Vierailija
4/7 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaa ei ihan heti vanhene vaikka päivämäärä menisi (parasta ennen) ja toi TuttiFrutti oli pettymys, vaan jotain jelly bean karkkeja tungettu suklaan sekaan. Oli tosi imelää.

Koska suklaa on kalliimpaa kuin nuo elintarvikeväreistä kootut karkit, joten tottakai Fazer tunkee niitä karkkeja moniin "suklaa" -tuotteisiin. Suklaa ei myöskään aiheuta syöpää samalla lailla kuin karkit. Tutti Fruttiin en nyt koskisi ihan periaatteestakaan.

Vierailija
5/7 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistoin pari palaa. Ihan syötäviä, mutta eivät suosikkeja.

Anna levy pois.

Vierailija
6/7 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö.

Vierailija
7/7 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outoa. Oletin, että karkit olisivat sellaisia rapeita rakeita, mutta olivatkin sitkeitä klönttejä. Ei siis pystynyt erityisemmin nauttimaan suklaan ja karkin makuyhdistelmästä, kun ensin suli suklaa ja karkit lähinnä tarttuivat hampaisiin. Syön Fazerin sinisen mieluummin erikseen Fazerin sinisen ja tuttifruttikarkit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme