Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen vaihdettiin autoa joka toinen vuosi.

Vierailija
20.05.2025 |

Nykyään ajetaan loppuun ja ostetaan käytetty.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi erät oli ennen 300 nykyään 600

Vierailija
2/12 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhä minä teen nykyäänkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä näkee 30v vanhoja kotteroita liikenteessä! Ysärillä kun olin nuori niin en nähnyt yhtään 70-luvun autoa saati 60-luvun! 

Vierailija
4/12 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyky autoja uskalla ostaa, niissä on niitä akkuja

Vierailija
5/12 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä näkee 30v vanhoja kotteroita liikenteessä! Ysärillä kun olin nuori niin en nähnyt yhtään 70-luvun autoa saati 60-luvun! 

Mulla oli ysärillä 70-luvun auto. Ja monella mun kaverilla kans.

Vierailija
6/12 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se aika kultaa muistot. Heh.

Vierailija
7/12 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hybriidit ja sähköt ovat vaarallisia ei niillä uskalla ajella 

Vierailija
8/12 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1970-luvun auto oli "ikiliikkuja", jos se kesti 200 000 km ja yli 10 vuotta.

1998 vuosimallin Corollalla on ajettu yli 500 000 km, ja vielä kulkee. 2005 vuosimallin hybridi Lexus, 400 000 mittarissa, alkuperäiset ajoakut. Menossa mukana. Kylillä liikkuu myös 1985 vuosimallin Corolla. Liekö miljoona mittarissa jo?

Vierailija
9/12 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin ennen tyhmiä. Usein monet osti sanan värisen tai korimalli melko sama. Ettei naapuri tulisi liian kateelliseksi?

Tai vältettiin isommat remontit?

Miksi vaihtaa toimiva auto huonoon? Koskaan ei tiedä mitä autokaupasta käteen saa vaikka olis samaa auto voi olla ettei oo pidetty huolto autosta yhtään. 

Vierailija
10/12 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotterot on hyvä autoja kun niissä on kunnon pellit eikä liikaa sähkö juttuja. Ne vie paljon virtaa. Vanhoille autoille pystyy jotain tekee mut nykyautoille ei. Jopa renkaiden vaihto voi olla haasteellista. Liikaa näyttöjä yms vie virtaa.

Sit elektroniikka vie auton rakentamiskustannuksista suureen osan ja pellit on sitä luokkaa että ohut vaan ja maali pinnassa.

On se nähty kuinka mediassa on kolarissa uudet Autot menny pahasti ryttyyn jo pienissä nopeuksissa. Jos vertaa joihinkin 90-luvun autoihin niin niissä on suht kunnossa mitä ny jotain lommoja. 

Vierailija
11/12 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotterot on hyvä autoja kun niissä on kunnon pellit eikä liikaa sähkö juttuja. Ne vie paljon virtaa. Vanhoille autoille pystyy jotain tekee mut nykyautoille ei. Jopa renkaiden vaihto voi olla haasteellista. Liikaa näyttöjä yms vie virtaa.

Sit elektroniikka vie auton rakentamiskustannuksista suureen osan ja pellit on sitä luokkaa että ohut vaan ja maali pinnassa.

On se nähty kuinka mediassa on kolarissa uudet Autot menny pahasti ryttyyn jo pienissä nopeuksissa. Jos vertaa joihinkin 90-luvun autoihin niin niissä on suht kunnossa mitä ny jotain lommoja. 

Mulla on 95 vuoden huoleton Volvo. Hyvä peli.

Vierailija
12/12 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä ollut vaikka kuinka paljon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi