Apua! Auttakaa nyt nopeesti! Punainen vai sininen mekko perjantai-illan viihteelle?
Oon nuori nainen ja oon lähdössä perjantai-illan viettoon kaupungille! Oon laittautunu jo tunteja, mutta en osaa päättää, laitanko punaisen vai sinisen mekon. Auttakaa nyt nopeesti!
Laittaudun, koska haluan löytää komean ja rikkaan miehen. :)
Kellään tietoa, missä sellaiset miehet olisivat viettämässä perjantai-iltaa? :)
Kommentit (12)
Voihan vitalis.. miksi etsit rikasta miestä?
Punainen tutkitusti viehättää miehiä eniten.
Tuolla tavoitteella punainen voisi olla osuvampi valinta.
Sori, mutta baarikierrokselta et niitä komeita ja rikkaita miehiä löydä. Sellaiset miehet ovat viettämässä perjantai-iltaa jossain sivistyneessä ja tyylikkäässä paikassa ja juovat laatuviinejä ja skumppaa, eivätkä kittaa kaljaa lähiöbaareissa.
Eikös miehet viehäty pienestä ja punaisesta.
Punainen.
Sun mieskriteerit on kyllä oudot. Mut kai ne jossain upscale- ravintolassa hengaa, älä nyt alepubiin ainakaan.
Mä olen lukenut että vain silloin voi käyttää punaista mekkoa (hymy) kun ovuloi.
Onko sinulla ovulaatio käynnissä? Kaikki riippuu siitä.
Punainen mielletään usein huomiohakuisuudeksi, eli jos haluat näyttä "naapurintytöltä", valitse sininen. Punainen on myös aika seksikäs väri naisen puvussa, joten voisin kuvitella, että enemmän niitä yhden yön vonkaajia saat seuraasi, kuin sen sinusta oikeasti kiinnostuneen laadukkaan ja rikkaan miehen.
Riippuu paljon siitä minne menet. Ja tietysti miltä näytät muuten. ja siitä mikä olet persoonaltasi. Ylipainoisena en ehkä räväkkään punaiseen pukeutuisi. Antaa kuvan jostain kehopositiivisuuden puolesta puhujasta. Sori asianomaiset, ei millään pahalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen lukenut että vain silloin voi käyttää punaista mekkoa (hymy) kun ovuloi.
Hys! Jos miehet saavat tämän tietää, niin yhtäkkiä heitä ei enää punainen viehätäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hys! Jos miehet saavat tämän tietää, niin yhtäkkiä heitä ei enää punainen viehätäkään.
:'D
Punainen ehdottomasti. Huomioväri.