Tästä se taas alkaa, lukiokirjojen hankkiminen.
Tilasin juuri lukion 3lk ja 1lk kirjat syksyn ensimmäiselle jaksolle ja summa 278€. Jossakin määrin tuo 1lk voi käyttää vanhemman kirjoja, mutta ei kokonaan. Seur tilaus sitten syyskuun ekan viikon hujakoilla.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole käytössä digikirjat?
Meillä muksu halus konkreettiset kirjat. Niistä on miellyttävämpi lukea.
ohis
Me on ostettu lukiolaiselle ekan vuoden kirjat, meni kaikkiaan 150€ ei minusta mikään erityisen iso investointi.
Tämähän lohduttaa. :)
Mä olen varautunut ekan jakson kirjoihin 500 eurolla. Eka aloittaa lukion ensi viikolla, eikä kirjoista ja mistään vielä tietoa. Saavat sitten listat.
Läppäristä saatiin speksit ja sen ostin kuukausi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Ootte jotain porvareita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Ootte jotain porvareita?
:D
Tuskin sentään. Keskiluokkainen duunariperhe.
Mulla hirvittää, kun katsoin jo että omalle pelkkä matikankirja on 125e uutena eikä edes saa suomesta, amazonista en saanut tilattua Suomeen käytettyä. Kaksi kirjaa saan 30e/kpl käytettynä ja siinä vasta siis kolme kirjaa, 200e. Lapsi menee siis erityislinjalle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla hirvittää, kun katsoin jo että omalle pelkkä matikankirja on 125e uutena eikä edes saa suomesta, amazonista en saanut tilattua Suomeen käytettyä. Kaksi kirjaa saan 30e/kpl käytettynä ja siinä vasta siis kolme kirjaa, 200e. Lapsi menee siis erityislinjalle.
Booky?
Kirjat on miellyttävämpiä. Meidän lukiolaisellakin kirjat, muuten olisi pelkkää ruudun tuijottamista kaikki päivät.
Uudet kirjat ostin aikoinaan pojalle mm 15 pitkän matikan kirjaa . Yh.