Miksi jotkut saavat heti paljon seuraajia instagramissa
Kommentit (7)
Haluaako joku lisää seuraajia? Haluan oikeanlaisia seuraajia, en ketä vain.
Oma aktiivisuus: jos itse tykkäilet, kommentoit tai seuraat paljon muita tilejä, niin aina sieltä joitakin seuraajia tarttuu mukaan. Jos et koskaan ole aktiivinen itse, niin ei kukaan yksinkertaisesti törmää profiiliisi.
Hashtagien käyttö, lisää näkyvyyttäsi myös.
Hyvät kuvat. Esteettisyys, hyvä laatu, värit, kiinnostavuus.
Tämä ei sovi eikä kiinnosta läheskään kaikkia, mutta sanon silti, että paljas pinta ja timmin kropan esittely tuovat instassa takuuvarmasti seuraajia. Itse laitoin kerran erittäin hyvännäköisen (vaikka itse sanonkin :D) kuvan itsestäni rannalla bikineissä ja siihen vielä hashtageja tyyliin "beach", " summer" jne. Sain muutamassa päivässä tuon kuvan lisäämisen jälkeen suunnilleen 50 ihan tuntematonta uutta seuraajaa! Aivan hullua. Seksikkyys on se joka parhaiten "myy" instassa, mutta on tietysti eri asia haluaako itsensä esittää julkisesti sillä tavalla.
Katso tuo ketju Riikka Purran ehkäisy-twiitistä.
Noin ne jotkut saavat seuraajia. Julkaisevat jyrkän kantaaottavan postauksen ja mainostavat sitä ilmaiseksi somekeskusteluissa.
Jep paljas pinta tuo seuraajia jos oot nuori ja hyvännäköinen, mutta eri asia onko ne seuraajat sellaisia mitä haluaisit... Tietty jos vaan seuraajaluku kiinnostaa niin sit biksui ja muuta kehiin vaan :D
Vinkkejä:
- ota laadukkaita kuvia
- pidä yhtenäinen tyyli kuvissa, eli älä vaihtele filttereitä radikaalisti
- postaa säännöllisesti, ei tarvitse joka päivä mutta pari kertaa viikossa ainakin
- asiaan kuuluvat häsärit. enemmän kuin muutama, mutta älä huijaa niillä, eli jos kuvassa on koira älä laita siihen häsäriksi #cutecat kaiken muun lisäksi
-seuraa muita, mutta vain sellaisia tilejä joista oikeasti tykkäät ja joiden kuvia jaksat kommentoida, eli ole sosiaalinen ja osallistu
- parasta on jos valitset itsellesi yhden tai muutaman aiheen josta postaat kuvia, silloin samoista jutuista kiinnostuneet seuraavat helpommin kuin niitä tilejä, joissa on kaikkea mahdollista
Voi hyvänen aika! Onko niin, jollei sinulla ole seuraajia somen jonniinjoutavilla palstoilla, et ole edes olemassa. Tyhjänpäiväistä itsensä nostamista kaikki instagrammit sun muut. Katsokaa ympärillenne, on olemassa myös reaaliaikainen elämä. Tässä, nyt ja huomennakin, ehkä. Riippumatta kenenkään tykkäyksistä tai seuraamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika! Onko niin, jollei sinulla ole seuraajia somen jonniinjoutavilla palstoilla, et ole edes olemassa. Tyhjänpäiväistä itsensä nostamista kaikki instagrammit sun muut. Katsokaa ympärillenne, on olemassa myös reaaliaikainen elämä. Tässä, nyt ja huomennakin, ehkä. Riippumatta kenenkään tykkäyksistä tai seuraamisesta.
Somea voi käyttää myös fiksusti itselleen ja muille hyödyksi.
Minulla on ihan reaaliaikainen elämä: kokopäivätyö, perhe, sukulaiset, ystävät, mielenkiinkinkohteet ja harrastukset ja niistä yhden harrastuksen kanssa olen instassa.
Vähän surullistakin, jos katsontakanta on noin suppea, minun elämää insta rikastuttaa ja tuo muun maailman lähelle, mikä ei tässä mittakaavassa olisi muuten mahdollista.
T. Keski-ikäinen
Niitä saa seuraamalla itse aktiivisesti tilejä, tykkäämällä ja kommentoimalla muiden kuvia.
Esim. itselläni on ehkä maailman arkisin ja tylsin tili, jonne en koskaan ajatellut että tulisi muita seuraajia kuin muutama sukulainen ja kaveri. Seuraan kuitenkin monia tilejä, varsinkin ulkomaisia ruokaan, muotiin, luontokuvaukseen sekä self-help henkisyyteen liittyviä. Usein kommentoin tai tykkään noilla olevia kuvia. Vähän väliä satelee vierailta tyypeiltä seurauksia ja tykkäyksiä noiden jälkeen.