Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa "yllättävistä" tilanteista risteilyillä

Vierailija
02.08.2019 |

Tuli mieleen "Känniset Suomijuntit huusivat esiintymässä olevalle tytölle niin, että hän alkoi itkemään" - keskustelusta.

Kuukausi sitten olin istumassa ystäväni kanssa sohvilla katsomassa esitystä kunnes siihen änkesi joku nainen voimalla minun päälleni ystävänsä kanssa. Olisivat toki voineet kysyä että saako tähän tulla mutta minusta väkisin tunkeminen on pelkästään moukkamaista ja törkeää. Eivät kumpikaan pyytäneet anteeksi, mulkoilivat vain tullessaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he oli siinä ennen teitä eivätkä tienneet että paikka menee kun p'rse nousee.

Vierailija
2/6 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti istui päällesi? Niin kuin syliisi vai miten? Kuulostaa kyllä todella erikoiselta. Aika erikoista se mielestäni olisi, vaikka kysyisikin nätisti, että saako syliisi istua. Ei ole yleensä tapana kysellä tuntemattomilta tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen  nappasi miehen  askista tupakan kun mies  ojensi askia minua kohti , oli kyllä melko hömistynyt olo että mitä just tapahtui ?  Nainen oli noin 60v ja räkäkännissä, annoimme asian olla.

Vierailija
4/6 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluaikaan olin teinityttärieni kanssa laivalla. Laiva täynnä soosissa olevia, silmät päässä seisovia suomijuntteja. Kuljimme tyttöjen kanssa peräkkäin kapeassa tilassa, toisella puolella joku trubaduuri ja toisella pöytiä ja yleisöä. Yhtäkkiä näin vaan kun nyrkki iskeytyi vatsaani. Ei onneksi sattunut paljon, mutta kyllä olin huuli pyöreänä että mitä h*lvettiä ja ukko, joka oli iskenyt tuijottaa vaan ihan soosissa niin kuin ei olisi maailmasta enää mitään tajunnut.

Vierailija
5/6 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olin raskaana ja menin suihkuun, mies lähti tax freehen. Suihkusta tullessa hytissä oli vieras, täysin pelti kiinni oleva naishenkilö joka  kaatui sängylle ja potki kengät pois. Mies vannoo oven menneen kiinni ja uskon kyllä, mysteeriksi jäi miten nainen pääsi hyttiin jota luuli selvästi omakseen.

- Kävelin kannella olevalla, katetulla käytävällä ja äkkiä näin miten yhdessä niistä bulevardille avautuvista hyteissä joku  mies veti käteen,  täysin alasti verhot auki ! Hyi hemmetti.

- Tutkin myymälässä Muumimukeja ja kiinalaisnainen nappasi mukin kädestäni. Ei ollut viimeinen kappale, eikä mikään harvinaisuus.

Vierailija
6/6 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he oli siinä ennen teitä eivätkä tienneet että paikka menee kun p'rse nousee.

En usko, tilanne oli se että olimme ystäväni kanssa ensimmäisiä ihmisiä laivassa ja olimme olleet siinä jo kauan ennen kuin nämä alkoivat tunkemaan. Eivät edes sanoneet mitään että "anteeksi me olimme tässä" vaan kylmäviileästi vaan survoivat itsensä siihen.

Ja vaikka paikka olisikin mennyt, ei ole silti kohteliasta tunkea mitään sanomatta/tai ylipäätänsä tunkea edes