Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko muuttaa maalle, jos saisit työpaikan?

Vierailija
02.08.2019 |

Olisitko halukas muuttamaan maaseudulle, jos saisit työpaikan?

Voisitko muuttaa maalle, jos saisit työpaikan?

Vaihtoehdot

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalta? Työpaikka?

Vierailija
2/18 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups äänestin vahingossa "ei".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin ei, koska mies ei kuitenkaan tahtoisi muuttaa, joten siihen kaatuisi minunkin muutto.

Vierailija
4/18 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk. asunut maalla jopa ilman työtäkin.

Vierailija
5/18 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyin ehdoin.

-tarpeeksi hyvä työpaikka, palkka ja edut

-saan edullisen ja hyvän kodin läheltä työpaikkaa jonkin vesistön rannalla

-peruspalvelut lähellä

-lähin kaupunki korkeintaan 50km päässä

Miksipäs ei?

Vierailija
6/18 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Nyt asun kaupungissa opiskelujen takia, mutta olen maalta kotoisin ja sinne mieli halaa takaisin.

Vierailija
7/18 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maalla vaan korvessa keskellä ei mitään. Siellä olis kuitenkin hyvä nettiyhteys saisin kaiken tehtyä. Työnantaja ymmärtäisi että teen kaiken paremmin korvessa. Kerran viikossa kylään ostamaan ruokaa. Tämä olis mun unelma.

Vierailija
8/18 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin muuttaa Savonlinnaan, Saimaan rannalle.

Vierailija
9/18 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset muuta?

Vierailija
10/18 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin jo muutama vuosi sitten. Enkä minnekään vähän-niin-kuin-maalle, vaan oikeasti keskelle ei mitään, pikkuiseen tuppukylään monen sadan kilometrin päähän isoista kaupungeista. Onhan tämä aika masentavaa asua ihan umpikorvessa yksin, mies jäi nimittäin aiemmalle paikkakunnalle oman alansa töihin. Tapaamme pari kertaa kuussa. Toivottavasti saan pian töitä jostain kaupungista, jossa sekä minulla että miehellä olisi työllistymismahdollisuuksia.

Vierailija
11/18 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v asunut maalla ja aina on töitä löytynyt.

Vierailija
12/18 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 metriä Espalta, ei pois kirveelläkään.

Vierailija
13/18 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutinkin, en tosin ihan maaseudulle, mutta pikkukylään rivitaloon. Olen syntyjäni helsinkiläinen, joten elämänmuutos oli aika iso. Asuminen on erittäin halpaa, myös muita houkutuksia rahanmenoon on vähemmän, mutta palkka kuitenkin sama kuin kaupungissa, joten säästöön jää huomattavasti. Palvelut omalla kylällä on kuitenkin aika hyvät, vaikka asukkaita on vain pari tuhatta. Harvoin tarvitsee lähteä lähimpään kaupunkiin (50 km päässä), ja täällä kaikki on kävelyetäisyydellä.

Nyt muutaman vuoden aikana olen jo ystävystynyt paikallistenkin kanssa, vaikka hiukan hankalaa on ollut päästä piireihin. Muutin yksin, joten sekin on kannustanut olemaan sosiaalinen.

Vierailija
14/18 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen unelmatyössäni, ja juuri tämän osaamisprofiilin firmoja ei ole Suomessa kuin tämä yksi. Muuttaisin työni perässä oikeastaan minne tahansa. 

Vierailija
15/18 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vielä riitä että saa yhden työpaikan. Pitäisi olla myös vaihtoehtoja, jos ei viihdykkään firmassa tai jos firma vaikka menee nurin. Palkkakaan ei kehity, kun työnantaja luottaa siihen ettei pysty vaihtamaan paikkaa. Nähty tämä.

Vierailija
16/18 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan pitäisi olla kyllä tosi hyvä. Olen oikein tyytyväinen nykyiseen työhöni Espoossa.

Vierailija
17/18 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, koska asun jo maalla.

18/18 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tehdä niin, että asuisin edelleen vakkaristi kaupungissa, mutta tekisin viikot töitä pikkupaikkakunnilla jos työnantaja tarjoaisi erittäin edullisen asunnon työpaikan vierestä + matkat 2-4 krt kuussa kotipaikkakunnalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi