Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on kaksi sukupuolitautia. Kysy mitä haluat

Vierailija
02.08.2019 |

Sukupuoliherpes ja kondylooma :)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko hankkia vielä kolmannen, jne... Keräiletkö niitä?

Vierailija
2/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olet sairastanut kondyloomaa? Minulla oli se 17-vuotiaana, lääkäri määräsi lääkkeet joihin en kehdannut pyytää rahaa vanhemmiltani. Vuoden päästä syylät hävisi itsestään ja takaisin ei ole tullut. 12 vuotta aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut, en keräile. -ap

Vierailija
4/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olet sairastanut kondyloomaa? Minulla oli se 17-vuotiaana, lääkäri määräsi lääkkeet joihin en kehdannut pyytää rahaa vanhemmiltani. Vuoden päästä syylät hävisi itsestään ja takaisin ei ole tullut. 12 vuotta aikaa.

Syylliä oli muutama vuosi sitten, käytin voidetta ja katosivat. Mutta eihän se tauti koskaan poistu elimistöstä?

Vierailija
5/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? No kondylooma on todellisuudessa 80-90 %:lla ihmisistä jossakin elämän vaiheessa, koska se on viruksen aiheuttama kuten flunssakin, joten tuolle ei kai voi mitään kuin odottaa parantumista. Voiko herpekselle tehdä jtk?

Vierailija
6/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko noista uudelle kumppanillesi ennen seksiä / seksin jälkeen / et ollenkaan?

Vierailija
7/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saunoo paljon, kumpi on parempi: jatkuvalämmitteinen vai kertalämmitteinen kiuas?

Vierailija
8/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syylliä oli muutama vuosi sitten, käytin voidetta ja katosivat. Mutta eihän se tauti koskaan poistu elimistöstä?

Minä kyllä luin jostain että jos syyliä ei viiteen vuoteen näy, niin voi sanoa että on parantunut

Vierailija
9/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena pakko kysyä tuosta ajatuksen kulusta. Onko se teillä joku meriitti, niin että ajattelette jonkun keräilevän tauteja?

Ihminen voi saada vakikumppaniltaan vaikka kuinka monta tautia kerralla.

Vierailija
10/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? No kondylooma on todellisuudessa 80-90 %:lla ihmisistä jossakin elämän vaiheessa, koska se on viruksen aiheuttama kuten flunssakin, joten tuolle ei kai voi mitään kuin odottaa parantumista. Voiko herpekselle tehdä jtk?

Miksi? Koska molemmat voi saada, vaikka käyttäisi kondomia. Huonoa tuuria, haluan ajatella.

Herpes vissiin pysyy aina, tuosta toisesta en niin tiedä, poistuuko se siis hoidon myötä kokonaan?

-ap

Vierailija
11/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko taudit suojan kanssa vai ilman?

Vierailija
12/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko noista uudelle kumppanillesi ennen seksiä / seksin jälkeen / et ollenkaan?

Kerron, ennen. En sattuneesta syystä enää kauheasti harrasta yhden illan juttuja. Kerron, koska en halua olla kuspää. Joskus mies ei halua jatkaa, usein ei välitä (!).

-ap

Vierailija
13/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saunoo paljon, kumpi on parempi: jatkuvalämmitteinen vai kertalämmitteinen kiuas?

Jatkuvalämmitteinen, jos ei halua puusaunaa!

-ap

Vierailija
14/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä luin jostain että jos syyliä ei viiteen vuoteen näy, niin voi sanoa että on parantunut

Ai, okei! Poistuukohan silloin myös syöpäriski/riski, että seksikumppani saa syövän? Luin joskus jostain julkkiksesta, joka syytti suusyövästään puolison kondyloomaa...

-ap

Vierailija
15/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saitko taudit suojan kanssa vai ilman?

Suojan kanssa. Lääkäri "lohduttikin", että nyt olen saanut ne, jotka yleensä tarttuu, vaikka tekisi kaiken kuten kuuluu (eli käyttää kondomia) :-D

Vierailija
16/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondylooman saa kyllä pois, herpestä ei. 

Vierailija
17/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kondylooman saa kyllä pois, herpestä ei. 

Okei! Helpottava kuulla.

-ap

Vierailija
18/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena pakko kysyä tuosta ajatuksen kulusta. Onko se teillä joku meriitti, niin että ajattelette jonkun keräilevän tauteja?

Ihminen voi saada vakikumppaniltaan vaikka kuinka monta tautia kerralla.

Et sitten paskaa huumoria ymmärrä?

Vierailija
19/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnistä ja nautinnosta saa maksaa kovan hinnan.

Vierailija
20/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnistä ja nautinnosta saa maksaa kovan hinnan.

Seksihän on jumalan lahja, miten se syntiä on?😱

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän