40-50-vuotiaat! Oletteko löytäneet hyvän silmänympärysvoiteen?
Olen käyttänyt nuoresta (25v) saakka silmänympärysvoidetta, mutta nyt 42-vuotiaana tuntuu, että ihan perusvoide ei enää riitä. Ihoni on pintakuiva ja herkkä muutoin, mutta ei niinkään silmien ympäristöstä. Mutta ikä on alkanut näkyä.
Mitä hyväksi havaittua tuotetta käytätte? Kerro vielä hinta jos muistat.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käyttänyt, yleensäkin käytän mitään kosteusvoidetta vain jos iho selvästi tuntuu kuivalta eli talvisin joskus. En käytä myöskään aurinkovoiteita ja ikää 45. Siihen verrattuna huvittaa että saan toisinaan ihmettelyjä siitä miten nuoren näköinen ja rypytön olen. Kampaaja viimeksi sitä ihmetteli kesälomalla. Panee vähän epäilemään onko noista voiteista mitään apua vai onko se vaan perinnöllinen juttu miten ikääntyy.
On perinnöllistä. Tunnen yhdenkin ihanan kermaihoisen nelikymppisen joka tunkee naamaan jotain Tummelia ja hyvältä näyttää. Sitten on perusvoidetta laittavia ryppyrusinoita. Itse olen laittanut ihooni reippaammanpuoleisesti rahaa enkä todellakaan näyttäisi tältä jollen olisi sitä tehnyt. Myös yksi mikroneulaussarja takana ja sitä aion jatkaa. Iho on ohut ja kuiva. Kasvojumppa myös käytössä.
Eli onnea sulle, jatkan omalla linjallani:):
Apua, mä oon käyttäny Tummelia vuosia kasvoihin ja koskaan en sitä muille ole kehdannut kertoa. Välillä kokeillut muuta ja aina siihen palannut.
Parasta kuivalle iholle.
Mä huiskin koko naamalle mitä milloinkin, enkä aina mitään. Eipä ole syviä ryppyjä vielä ilmestynyt, olen 64v.
En pahemmin stressaa ihonhoidosta..enkä kyllä mistään muustakaan😄
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo voiteet mitään auta. Yli nelikymppinen on auttamatta vanha, ja se näkyy naamasta vaikka kuinka rasvaisi.
T. Perässä tullaan!
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo voiteet mitään auta. Yli nelikymppinen on auttamatta vanha, ja se näkyy naamasta vaikka kuinka rasvaisi.
😂 joku mummoikäinen kävi jo alapeukuttamassa ihan päivänselvää faktaa
Älkää öljyjä sotkeko silmän lähelle, tai liian rasvaista voidetta illalla...
Oikeasti ja tutkitusti silmäympärysvoide on turhaa, mutta käytän itsekin. Tosin usein niin, että käytän samaa voidetta koko kasvoille. Oma herkkä ja kuiva ihoni on sietänyt hyvin Louis Widmeriä
https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/LOUIS-WIDMER-EYE-CONTOUR-CREAM-…
ja Lidin Q10-voidetta, joka on ihan yhtä hyvää kuin tuo ensin mainittu. Löysin tuon Lidlin tuotteen vasta, pian eka tuubi käytetty, ja olen ollut tyytyväinen.
Ei nillä tee yhtään mitään ja kaikki on ihan huuhaata. Jos haluaa lompsaansa keventää niin mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on herkät silmät, saan monesta voiteesta punoitusta ja turvotusta. Sitten kun ei tee mitään, niin voiteella ei tunnu olevan tehoakaan. Ihoni on siis kuiva.
Olen kokeillut kymmeniä ja kymmeniä merkkejä, ja kahta en vaihda. Cliniquen all about eyes RICH, hinta laivalla 32 e. Ja apteekkituote Eucerin hydraulon filler, maahantuonti lopetettiin, mutta ostan ulkomailta tai verkosta, hinta 25 e paikkeilla.
Vain näillä kahdella silmäni eivät ole ryppyiset.
N50
Ainakin suomalaisissa verkkoapteekeissa on tuota Eucerinin voidetta, joten tuskin on lopetettu maahantuontia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käyttänyt, yleensäkin käytän mitään kosteusvoidetta vain jos iho selvästi tuntuu kuivalta eli talvisin joskus. En käytä myöskään aurinkovoiteita ja ikää 45. Siihen verrattuna huvittaa että saan toisinaan ihmettelyjä siitä miten nuoren näköinen ja rypytön olen. Kampaaja viimeksi sitä ihmetteli kesälomalla. Panee vähän epäilemään onko noista voiteista mitään apua vai onko se vaan perinnöllinen juttu miten ikääntyy.
On perinnöllistä. Tunnen yhdenkin ihanan kermaihoisen nelikymppisen joka tunkee naamaan jotain Tummelia ja hyvältä näyttää. Sitten on perusvoidetta laittavia ryppyrusinoita. Itse olen laittanut ihooni reippaammanpuoleisesti rahaa enkä todellakaan näyttäisi tältä jollen olisi sitä tehnyt. Myös yksi mikroneulaussarja takana ja sitä aion jatkaa. Iho on ohut ja kuiva. Kasvojumppa myös käytössä.
Eli onnea sulle, jatkan omalla linjallani:):
Apua, mä oon käyttäny Tummelia vuosia kasvoihin ja koskaan en sitä muille ole kehdannut kertoa. Välillä kokeillut muuta ja aina siihen palannut.
Parasta kuivalle iholle.
Käytä hyvä ihminen jatkossakin jos se sinulla toimii. t. se huonoihoinen kalliimpien käyttäjä :)
Vierailija kirjoitti:
Tämä yli nelikymppisyys on elämän toistaiseksi parasta aikaa... Eikä haittaa vaikka ryppyjäkin tietenkin on, kuuluu asiaan! : )
Shiseido benefiance tai Sensai cellular performance (se täyteläisempi voide).
Kalliita molemmat, mutta vähän halvemmalla saa lentokentiltä ja joskus tarjouksista.
Se Lidlin silmänympärysvoide on myös hajusteeton, ei ainakaan ole hajut ärsyttänyt. Laitan ko voidetta myös kasvoille ja kaulalle.